וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ככה זה לא יכול להימשך"

9.11.2009 / 23:07

מאמן ירושלים לא התרשם מהניצחון בחולון: "שיחקנו מתחת לכל ביקורת". מיטשל: "לא כולם יודעים מה התפקיד שלהם בקבוצה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המחזור השלישי בליגת העל הסתיים הערב (שני) עם דרמה גדולה באולם הפחים שהסתיימה בניצחון של הפועל ירושלים 83:85 על בעלת הבית הפועל חולון. הירושלמים שוב לא הרשימו ונזקקו להתעלות של יובל נעימי בדקות האחרונות כדי לחלץ ניצחון, בעוד שחולון שוב נותרה מאוכזבת עם הפסד שלישי ברציפות. יוגב אוחיון, שנקע את הקרסול ברבע הראשון ולא חזר עד הסיום, לא צפוי לחזור לאימונים עד סוף השבוע.

גודס: "זה לא היה כדורסל"

מאמן ירושלים גיא גודס, לא שבע נחת מהניצחון ויצא בסיום בביקורת חריפה נגד שחקניו. "היה משחק מתחת לכל ביקורת שלנו, רמת העירנות שלנו שואפת לאפס", אמר גודס, "ניצחנו בנס, עם הרבה מזל. אומרים שהמזל הולך עם הטובים, וכנראה שהיום היינו החבר'ה הטובים, אבל ברמה הזאת לא ננצח הרבה משחקים".

"אף אחד לא בא היום למשחק", המשיך גודס. "וכשיוגב נפצע זה פגע בנו אפילו יותר. אולי זה מראה על אופי, כי תשעה שחקנים לא היו במשחק ובכל זאת ניצחנו, אבל כל מה שעבדנו עליו השבוע הלך הפוך. אולי עדיף שלא נעבוד בכלל. אני מכין את עצמי לכל משחק, וזה מה שאני מצפה מכל שחקן. אי אפשר לבוא רדום למשחק, בלי אנרגיות, בלי לשמור ובלי להזיז רגליים בהגנה. בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, כך שחייבים להגיע מוכנים. ככה זה לא יכול להימשך, זה לא כדורסל".

יובל נעימי, שהצטיין עם 21 נקודות כולל שבע גדולות בדקה וחצי האחרונות, אמר: "אני לא יודע אם השלשה שלי שינתה את המשחק, אבל שמח שהקבוצה כיוונה אליי, כי זה מראה שגיא סומך עליי. אני אתן לאחרים להגיד אם אני המנהיג של הקבוצה או לא. יש לנו סגל שחקנים מצוין, אבל אם היה לנו את הנחישות של חולון המשחק היה נגמר 20 הפרש ברבע השני, כי יש לנו סגל הרבה יותר טוב מהם".

עוזי: "נמשיך להילחם"

בחולון לא התנחמו בתצוגה הנאה ונותרו עם תחשות קשות של אכזבה. בסיום המשחק התגודדו כמאה מאוהדי הקבוצה מחוץ לאולם וקראו לעמיר עוזי להתפטר.

עוזי עצמי אמר בסיום: "זו אכזבה גדולה. החבר'ה נתנו הכל, אבל בסוף שלשות חופשיות לא נכנסו לנו. עשינו כמעט הכל, ואנחנו נמשיך להילחם. אני גאה בשחקנים שלנו, אבל בסופו של יום זוכרים את התוצאה".

דווין מיטשל, שהפציץ 26 נקודות שלא הספיקו לחולון, אמר: "לא ידענו איך לסגור את המשחק. לירושלים יש ניסיון, והם ידעו מה לעשות. יש לנו שחקנים שיודעים לשחק, אבל אני חושב שלא כולם יודעים מה התפקיד שלהם בקבוצה. שחקנים צריכים להבין שאם אתה יודע לקלוע - תקלע, ואם אתה יודע לחדור - תחדור. אני חושב שיש לנו שחקנים בלי ניסיון. אני מאמין שנשתפר, כי כל משחק אנחנו נראים טוב יותר. הפלייאוף מתחיל רק במאי ונהיה מוכנים אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully