וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בניטז צריך נס

מאמן ליברפול מבין היטב את מצב קבוצתו, אבל הבטיח: ”נישאר חיוביים”. גווארדיולה: ”אם לא ננצח פעמיים, לא מגיע לנו לעלות”

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

ברצלונה, אלופת אירופה המכהנת, קיוותה הערב (רביעי) למחוק את חרפת קאזאן ולנצח בקור המקפיא את האלופה הרוסית. אבל הגנה עיקשת וצפופה של רובין קאזאן וחוסר מחץ מצד הבלאוגרנה נעלו משחק על 0:0 מאכזב, שמותיר את בית ו' פתוח לחלוטין כנגד כל התחזיות.

פפ גווארדיולה לא רצה לחרוץ גורלות וכבר חושב על העתיד: "אנחנו חייבים להוסיף שש נקודות למאזן, אחרת לא מגיע לנו להעפיל לשלב הבא. נדע אם הנקודה הזו הייתה טובה או רעה רק בסיום שלב הבתים". המאמן לא שכח לפרגן לשחקני ההגנה שלו: "זה היה משחק מסוכן והם עמדו במשימה. במשחק הקודם יצאנו קדימה ושכחנו את ההגנה כך שנענשנו. הפעם היינו מספיק מרוכזים ולא השארנו מרווח כמו בקאמפ נואו".

גווארדיולה גם החמיא ליריבה. "כל הקבוצות מהאזור הזה הן חזקות ומאוד מאורגנות", אמר המאמן. "זניט ושחטאר זכו בגביעי אירופה וגם קאזאן ברמה שלהן. קשה מאוד לתקוף כשקבוצה מתגוננת עם עשרה שחקנים. הם היו מאוד מחויבים, סגרו נכון וידעו גם לצאת למתפרצות".

קארגר לא מוותר

רק שני ניצחונות בשני המשחקים האחרונים ואיבוד נקודות של פיורנטינה, עשויים להעניק לליברפול את המקום בשמינית גמר ליגת האלופות, זאת אחרי שהאדומים ספגו הערב שער בדקה ה-90 וסיימו ב-1:1 נגד ליון בצרפת, מה שהעלה את המארחת לשלב הבא.

ג'יימי קארגר, שפתח כמגן ימני בגלל חסרונו של גלן ג'ונסון הפצוע, ניסה למצוא נקודות אור בסיום המשחק: "אנחנו עדיין יכולים לעשות את זה. כבר היינו במצבים קשים בעבר והצלחנו. אנחנו חייבים להמשיך להאמין. כל עוד יש סיכוי אנחנו חייבים להמשיך. ננסה לנצח בשני המשחקים שנשארו ונראה מה יקרה".

קארגר הוסיף: "אחרי שריאן באבל הבקיע בדקה ה-83 ציפינו לשמור על היתרון, אבל זה לא קרה. היו לנו מעט הזדמנויות במהלך המשחק, שהיה משחק חוץ טיפוסי באירופה. התוצאה מאכזבת, אבל אנחנו יכולים להיות מרוצים מהדרך בה שיחקנו".

"לדעתי הגיע לנו לנצח. הגענו לכמה הזדמנויות ולספוג שער בדקה האחרונה זה חוסר מזל", אמר רפא בניטז אחרי המשחק, "אני לא חושב שהסיכויים שלנו אבדו, אנחנו צריכים להיות חיוביים. זה תלוי במשחק של ליון נגד פיורנטינה, אז נראה...".

ל'מירור' אמר המאמן: "היו לנו ניסים בעבר ואנחנו צריכים להאמין שנוכל להשיג אותם שוב. ברור שזה יהיה קשה, אבל זה לא בלתי אפשרי, נצטרך להמשיך. נצטרך לנסות לנצח וששאר התוצאות יילכו איתנו. עדיין יש לנו סיכוי. אנחנו לא יכולים לדבר יותר מדי על תוצאות אחרות עד שננצח את המשחקים שלנו, כך שנצטרך להבטיח שאנחנו עושים את זה ואז שהניסים יקרו".

על מעמדו כמאמן ליברפול, אמר בניטז: "אני לא חושב שהמשרה שלי על הפרק, אני רק חושב על המשחק הבא. אנחנו יכולים לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה, מכיוון שהגענו אליו עם המון בעיות. לפעמים כדורגל יכול להיות אכזרי, אבל צריך להמשיך, צריך להמשיך להאמין שהקבוצה שלך יכולה".

בליון קלוד פואל החמיא לשוער הוגו לוריס, שביצע מספר הצלות מרהיבות, בעיקר במחצית הראשונה. "הוא השאיר אותנו במשחק, אבל אני לא מופתע. להוגו חלק גדול בתוצאות שהשגנו עד עכשיו בליגת האלופות", אמר המאמן.

מונטארי: "היינו טובים מספיק והתמדנו במשחק שלנו"

רק לפני שבועיים המצב של אינטר בליגת האלופות היה רע עד אנוש, אבל הנראזורי התאוששו והשיגו סוף סוף ניצחון ראשון בקמפיין, 1:2 על דינמו קייב בחוץ ועלו למקום הראשון בבית אחרי התיקו של ברצלונה, בזכות שער דקה לסיום של ווסלי סניידר, שבישל את השער הראשון.

"רצינו לנצח את המשחק, אבל במחצית הראשונה דברים לא הלכו טוב", סיכם סולי מונטארי את ההתמודדות. "למזלנו, במחצית השנייה שיחקנו איך שרצינו ומצאנו שני שערים חשובים. היינו טובים מספיק והתמדנו במשחק שלנו. הניצחון הזה יקדם אותנו בעתיד ואנחנו שמחים עכשיו מכיוון שאנחנו מוליכים בשתי הליגות, באיטליה בצ'מפיונס. דברים הולכים כמו שאנחנו רוצים. מעכשיו דברים יילכו בצורה רגועה יותר".

למרות שהבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, סביליה יוצאת מאוכזבת מה-1:1 נגד שטוטגרט אחרי שהקבוצה פספסה הזדמנות לנצח ולהבטיח את ראשות הבית. "אני לא יכול לבקר את השחקנים שלי", אמר מנואל חימנז, מאמן סביליה, בסיום. "הייתה לנו מחצית ראשונה נגד קבוצה נהדרת ורק אחרי הפציעה של אלדו דושר שטוטגרט שלטה".

"אני מאוכזב שלא הבטחנו את המקום הראשון בבית, אבל הפציעות גרמו לנו לעשות שינויים", הוסיף המאמן. "אני מאמין שנקודה בשני המשחקים שנשארו לנו תספיק לנו בשביל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully