וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הצ'ביאו ברגליים

ספרד לא התרשמה ממראדונה וארגנטינה וניצחה 1:2 מצמד של צ'אבי אלונסו. ברזיל גברה על אנגליה 0:1. איטליה - הולנד 0:0

בעוד נבחרות רבות תתמודדנה על הכרטיסים האחרונים שנותרו למונדיאל, אחרות מתחילות בהכנות לקראת דרום אפריקה בסדרת משחקי הכנה. משחקי ידידות רבים ייערכו בסוף השבוע ברחבי העולם, כאשר מספר משחקים בולטים ייתפסו את מירב הכותרות.

המשחק המסקרן ביותר הפגיש את ברזיל ואנגליה ובו ניצחה הראשונה 0:1. אלופת אירופה, נבחרת ספרד, אירחה במדריד את מראדונה וארגנטינה, והורידה אותה לקרקע לאחר העלייה שלה למונדיאל, עם ניצחון ביתי 1:2. אלופת העולם, איטליה, איכזבה מאוד בצוותא עם הולנד, במשחק שהסתיים עם מעט אירועים ואפס שערים.

ברזיל - אנגליה 0:1

אחרי שסיימו לא מזמן קמפיינים מרשימים במוקדמות מונדיאל 2010 החלו שתיים מהפייבוריטיות לזכייה את ההכנה שלהן בדוחא, בירת קטאר, כשברזיל מנצחת הודות לשער של נילמאר בדקה ה-47.

פאביו קאפלו חסר לא מעט שחקני מפתח פצועים כפרנק למפארד, ריו פרדיננד, סטיבן ג'רארד, אשלי קול ואחרים וגם בצד השני דונגה ערך כמה ניסיונות והעניק הופעות בכורה למישל באסטוס והולק (שנכנס כמחליף). ברזיל הייתה מסוכנת יותר, לואיס פביאנו החמיץ פנדל בדקה ה-56 אחרי שבן פוסטר הכשיל את נילמאר וגם לוסיו היה קרוב לכבוש את השני, אבל הדרום אמריקאים הסתפקו בשער אחד.

ערב המשחק אמר פאביו קאפלו ש"המשחק הזה מאוד חשוב לי, כי אנחנו משחקים נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם", אבל למרות החיסורים הרבים בהרכב, גם הוא יודע שנותרה לו עוד עבודה לאחר שאנגליה שלו נכנעה לפני מספר חודשים גם נגד ספרד החזקה ונראה שיש לה עוד כמה צעדים לעשות כדי להיצמד בדיוק לשתי הנבחרות להן היא הפסידה במשחקי ידידות.

ספרד - ארגנטינה 1:2

הספרדים לא המתינו זמן רב כדי לעלות ליתרון, ועשו זאת כבר בדקה ה-15. משחק צירופים נהדר של אלופת אירופה שהחל באינייסטה, המשיך בסילבה וצ'אבי אלונסו, הגיע בסופו של דבר בחזרה לסילבה, זה שיחרר בעיטה טובה שנהדפה גרוע על ידי רומרו, ועל הריבאונד השתלט אלונסו שמקרוב דחק את שער היתרון. הארגנטינאים לא הצליחו למצוא את הרשת למרות מספר הזדמנויות, וקיבלו את הצ'אנס רק במחצית השניה, אז קיבלו פנדל לא מוצדק. מקסי רודריגז פרץ בדקה ה-62 לרחבה וספק הוכשל על ידי אלביול, ואת הפנדל לקח ליונל מסי המושמץ, ששלח את קאסיאס לפינה הלא נכונה והשווה את התוצאה.

אלא שהספרדים לא נותרו עניים בגזרת הכדורים מ-11 מטרים, והצליחו למצוא את ההכרעה במשחק כשגם הם זכו לפנדל בדקה ה-84, לאחר נגיעת יד ברחבה. צ'אבי אלונסו קיבל את הכבוד, כבש את השני, והזכיר למראדונה ולשחקניו שלעלות למונדיאל זה נהדר, אבל עתה הם יהיו חייבים לפגוש גם יריבות מסובכות יותר.

איטליה - הולנד 0:0

משחק חלש בין שתי נבחרות חזקות שהבטיח הרבה וסיפק מעט מאוד. המאורע של המשחק התחולל בדקה ה-4, אז פרץ אוהד אל המגרש עם חולצה בה היה כתוב: "קסאנו לנבחרת איטליה". משם והלאה, הרבה כדורגל לא היה. איטליה היתה קרובה בדקה ה-39 כשפירלו מצא את פלאדינו ברחבה, אבל זה שלח את הכדור מעל למשקוף. בדקה ה-81 מצאו האיטלקים את הרשת, כשכדור רוחב של פירלו מצא את פאציני, אבל זה נגע בידו בכדור, והשער נפסל.

במשחקי ידידות נוספים:

סלובקיה - ארצות הברית 0:1
לסלובקיה: מארק האמסיק (26, פנדל)

ווילס - סקוטלנד 0:3
לווילס: דייויד אדוארדס (17), סיימון צ'רץ' (32), ארון ראמזי (35)

פולין - רומניה 1:0
לרומניה: דניאל ניקולאי (59)

דרום אפריקה - יפן 0:0

שוויץ - נורבגיה 1:0
לנורבגיה: ג'ון קארו (49)

דנמרק - דרום קוריאה 0:0

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully