וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עדיין באבל

שער נפלא של ריאן באבל העלה את האנגלים ליתרון לקראת הסיום, אבל ליסנדרו השווה עבור ליון בדקה ה-90, קבע 1:1 והעלה את הצרפתים לשמינית הגמר. ליברפול בצרות. 1:2 דרמטי לאינטר בקייב, רובין קאזאן - ברצלונה 0:0

כשהיא נמצאת באמצע הדרך של שלב הבתים, ליגת האלופות נמשכה הערב (רביעי) עם שלל משחקים מרתקים נוספים שהבטיחו וקיימו, בעיקר בתחום הדרמות.

ליברפול, למשל, יצאה לצרפת למפגש קריטי עם ליון ועלתה ליתרון מבטיח בדקה ה-83, אבל המילה האחרונה הייתה של הצרפתים,שכבשו בדקה ה-90, סיימו את המשחק ב-1:1 ועלו לשמינית הגמר. במשחק השני הבחיסה פיורנטינה 2:5 את דברצן, התקדמה לכיוון השלב הבא וסיבכה את ליברפול.

מעמדם של פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו בברצלונה ואינטר אמנם לא מוטל בספק, וסביר שגם לא יוטל בספק בעתיד הקרוב, אבל לשתי קבוצות העלית יש משחקים קשים עד מאוד. הקטלאנים כבר איבדו נקודות נוספות עם 0:0 מאכזב בקאזאן, בעוד האלופה האיטלקית יצאה לאוקראינה, התקשתה בקור ופיגרה 1:0 דקות ארוכות, אבל ניצחה 1:2 בזכות צמד מאוחר.

בבית ו' הצליחה ריינג'רס להתאושש מהמפלה מול אוניראה במחזור הקודם, אבל רק בצורה יחסית כשהיא סיימה ב-1:1 מול הרומנים. סביליה ושטוטגרט נפרדו בצורה זהה במשחק הראשון בו מאבדים הספרדים נקודות, אבל זה לא מנע מהם להבטיח את מקומם בשמינית הגמר.

בבית ח' הביסה ארסנל את אלקמאר 1:4 והיא פסיק מעלייה לשמינית הגמר, סטנדרד ליאז' ניצחה את אולימפיאקוס 0:2 במשחק המקביל והיא תיאבק עם היוונים על המקום השני.

בית ה'

ליון - ליברפול 1:1

ליברפול נודעה בשנים האחרונות בזכות היציאה שלה ממצבים כמעט בלתי אפשרים והחזרות שלה לחיים, אבל אולי הפעם זה כבר יהיה יותר מדי עבור רפא בניטז ושחקניו. ארבעה ימים אחרי שהפסידה 3:1 לפולהאם, לא הצליחה סגנית האלופה האנגלית לנצח את ליון, כשהצרפתים מבטיחים עלייה לשלב הבא ומשאירים לאנגלים להתחרות עם פיורנטינה על הכרטיס השני.

ליברפול הגיעה בהרכב חסר, ללא הכוכב הגדול סטיבן ג'רארד והמגן הימני גלן ג'ונסון, שניהם בגלל פציעות. ג'יימי קארגר הוזעק לעמדת המגן הימני, אנדריי וורונין פתח בחוד ופרננדו טורס קיבל את אישור הרופאים לעלות בהרכב. האנגלים ידעו שהם חייבים ניצחון והם הגיעו להזדמנויות הטובות יותר במשחק, אבל טורס ודירק קויט במשחק נמרץ ושאפתני, החמיצו כשאצל הצרפתים מוכיח השוער הוגו לוריס יכולת נהדרת במיוחד במחצית הראשונה. ליברפול כבר חזרה לחיים, אבל היא הייתה שם רק 7 דקות, כשהפעם מי שעושה קאמבק היא דווקא היריבה שלה.

דקה 83, 0:1 לליברפול: ריאן באבל לקח את הכדור, חתך משמאל לימין ושלח טיל אדיר מ-20 מטרים היישר לחיבור של לוריס.

דקה 90, 1:1: מישל בסטוס נגח לעבר הרחבה, הגנת ליברפול נכשלה בהרחקה וליסנדרו לופז השתלט על הכדור ובהקפצה נאה מעל פפה ריינה מצא את הרשת.

פיורנטינה - דברצן 2:5

אחרי הפסד לליון במשחק הראשון עלתה הוויולה על המסלול הנכון, ממנו היא סירבה בתוקף לסטות היום. ההונגרים אמנם הצליחו למתוח מעט את האיטלקים אחרי שהשיגו שער שוויון במחצית הראשונה ובעוד שלושה שבועות יוכלו צ'זארה פראנדלי ושחקניו לחגוג עלייה לשמינית הגמר, כשהם יארחו את ליון בפירנצה.

דקה 14, 0:1 לפיורנטינה: הויולה אצו להתקפה מהירה, מרקו מרקיוני העביר כדור לרחבה ואדריאן מוטו נגח בקלות פנימה.

דקה 38, 1:1: ליאנדרו העביר כדור ארוך משמאל לתוך הרחבה וגרגלי רודולף בעט מהאוויר תוך כדי נפילה כדי להכניע את ולאדה אברמוב. שער יפה מאוד של ההונגרים.

דקה 52, 1:2 לפיורנטינה: הגכנת דברצן הצליחה להתמודד עם כדור קרן ועוד הגבהה לרחבה, אבל לבסוף ג'אנלוקה קומוטו העלה עוד כדור לרחבה ודריו דאינלי ניצל יציאה רעה של השוער פאנטיץ' כדי לנגוח פנימה.

דקה 59, 1:3 לפיורנטינה: ורגאס העלה כדור מצוין מצד שמאל, ג'ילרדינו פיספס את הכדור כחמישה מטרים מהשער, אבל מונטוליבו, שהגיע מאחור, גלש וכבש.

דקה 61, 1:4 לפיורנטינה: מבצע קבוצתי נהדר של פיורנטינה, שכלל משולשים מהירים ומסירות קצרות, הסתיים בכדור למרקיוני ובהקפצה קטנה של האחרון מעל פאנטיץ' לרשת.

דקה 70, 2:4 לפיורנטינה: פטר שקאלי הגביה מצד ימין, ההגנה של פיורנטינה הלכה לישון ואדאמה קוליבלי דחק מקרוב.

דקה 74, 2:5 לפיורנטינה: חואן ורגאס הגביה כדור חופשי ארוך, ג'ילרדינו ניצל יציאה לא טובה של ההגנה האורחת לנבדל ונגח לרשת.

בית ו'

רובין קאזאן - ברצלונה 0:0

אחרי ההפסד המדהים 2:1 בקאמפ נואו במחזור שעבר, פפ גווארדיולה ואלופת אירופה רצו להראות ליריבה הרוסית שמה שקרה בספרד לפני שבועיים היה מפלה חד-פעמית. אלא שקל, כפי שבוודאי כבר הבינו בקרב הקבוצה הקטלאנית עוד בשבוע שעבר, זה לא יכול להיות. הקטלאנים, שלא הפסידו באירופה בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם, הגיעו לרוסיה אל מזג אוויר משוגע שכלל שלג וקרח, אבל סבלו יותר מההגנה הצפופה של רובין קאזאן שלא איפשרה להם לנשום בדרך לתיקו מאופס שמשאיר את הבית פתוח לגמרי.

ברצלונה דווקא פתחה טוב. ראשון היה זה זלאטן איברהימוביץ' עם כדור לקורה, אחריו ניסה צ'אבי להתחכם עם הקשתת כדור שחלפה מעל המשקוף וגם ליאונל מסי הגיע להזדמנות טובה ונבלם אצל סרגיי ריז'יקוב המצוין. מכאן התסכול התחיל לשחק תפקיד, וברצלונה ניסתה להיכנס עם הכדור דרך הרחבה הטטארית שכללה בדרך כלל לפחות תשעה שחקנים של קאזאן, שמצידה הסתפקה במתפרצות. בארסה ממשיכה במסורת הרוסית שלה, ומסיימת משחק רביעי מתוך חמישה שם בתוצאת תיקו, כשגם תיירי הנרי שעלה מהספסל לא הושיע. אלופת רוסיה יכולה לחגוג ארבע נקודות לא צפויות שהוציאה מאלופת אירופה.

דינמו קייב - אינטר 2:1

גם האיטלקים נתקלו בקור עז (0 מעלות) והם נאבקו נגד פיגור מרגלי אנדריי שבצ'נקו המוכר, אלא שהנראזורי סירבו להיכנע והשיגו נקודות יקרות ודרמטיות. אחרי שסיים את 45 הדקות הראשונות בפיגור, הכניס מוריניו עם תחילת מחצית השנייה את מריו באלוטלי במקומו של כריסטיאן קיבו, בחילוף התקפי מובהק ואינטר התחילה להגיע להזדמנויות טובות. באלוטלי עצמו וגם סמואל אטו החמיצו, אבל הסבלנות השתלמה ואינטר אספה את הנקודות בכוח כדי לטפס למקום הראשון.

דקה 21, 0:1 לדינמו קייב: מילבסקי קיבל כדור חוץ והסיט לאנדריי שבצ'נקו בחזה, החלוץ הוותיק בעט מהאוויר, מ-17 מטרים, ברגל שמאל, הכדור פגע בקמביאסו, עשה קשת ונכנס.

דקה 86, 1:1: סניידר התנהל עם הכדור כ-30 מטרים מהשער והכניס כדור עומק טוב לדייגו מיליטו, הארגנטינאי הסתובב וגילגל פנימה.

דקה 89, 1:2 לאינטר: השוער בוגוש הדף גרוע בעיטה חזקה משמאל, ווסלי סניידר הגיע ודחק פנימה.

בית ז'

סביליה - שטוטגרט 1:1

עם היצמדות עקשנית לצמרת בספרד והופעות מרשימות בליגת האלופות השלימה הקבוצה האנדלוסית את אחת מהמשימות הראשונות שלה העונה: עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. סביליה אמנם איבדה נקודות רשונות העונה, אבל עשתה את זה בהרכב חסר כשמאנולו חימנז לא מסכן שחקנים שסוחבים פציעות קלות. הגרמנים, שנמצאים בצרות בליגה ולכן מרוכזים בעיקר בזירה המקומית, ייאבקו על המקום השני.

דקה 14, 0:1 לסביליה: התקפה מהירה של הספרדים הגיעה ללואיס פביאנו, שהכניס כדור נהדר לחסוס נבאס והאחרון גילגל פנימה מול יינס להמאן.

דקה 78, 1:1: זדרבקו קוזמאנוביץ' קיבל מסירה מפאבל פוגרבניאק ובימין ירה מ-20 מטרים לרשת הגבוהה של חאבי וראס.

אוניראה אורזיצ'ני - ריינג'רס 1:1

הקבוצה הסקוטית היא בוודאי לא אחת מאריות אירופה, אבל גבות רמות הורמו במחזור הקודם, כשהיא הובסה 4:1 על ידי הקבוצה אצלה היא התארחה הערב. הפעם זה נגמר בצורה יותר מכובדת, אבל ריינג'רס תהיה מאוכזבת משער שהיא ספגה רגע לפני הסיום. הרומנים יכולים להיות מרוצים אחרי שהם שמרו על המקום השני בבית.

דקה 78, 0:1 לריינג'רס: לי מקולוך קיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט מכ-20 מטרים, השוער גיידריוס ארלאוסקיס נכשל בבלימה וספג.

דקה 88, 1:1: מריוס אונופרס המחליף התקדם עם הכדור ושלח טיל מ-20 מטר, שנעצר רק בחיבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית ח'

ארסנל - אלקמאר 1:4

ארסן ונגר מעולם לא ניצח את רונאלד קומאן בחמשת המשחקים הקודמים ביניהם, אבל הערב הוא וארסנל שלו שמו לזה סוף מול אלופת הולנד המצויה בעיצומה של עונה מאוד מאכזבת. התותחנים חסרו את גאל קלישי, ניקלאס בנדטנר, דניסלון ולוקאש פביאנסקי הפצועים, אבל לא התקשו להכריע יריבה רכה ובינונית.

דקה 25, 0:1 לארסנל: פברגאס קיבל מסירה מגאלאס כ-18 מטרים מהשער בתום משחק צירופים יפה, השתחרר מההגנה ושלח כדור שטוח ולא חזק לכיוון הפינה הקרובה, סרחיו רומרו איחר בתגובה והכדור חמק לו מתחת לאף ונעצר ברשת.

דקה 43, 0:2 לארסנל: עוד התקפה מהירה של ארסנל, עוד שער. אנדריי ארשבין קיבל כדור בחלק המגרש של ההולנדים והעביר אותו קדימה לסמיר נאסרי, הצרפתי ניער את הקטור מורנו ובעט מ-14 מטרים כדור שטוח פנימה.

דקה 52, 0:3 לארסנל: שוב ארשבין הכניס כדור, הפעם לפברגאס שדהר לרחבה ובאין מפריע בעט כדור חזק לרשת של רומרו.

דקה 72, 0:4 לארסנל: ארסנל יצאה להתקפה מתפרצת ברשותו של ארשבין, שהפעם מצא את וסיריקי אבו דיאבי בתוך הרחבה והאחרון כבש. בישול שלישי של ארשבין.

דקה 82, 1:4 לארסנל: השופט התעלם ממחאות צודקות של ארסנל לפנדל, אלקמאר ניצלה את חוסר הריכוז כדי לצאת קדימה וג'רמיין לנס דהר לאורך כ-50 מטרים וכבש מול אלמוניה.


סטנדרד ליאז' - אולימפיאקוס 0:2

שבועיים אחרי שנכנעה באתונה בתוספת הזמן, רשמה סטנדרד ניצחון ראשון אי פעם בליגת האלופות במתכונתה הנוכחית, על חשבון אלופת יוון. אולימפיאקוס אמנם הגיעה במצב רוח טוב, ממרומי הליגה שלה וכשהיא במקום השני בבית ח' בליגת האלופות, אבל ההפסד שלה סיבך מעט את הבית כשרק ארסנל נמצאת במצב מצוין. רמי גרשון נכלל בסגל סטנדרד, אבל לא שותף.

דקה 31, 0:1 לסטנדרד ליאז': דיומרסי מ'בוקאני קיבל כדור עומק שאולוף מלברג פיספס, התגבר בקלות על אברם פפאדופולוס וכבש מול השוער ניקופולידיס.

דקה 88, 0:2 לסטנדרד ליאז': מ'בוקאני דהר למתפרצת, הבעיטה שלו נהדפה על ידי ניקופולידיס, אבל הגיע לראשו של מילאן יובאנוביץ' שנגח לרשת החשופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully