וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: הנסיכות של הנסיכות

סרינה ניצלה את פרישת ווז'ניאקי, ונוס גברה על יאנקוביץ', והן ייפגשו בגמר. רם וארליך הודחו בחצי הגמר בסנט פטרסבורג

האחיות וויליאמס הפכו הערב (שבת) גם את טורניר דוחא היוקרתי לחצר הפרטית שלהן. ונוס הייתה הראשונה להעפיל לגמר טורניר המאסטרס היוקרתי אליו העפילו שמונה הטניסאיות הטובות השנה, ולאחר מכן הצטרפה אליה גם סרינה. הגמר המי יודע כמה בין השתיים ייערך מחר ב-17:00 (שידור ישיר ביורוספורט).

ונוס בת ה-29, שמנסה לשחזר את זכייתה בטורניר מאשתקד, התגברה במשחק צמוד ומותח על ילנה יאנקוביץ' 7:5, 3:6, 4:6. אחרי שכבר עמדה על סף הדחה בשלב הבתים הרימה האמריקאית הוותיקה הילוך ולא נבהלה גם מפיגור של מערכה מול הסרבית הלא יציבה.

ונוס פתחה חלש עם סדרה של שגיאות כפולות ואיפשרה ליאנקוביץ' לשבור במהירות ולהמשיך לניצחון 4:6 במערכה, אבל במערכה השנייה התחילה ונוס להפגיז אייסים (11 בסך הכל) ורצה ל-3:6 במערכה, ואחרי קרב עיקש במערכה השלישית חגגה ונוס ניצחון 5:7 לאחר שעתיים וחצי.

בהמשך פגשה סרינה את קרוליין ווז'ניאקי, במה שהיה יכול להיות שחזור של גמר אליפות ארצות הברית האחרונה אלמלא סרינה הייתה מאבדת את הראש בחצי הגמר מול קים קלייסטרס. סרינה נתקלה בהתנגדות עיקשת של הדנית המוכשרת במערכה הראשונה בה ניצחה האמריקאית בקושי 4:6, אבל במצב של 0:1 לסרינה במערכה השנייה נאלצה ווז'ניאקי המותשת לפרוש, אחרי שהכאבים העזים ברגלה שהאטו אותה השבוע התגברו והיא הרימה ידיים ופרשה.

* עוד לפני חצי הגמר שלה הודיעה סרינה על פרישתה מסגל נבחרת הפדרציה של ארצות הברית לקראת חצי גמר המפעל בו יפגשו האמריקאיות את איטליה בשבוע הבא. מכיוון שגם ונוס לא נכללת בסגל, תורכב הנבחרת ממלאני אודין הצעירה ומואניה קינג שתשחק ביחידות, בעוד ליזל הובר ואלכסה גלאץ' ישחקו בזוגות.

סאפין נפרד לשלום מרוסיה

מסע הפרידה של מראט סאפין מסבב ה-ATP הגיע היום לקו הסיום, כשהענק הרוסי הודח בחצי גמר טורניר סנט פטרסבורג (סך פרסים של 750 אלף דולר). בכך נפרד המדורג ראשון בעולם לשעבר מהקהל הביתי במולדתו, רגע לפני הטורניר האחרון בהחלט שלו בפאריס שייפתח בעוד כשבוע, שם יתלה סאפין בן ה-29 את המחבט.

סאפין הנרגש התקדם עד לחצי גמר הטורניר, ההישג הטוב ביותר שלו ב-23 הטורנירים האחרונים, אך נכנע לאוקראיני המפתיע אנדריי סטקחובסקי (92 בעולם), שגבר עליו 4:6, 6:4, 4:6 בדרכו לגמר שם יפגוש את הורסיו זבאלוס הארגנטינאי שהדיח את איגור קוניצין המקומי עם 6:7, 3:6.

בטורניר הזוגות סיימו אנדי רם ויוני ארליך את דרכם בחצי הגמר. הצמד המתקמבק, ששב לשתף פעולה אחרי הפסקה ארוכה, הפסיד 6:4, 3:6, 10:6 לצמד הבריטי קולין פלמינג וקן סקופסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully