וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אין אושר גדול מלנצח דרבי"

מאמן הפועל ת"א חגג בסיום: "היינו ראויים לניצחון. שכטר: "הרגע השמח בקריירה שלי". נמני: "הם ניצלו את הטעויות, אנחנו לא"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הדרבי התל אביבי הגדול הסתיים הערב (ראשון) באותה דרך שאפיינה אותו בשנים האחרונות - ניצחון של הפועל תל אביב. האדומים גברו על מכבי תל אביב 0:1, כשדגלאס דה סילבה הבקיע בנגיחה את השער המכריע בדקה ה-12 וסידר לקבוצתו העפלה למקום השני בטבלה, מרחק תשע נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. הצהובים שוב נותרו מאוכזבים, כשלא הצליחו לייצר שערים ולנצל את ההתלהבות הרבה שהפגינו בפתיחה. היה זה ניצחון בית ראשון להפועל במשחק שני העונה שמכבי לא כובשת שער. הקודם היה גם כן מול קבוצה תל אביבית - בני יהודה.

נאתכו: "נקווה להפסדים של חיפה"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, זרח מאושר בסיום: "אין אושר גדול מלנצח דרבי. זה מעבר לכל משחק, הקהל בטח סולח לנו שזה הניצחון הראשון שלנו בבית העונה בליגה. למען האמת, הפועל שיחקה יותר טוב העונה, אבל קבוצה שרוצה להתקדם, המשמעות היא שהיא יודעת לא לשגות ולא לתת ליריב לחזור. במחצית השנייה יכולנו להגדיל את התוצאה, אבל מכבי למדו אותנו טוב. אני שמח שהוכחנו אופי ולא נתנו להם לחזור למשחק.

המאמן התייחס גם לקהל האדום, שדחף את קבוצתו לניצחון: "התמונות עם הקהל בסוף הן שישארו לנו מהמשחק הזה. אני שמח שהצלחנו לשמח את הקהל הזה. הוכחנו היום שאנחנו קבוצה טובה עם סגל רחב שנחושה לנצח. אם הייתה קבוצה ראויה לניצחון, זו הפועל".

המצטיין במשחק, ביברס נאתכו: "קודם כל, תמיד כיף לקחת שלוש נקודות בבלומפילד ועוד יותר כיף שזה בדרבי. רק שננצח בדרבי כמה שיותר ונמשיך את המסורת. דרבי זה משחק שאתה רק רוצה לנצח וקשה להביא את היכולת הרגילה. אני בעיקר שמח בשביל הקהל. עכשיו אנחנו חייבים לבוא רגועים ושקטים מול ראפיד, ולשחק את המשחק הרגיל שלנו. מתחילת העונה דיברו עלינו כקבוצה טובה ואני שמח שכולם רואים מה אנחנו שווים. נקווה שחיפה יפסידו כמה שיותר ולשמחתנו יש את קיצוץ הנקודות, ככה שמבחינתנו אנחנו צריכים להמשיך לנצח".

החלוץ איתי שכטר התרגש בדרבי הראשון שלו: "זה הניצחון הכי שמח בקריירה הקצרה שלי. אף פעם לא הייתי במשחק כזה, הרגשתי את הטירוף כבר באימון אתמול ואני שמח במיוחד בשביל הקהל המופלא שלנו. עכשיו הסתיים הדרבי ואנחו חושבים כבר על המשחק בווינה ביום חמישי. בזמן הקצר שלי בהפועל הבנתי שיותר חשוב לנצח, ואני מקווה שניראה יותר טוב מול ראפיד. אני מבחינתי צריך להוכיח את עצמי לאורך כל העונה ולהמשיך לעבוד קשה".

יברויאן: "המשחק הזה הוא כבר היסטוריה"

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה גדולה. "צריך לתת קרדיט להפועל תל אביב, הם באמת קבוצה טובה ויחד עם מכבי חיפה הן הקבוצות הטובות בליגה", אמר בסיום אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב. "אבל הוכחנו שגם אנחנו קבוצה טובה. היו פרקים נרחבים ששלטנו במשחק באופן מוחלט, והגענו למצבים שלצערי לא הצלחנו לנצל. ההבדל הוא שהפועל ניצלה את הטעות שעשינו, ואנחנו לא הצלחנו לנצל את הטעויות שהם עשו. אני לא רוצה לדבר על שחקן זה או אחר, אני חושב שהמטרה שלנו הייתה קודם כל לעצור את משחק ההתקפה של הפועל ת"א ואת זה עשינו. לצערי, מבחינה התקפית המשחק שלנו לא ממש שטף. היו רגעים במחצית הראשונה שבאמת הגענו למצבים טובים. אבל לצערי מספר שחקנים הורידו הילוך במחצית השנייה.

נמני הוסיף: "אני חושב שסיכלנו את משחק ההתקפה שלהם בצורה טובה, במיוחד במחצית הראשונה. ידענו איפה לסגור אותם בנקודות החזקות שלהם. אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים, כי אני חושב שאנחנו עובדים על דברים לאורך זמן, ויש טעויות שחוזרות על עצמן. אז ניקח מהמשחק הזה הרבה מאוד דברים חיוביים קדימה, אבל נצטרך לתקן וללטש את הדברים הפחות טובים".

נמני שנמצא כבר יותר משנה בתפקידו ועדיין לא ניצח אף דרבי בליגה סיפר על אכזבתו האישית: " קודם כל ברור שרוצים לנצח בדרבי ואפשר להגיד שזה הרבה מעבר למשחק רגיל, אבל לא תמיד כל מה שרוצים קורה ואנחנו יודעים שיש דברים לצערי שלא תלויים רק בנו. אני חושב שבמשחקים הבאים, במשחקים חשובים אנחנו נצטרך להבין שאנחנו צריכים לעשות מינימום של טעויות כדי לצאת מרוצים ממשחק כזה. אני לא מסתכל על הטבלה וזה שאמרתי שחיפה והפועל ת"א יותר טובות משאר הליגה זה רק מעודד אותנו. באנו לשחק נגד הפועל ת"א ושיחקנו ברמה שווה לחלוטין כך שזה נותן לנו עידוד ונקודות אור לקראת העתיד.

איליה יבוריאן שעלה מהספסל במחצית : "כואב לנו בלב להפסיד ככה. מאוד קשה להפסיד בדרבי, אבל שום דבר לא נגמר ואנחנו ממשיכים למשחק הבא. אני מאמין שיש לנו קבוצה טובה ואני מאמין בשחקנים. גם בחדר ההלבשה היינו ביחד כקבוצה ואני אופטימי. גם אני מסכים שמכבי חיפה והפועל ת"א יותר טובות מאיתנו, אבל אנחנו נעבוד קשה. אני חושב שיש לנו בעיה בהבקעת שערים. בלי להבקיע שערים אי אפשר לנצח אף משחק. אין מה לעשות, גם אני נכנסתי מהספסל והייתי צריך להוסיף, אבל המשחק הזה הוא כבר היסטוריה".

יבוריאן התייחס לעובדה שהוא פותח על הספסל והוסיף: "זה מה יש ואין מה לעשות. זה הכדורגל ואני מאמין שאני עוד אחזור להרכב. לכל שחקן כואב לשבת על הספסל במשחקים כאלה, אבל קיבלתי היום 45 דקות וזה מספיק בשביל שחקן. אם לא היינו מקבלים שער מהיר בחצי הראשון אז אני לא חושב שהיינו מפסידים. היו להם המון מצבים וגם לנו היו כמה מצבים משלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully