וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: פואנלברדה כבר לא בלתי מנוצחת

קבוצתם של בורשטיין (12 נקודות) ובאטיסטה (20) הובסה על ידי אוברדוירו 86:66. צסק"א ניצחה את מאריופול 65:84

צסק"א מוסקבה התכוננה לעונה קשה אחרי עזיבתו של אטורה מסינה, אך לפתיחה חלשה כל כך לא ציפו בכיכר האדומה, ואחרי ניצחון דחוק על מארוסי בפתיחת היורוליג הפסידה צסק"א בבית לרומא ביום רביעי, הפסד שסיבך את מעמדה בבית ג'.

חמישה ימים לפני שהיא מגיעה ליד אליהו למפגש מול מכבי תל אביב במחזור השלישי ביורוליג, חזרה הערב (שבת) האלופה הרוסית למסלול הניצחונות, כשהביסה בקלות את מאריופול האוקראינית 65:84 במחזור השני בליגה המזרח אירופית.

הקבוצה של יבגני פשוטין שמרה בקלות על מאזן מושלם בליגה החדשה שהוקמה הקיץ, בעזרת 22 נקודות של טרג'אן לנגדון, ויקטור חריאפה תרם 18 ו-11 ריבאונדים, ריימונאס שישקאוסקאס הוסיף 15 משלו.

ריאל התעללה בבילבאו

בספרד ריאל מדריד ממשיכה במסע ההתאוששות שלה מההפסד במחזור הראשון של היורוליג נגד חימקי מוסקבה. אחרי ששחקניו של אטורה מסינה ניצחו ללא קושי את סופוט, הם התעללו בליגה בבילבאו, שנכנעה ללא קרב 70:96 בדרך לניצחון חמישי מחמישה משחקים.

לואיס בולוק הוביל את קלעי הבלאנקוס עם 21 נקודות והיה הבולט לצד נוביצ'ה וליצ'קוביץ' 16 נקודות). אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ב-21:22 לריאל, החלו הלבנים בבריחה וירדו להפסקה ביתרון 31:52. במחצית השנייה נמשכה המגמה, שנותרה עד הסיום.

אין ספק כי הפתעת העונה עד כה בליגה הספרדית היתה פואנלברדה הקטנה. קבוצתם של טל בורשטיין ואסטבן באטיסטה ניצבה ערב המחזור במקום השלישי בטבלה, עם ארבעה נצחונות וללא הפסדים, כשפגשה הערב (שבת) את אוברדוירו, אחת משתי קבוצות ללא ניצחון בליגה (השניה, במפתיע, היא מלאגה), ושתי הקבוצות שברו את השגרה.

אוברדוירו הובילה בסיום הרבע הראשון 15:20, ובמחצית 31:33. היתרון של המארחת הקטנה נמשך גם במהלך הרבע השלישי, כשבעשר הדקות המכריעות פואנלברדה פשוט לא מצאה את הסל, והפער של המארחת הגיע עד 15 הפרש, ורק צמח, גם בגארבג' טיים, עד שנעצר על 66:86 לקבוצה שערב המחזור, דורגה במקום האחד לפני האחרון. אטסבן באטיסטה הוביל את המפסידים עם 20 נקודות, בעוד טל בורשטיין הוסיף 12 נקודות ב-27 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully