וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 83:85 את הפועל חולון

ירושלים הזיעה באולם הפחים לפני שיובל נעימי התעלה בקלאץ’ והוביל את קבוצתו לניצחון 83:85 על חולון, שנותרה ללא ניצחון

מנהלת ליגת העל בכדורסל

הפועל ירושלים חזרה הערב (שני) לדרך הניצחונות בדרך הקשה, עם ניצחון קשה 83:85 על הפועל חולון באולם הפחים. הקבוצה של גיא גודס הצליחה לשים מאחוריה את ההפסד הביתי להפועל גלבוע/גליל במחזור הקודם למרות עוד תצוגה בינונית, ונמנעה מעוד הפסד שהיה יכול להכניס את המערכת הלחוצה במלחה למשבר.

הירושלמים התגברו על פציעתו של יוגב אוחיון שירד לספסל ברבע הראשון ולא חזר עד הסיום, ועל ערב פושר של דיז'ון תומפסון שהתעורר רק בדקות ההכרעה, בדרך לניצחון חשוב למאזן ולמוראל הקבוצתי, הרבה הודות להתעלות של יובל נעימי בסיום. נעימי, שלקח אחריות בהיעדרו של אוחיון, סיים עם 21 נקודות, כולל שבע בדקה וחצי האחרונות, והוסיף 10 אסיסטים.

מנגד בחולון שהוליכה במשך רוב שלבי המשחק נותרו עם המחמאות בלבד. משחק התקפי גדול של דווין מיטשל שקלע 26 נקודות לא הספיק לעמיר עוזי לרשום ניצחון בכורה העונה, והאחוזים האיומים של המקומיים מחוץ לקשת (5 מ-25) היו בעוכריהם. למרות היכולת המשופרת מעמדו של עוזי לא ישתנה אחרי ההפסד, וייתכן שכבר בימים הקרובים יחליטו בחולון להיפרד ממנו.

מהלך המשחק

חולון עלתה בחמישייה עם דווין מיטשל, אבי אליהו, טיטוס אייבורי, יוני ניר וג'ון תומאס. מנגד העלה גיא גודס את יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, אורי קוקיה וקווין פינקני. האורחים פתחו את המשחק היטב עם שתי חדירות קלילות של תומפסון ונעימי, רק אחרי שתי דקות של משחק עלתה חולון על הלוח עם סל מחצי מרחק של אליהו, ושני סלים רצופים של מיטשל העלו את חולון ל-4:6.

ירושלים התקשתה להיכנס למשחק התקפית, כשרק פינקני עשה את העבודה בצבע, אך כניסתו של יוגב אוחיון במקום נעימי עזרה לאדומים לסדר את המשחק ולעלות ל-8:11. חולון נשארה בתמונה בזכות דקות טובות של תומאס, ואחרי שאוחיון הפצוע ירד לספסל הרבע הראשון הסתיים בשוויון 18:18.

ברבע השני המשיכה חולון להפציץ מחוץ לקשת ללא תכלית, בעוד שליאו ליונס וברנדון האנטר הוסיפו מחץ להתקפה הירושלמית והאורחים ברחו ל-18:23. דווקא אז המומנטום של האורחים נבלם, נעימי ותומפסון לא פגעו ויריב יצקן הוותיק, התוספת החדשה לסגל של עמיר עוזי, הריץ את חולון ליתרון 29:36. התעוררות נוספת של סימונס החזירה את ירושלים לעניינים, לפני שדקות טובות של ברנדון וואלאס קבעו 39:43 לחולון במחצית.

הדקות הראשונות של הרבע השלישי היו של סימונס שקירב את ירושלים עד 48:49, אבל אייבורי ענה מהעבר השני ושמר את חולון בטווח בטוח של ארבע נקודות יתרון. ההגנה הנמרצת של חולון המשיכה לכפות זריקות קשות על הירושלמים ומיטשל ניצח על המלאכה בצד ההתקפי וחולון סגרה את הרבע השלישי ביתרון 59:66 אחרי החטאת שלשה של ליפשיץ עם הבאזר.

מיטשל המשיך בתצוגה ההתקפית הנהדרת שלו גם ברבע הרביעי, אבל העבירה הרביעית שהודבקה לתומאס שמונה דקות לסיום בלמה את התנופה החולונית, ונעימי הצטרף לסימונס בדרך לצמצום הדרגתי, עד שליי אפ של תומפסון אחרי ריבאונד התקפה חמש דקות לסיום השלים את המהפך וקבע 70:71.

ברגעי ההכרעה התגברה הדרמה כשנעימי בצליפה אופיינית נתן לירושלים יתרון 75:76, ואחרי החטאת שלשה חופשית לחלוטין של ליפשיץ הפציץ נעימי שלשה משמונה מטרים וקבע 75:79 חצי דקה לסיום. אחרי חילופי זריקות עונשין משני הצדדים דייק נעימי פעמיים שמונה שניות לסיום וקבע 80:84, לפני ששלשה של אליהו 2.8 שניות לפני הבאזר רק צימקה עבור חולון, וירושלים ניצחה 83:85.

קלעו לירושלים: יובל נעימי 21 נקודות (10 אסיסטים), דיז'ון תומפסון 14 (8 ריבאונדים), טרה סימונס וקווין פינקני 13 כל אחד, ליו ליונס 9, ברנדון האנטר 6, שרון ששון ואורי קוקיה 4 כל אחד, יוגב אוחיון 1.

קלעו לחולון: דווין מיטשל 26, טיטוס אייברי וג'ון תומאס (11 ריבאונדים) 11 כל אחד, יריב יצקן 10, ברנדון וואלאס 9 (13 ריבאונדים), אבי אליהו 7, ליאור ליפשיץ 5, יוני ניר 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully