וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בכורה בליגה לקאחה ויטוריה

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, הופתעו הבאסקים על ידי ולנסיה עם 81:74, אליהו קלע 6. אולימפיאקוס ופנאתינייקוס ממשיכות לשייט

שלושה ימים אחרי שגברה על מכבי תל אביב ביורוליג, ספגה הערב (ראשון) קאחה ויטוריה את הפסדה הראשון העונה בליגה הספרדית. הבאסקים נכנעו 81:74 בולנסיה של נוון ספאחיה, שפגש לראשונה את ליאור אליהו, שזוכר אותו לטובה כמאמן שנתן לו את הבמה במכבי תל אביב לראשונה לפני כשלוש שנים.

ויטוריה, שניצחה בארבעת המחזורים הראשונים בליגה, נתקלה בהתנגדות עזה מצד המקומיים, ובעיקר מרפא מרטינז, שאחרי שלושה רבעים צמודים הוביל את הבריחה של ולנסיה ברבע האחרון, ועזר למאמנו הקרואטי להשיג עוד נקמה קטנה בקבוצה אותה הוביל לפני שנתיים לאליפות ספרד ומיד לאחר מכן קיבל מכתב פיטורים. מרטינז סיים עם 23 למנצחים, ננדו דה קולו הוסיף 19. טיאגו ספליטר המשיך בכושרו הטוב עם 19 נקודות לקאחה, קארל אינגליש תרם 12 נקודות וליאור אליהו סיים עם שש נקודות ושלושה ריבאונדים ב-16 דקות.

קודם לכן רצתה ברצלונה לצמצם את הפער מהצמרת ולהשיג ניצחון רביעי, כשפגשה את אסטודיאנטס המסובכת והנחילה לה הפסד חמישי. הקטלאנים ניצחו 75:78 בסיום משחק צמוד, ואסטודיאנטס כרגע נועלת את הטבלה.

פיט מיקאל הוביל את קלעי בארסה עם 15 נקודות, כשטרנס מוריס, ארזם לורבק וחואן קרלוס נבארו מוסיפים 10 נקודות כל אחד. 15 של בלייק מן הצד השני לא הספיקו עבור המארחים המאכזבים, שרדפו אחרי שחקניו של צ'אבי פסקואל במשך כל המחצית השנייה.

גם מלאגה עדיין ללא ניצחון, אחרי הפסד 63:61 לקחאסול. טקואן דין אמנם הוביל עם 16 וקרלוס חימנז הוותיק תרם 12 נקודות משלו, אבל מלאגה שוב נראתה רע. טיירון אליס היה הבולט בשורות קחאסול עם 12 נקודות שהספיקו לניצחון שני העונה.

יוון: אולימפיאקוס התגברה על מארוסי

אולימפיאקוס השיגה את ניצחון הליגה השני שלה העונה ביוון, כשגברה בביתה 77:86 על מארוסי, המשחקת בבית ג' של מכבי תל אביב ביורוליג. כבר ברבע הראשון יצרה אולימפיאקוס פער בן 10 נקודות, שהחזיק מעמד עד לסיום.

לינאס קלייזה הוליך את האדומים עם 27 נקודות, סופוקוליס שחורציאניטיס המאסיבי הוסיף 16 וג'וש צ'ילדרס 15. ניקולה וויצ'יץ' שיחק 11 דקות ותרם חמש נקודות. את מארוסי הוביל ג'ארד הומאן עם 23 נקודות, כשבילי קיז (שחקן הפועל תל אביב בעבר) הוסיף 11.

גם אלופת אירופה, פנאתינייקוס ממשיכה לשייט ללא קושי בליגה היוונית, כשהשיגה את ניצחונה השני, 63:84 על פאנליניוס בבית. הירוקים של אוברדוביץ' פתחו מצויין ועצרו את האורחים על 15 נקודות בלבד ברבע הראשון, בדרך ליתרון דו ספרתי. הרבע השני המשיך את המגמה, והמארחים הוליכו ביתרון 20 במחצית. פאנליניוס הצליחה לצמק מעט ברבע השלישי, אבל פנאתינייקוס חזרה לעצמה מהר מאוד, ולא איפשרה לאורחים לתפוס אותה.

דרו ניקולס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 18 נקודות, בעוד ניקולה פקוביץ' וניק קלאיטיס קלעו 12 נקודות כל אחד. פאנליניוס נהנתה בעיקר מערב גדול של קוסטה הראלאבידיס שצלף 5 מ-6 מחוץ לקשת, בדרך ל-23, אבל לא קיבל הרבה עזרה מחבריו, כשדווין סמית' שולע 11 ורודריק בלקני מוסיף 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully