וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "שיחקנו נגד הנבחרת הטובה בעולם"

מאמן נבחרת אנגליה החמיא לברזיל אחרי ההפסד במשחק הידידות והוסיף: "ההרכב שלנו במונדיאל יראה אחרת לגמרי"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

"שיחקנו הערב נגד הנבחרת הטובה בעולם וגם נגד ההרכב החזק ביותר שלה. אין לי ספק שמאז שאני מאמן את אנגליה, זו היריבה החזקה ביותר שפגשנו", סיכם אמש (שבת) מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, את הפסד נבחרתו 1:0 לברזיל במשחק ידידות בדוחא. הברזילאים הראו עליונות לאורך מרבית שלבי המשחק נגד נבחרת אנגלית שחסרה אינספור שחקנים בגלל פציעות ואחרי שער של נילמאר בדקה ה-47, הוסיפו גם החמצת פנדל מרגלי לואיס פביאנו בדקה ה-56.

"הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל אחרי שספגנו הרגשתי שנאבדנו", הוסיף קאפלו, "למדתי הערב דברים ואני מבין טוב יותר את ערכם של כמה מהשחקנים - אבל אני לא מתכוון להתייחס לבודדים. ברזיל היא נבחרת מצוינת, אבל ההרכב שלנו במונדיאל יהיה טוב יותר מזה שראינו הערב".

"ברזיל נבחרת טובה מאוד, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו, על היתרונות והחסרונות שלנו", הוסיף הבלם ג'ון טרי, שלא שיחק, "אני חושב שאנחנו יכולים להתמודד עם הנבחרות הטובות בעולם. גם להן יש חולשות, בדיוק כמו לנו. היתרון של ברזיל הוא שיש להם שחקנים עם יכולת אישית טובה שיכולה להפחיד כל נבחרת שמשחקת מולם".

השוער בן פוסטר, שזכה ללבוש הערב את אפודת השוער הראשון, התייחס למשחק וגם להכשלה שלו על נילמאר, שבגינה נשרק פנדל והוא זכה לראות כרטיס צהוב בלבד: "זה היה משחק קשה. ברזיל הייתה יותר טובה והגיעה ליותר הזדמנויות, אבל אני חושב שנראנו טוב. הייתי בטוח שהשופט ישלוף לי כרטיס אדום, היה לי מזל".

דל בוסקה: "עודדנו אותם לתקוף"

גם במדריד נערך קרב יוקרתי בין שתיים מהנבחרות הטובות בעולם, כשספרד גברה 1:2 על ארגנטינה. פחות משבועיים לפני האל קלאסיקו המצופה בין ברצלונה לריאל, ניצח צמד של צ'אבי אלונסו את השער הבודד של ליאו מסי, והאוהדים בויסנטה קלדרון יצאו מרוצים.

"זה נכון ששלטנו במחצית הראשונה", אמר מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה. "אבל בצורה מוזרה התחלנו במחצית השנייה לסגת, בלי להראות מה אנחנו יודעים על המגרש. עודדנו אותם לתקוף ולהשוות. ציפינו למשחק כזה, ידענו שיהיה קשה ואנחנו לא מופתעים. ארגנטינה נתנה מאה אחוז, ומגיע לה כל הכבוד".

דייגו מראדונה ניסה להסתכל כהרגלו על חצי הכוס המלאה ואמר: "ברור שהיינו יותר טובים במחצית השניה מאשר בראשונה, אבל אני חוזר על זה בפעם השמינית. הם היו יותר טובים בקישור האחורי וזו הייתה הבעיה שלנו. הם תקפו בקלות. אבל במחצית השניה סגרנו את ספרד טוב עם המגנים ועם הקשרים, וספרד לא הצליחה לתקוף כמו במחצית הראשונה. ארגנטינה מתפתחת, מתפתחת כי אנחנו מוסרים את הכדור וזה מה שאנחנו צריכים לעשות, לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully