וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאז' קק: "בטח שאני לא מרוצה"

השער המצמק של סלובניה נגד רוסיה (2:1) לא הרגיע את המאמן. הידינק: "אפשר לנצח בחוץ". מיכאליצ'נקו: "יש לנו יתרון"

המחצית הראשונה של משחקי הפלייאוף באירופה נערכה הערב (שבת), כאשר המחצית השנייה וההכרעה המרתקת, המותחת והסוחפת תיערך ביום רביעי, אז יחולקו באופן סופי ומוחלט ארבעת הכרטיסים מהאזור האירופי למונדיאל בדרום אפריקה.

שמונה נבחרות מתחרות על ארבעה כרטיסים יקרים ומאוד מתוקים. במשחק שפתח את מסכת ההתמודדויות גברה רוסיה 1:2 במוסקבה על סלובניה. יוון שעממה, כפי שהיא יודעת לעשות, כשאירחה את אוקראינה עם 0:0. צרפת ואירלנד מתעמתות ביניהן, כמו גם פורטוגל ובוסניה.

אף אחד לא מרוצה

רוסיה ומאמן הנבחרת חוס הידינק הגיעו עם ביטחון רב, אבל מבלי לזלזל בסלובנים, שדווקא פתחו טוב יותר את המשחק. רוסיה התעשתה אט-אט, ולקראת סיומה של המחצית הראשונה עלתה ליתרון (40), כאשר בתחילת המחצית השנייה כבש דיניאר ביליאלטדינוב את השני שלו (52) במשחק. דקתיים לסיום, הסלובנים כבשו שער חוץ יקר מאוד באצטדיון לוז'ניקי, שיכול להיות מכריע מאוד בגומלין.

"הייתה לנו הזדמנות לעשות תוצאה שהייתה מותירה אותנו ללא ספקות לקראת הגומלין", אמר בחוסר שביעת רצון מופגן מאמן רוסיה חוס הידינק. "הובלנו ביתרון של שני שערים והיו לנו מצבים להגדיל את היתרון אבל ספגנו שער מאוחר. בכל אופן, אני חושב שאנחנו מסוגלים לנצח במאריבור ולהבטיח את הכרטיס לדרום אפריקה".

גם מאמן נבחרת סלובניה מתיאז' קק נשמא מאוכזב: "בטח שאני לא מרוצה, אבל הפסד 2:1 עדיין טוב יותר מאשר 2:0. מה שטוב זה שנלחמנו עד הסוף וזה נותן לנו סיכוי בגומלין".

רהאגל: "כבשנו שער חוקי לגמרי"

יוון ואוקראינה סיימו את משחקן הראשון בתיקו ללא שערים באצטדיון בבירת מדינת האלים, אתונה, כאשר בקייב תיפול ההכרעה מי מבין הנבחרות תהיה המאושרת להגיע למונדיאל.

טרם המשחק אמר מאמן יוון אוטו רהאגל שתיקו 0:0 לא יהיה רע מבחינתו. אחרי המשחק הוא אמר: "אוקראינה מאוד יעילה עם סגנון המסירות שלה. השחקנים ההתקפיים שלהם היו מצוינים.

"אם היינו סופגים שער, הדברים היו הופכים קשים מאוד עבורנו", הוסיף המאמן הגרמני, שמנסה להביא את יוון למונדיאל השני שלה, הראשון מאז 1994. "אני חושב שהשער שכבשנו היה חוקי לגמרי, אבל השופט פסל זאת וגרם לנו אכזבה רבה".

"יש לנו כרגע יתרון קל", אמר בסיום מאמן נבחרת אוקראינה אלכסיי מיכאליצ'נקו, "בגלל שהמשחק הבא ייערך בבית שלנו. ניסינו לשחק בצורה התקפית, ותוכנית המשחק שלנו הייתה יעילה. כעת אנחנו צריכים להירגע ולנתח את המשחק כדי לדעת איך להתכונן למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully