וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאסי: "הפסדתי בגמר הרולאן גארוס בגלל הפאה"

אגאסי ממשיך לחשוף פרטים ומגלה ששיערו הארוך היה פאה, לגביה היה מוטרד בגמר 1990: "התפללתי שהיא לא תיפול"

אחרי שחשף שהשתמש בסם קריסטל מת' ב-1997, אנדרה אגאסי ממשיך לחשוף פרטים מהקריירה העשירה שלו בספר האוטוביוגרפי החדש שכתב לאחרונה ועתיד לצאת לאור בקרוב. אגאסי מוציא פרט נוסף ומעניין מספרו וחושף כי השיער הארוך שהיה לו בשנות ה-90 היה בעצם פאה.

אגאסי מספר שברולאן גארוס ב-1990, כאשר הוא העפיל לגמר לראשונה בקריירה שלו, אך רוב עיסוקו היה עם הפאה. "כל בוקר הייתי מתעורר ומוצא חתיכה נוספת מהשיער שלי על הכרית ובכיור", הוא מצוטט בטלגרף. "שאלתי את עצמי, 'אתה רוצה ללבוש פאה נכרית?' עניתי לעצמי, מה עוד אני יכול לעשות".

אלא שאותה פאה שהוא חבש גרמה לדבריו להפסד בגמר מחשש שהיא תיפול תוך כדי משחק. "אז הפיאסקו קרה. ערב לפני המשחק עמדתי במקלחת והרגשתי שהפאה שלי מאבדת חלק ממנה. כנראה שהשתמשתי בתכשיר לא טוב לשיער. נכנסתי לפאניקה וצלצלתי לאחי פילי לחדרו. 'זה נורא', אמרתי לו. הוא הסתכל על זה ואמר שהוא יכול להצמיד את זה עם קליפסים. שאלתי אותו אם זה יחזיק מעמד. הוא אמר לי: 'רק על תזוז יותר מדי'".

בהמשך אגאסי מספר מדוע לא חשף את העובדה שמדובר בפאה. "כמובן שיכולתי לשחק בלי הפאה, אבל מה כל הכתבים היו כותבים אם הם היו יודעים שכל הזמן הזה חבשתי פאה? במהלך החימום לפני המשחק התפללתי. לא לניצחון, אלא שהפאה שלי לא תיפול. בכל זינוק דמיינתי שזה נופל לחול. אני מדמיין מיליון צופים זזקים קרוב יותר לטלוויזיה והעיניים שלהם מתרחבות ובעשרות שפות שואלים איך השיער של אנדרה אגאסי נפל מהראש שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully