וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס וזאדאר מחכות להפועל ירושלים

נציגתנו ביורוקאפ הוגרלה לבית נוח יחסית, שהקבוצה הרביעית בו היא שאולאי הליטאית. המטרה: אחד משני המקומות הראשונים ולהמשיך לשמינית הגמר. גודס: "הבית יהיה מותח וצמוד"

הפועל ירושלים הוגרלה היום (שישי) לשלב הבתים ביורוקאפ, שהוא המפעל האירופי השני בחשיבותו. ירושלים, שעברה במוקדמות את רואל הצרפתית והגיעה להגרלה מקבוצת האיכות הרביעית והאחרונה, הוגרלה לבית נוח יחסית, אם מסתכלים על המטרה העיקרית והיא לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים, ולהמשיך לשמינית הגמר. ירושלים תתמודד בבית ג' יחד עם אריס סלוניקי, זאדאר ושאולאי הליטאית.

אריס סלוניקי היא קבוצה שנשענת בעיקר על העבר שלה, כי צריך לזכור שאת האליפות העשירית והאחרונה שלה ביוון היא השיגה ב-1991. מצד שני, מדובר בקבוצה בולטת במפעלים האירופיים המשניים בשנים האחרונות, וב-2003 היא זכתה במפעל היורוקאפ, שבניגוד להפעם נחשב אז השלישי בחשיבותו ביבשת. זאדאר היא עוד שם שמזכיר לנו בעיקר את ההיסטוריה, אבל כיום היא נחשבת לקבוצה קרואטית דלת תקציב, ואחת שהפועל ירושלים בהחלט מסוגלת לעבור. הנציגה השלישית היא שאולאי, וכשמדובר בכדורסל ליטאי, יש רק שתי קבוצות שיכולות למכור משהו באירופה והן ז'לגיריס וריטאס. שאולאי מבוססת על שחקני בית, ובהחלט יכולה להיות מסוכנת במגרשה הביתי, אבל על הנייר היא נחשבת לקבוצה החלשה בבית.

שאר הבתים:

בית א': אלבה ברלין, מאריופול, גלאטסראיי, טראמו

בית ב': לה מאן, המופארם ורסאץ', טריומף ליוברצי, ולנסיה

בית ד': חובנטוד בדאלונה, יוניקס קאזאן, טלקום בון, בשיקטאש

בית ה': ספירו שרלרואה, טלקום אנקרה, ספרטק סנט פטרסבורג, קבוצה מהמוקדמות

בית ו': בנטון טרוויזו, הכוכב האדום בלגרד, שולה, דינמו מוסקבה

בית ז': נאנסי, גראן קנאריה, טורוב זגורזלץ, פאנליניוס

בית ח': ונטספילס, נימבורק, ביילה, באמברג.

קליין: "לא יהיו משחקים קלים"

יו"ר הקבוצה, דני קליין, הגיב להגרלה ואצר לאתר הקבוצה:" אין שום קבוצה קלה במפעל הזה. אנחנו צריכים להסתכל בעיקר על עצמנו. לא יהיו משחקים קלים, אבל אני מאוד מאמין בשחקנים ובצוות המקצועי, ומבחינתנו לעבור שלב במסגרת האירופאית יהיה בהחלט הישג. אני שמח שיהיה לקהל שלנו חורף חם ומהנה".

מאמן הקבוצה גיא גודס: "ההגרלה היא בהחלט לא קלה. כל הקבוצות שנמצאות איתנו בבית הן קבוצות טובות ומסוכנות. אמנם יכולנו לקבל הגרלה קשה עוד יותר אך הבית שלנו יהיה מותח וצמוד שכל אחת מהקבוצות יכולה לעלות שלב. נלמד את כל הקבוצות לפרטי פרטים ונתכונן כראוי למפגשים הצפויים לנו".

קפטן הקבוצה יובל נעימי: "קיבלנו בית עם קבוצות ברמה גבוהה אבל יחד עם זאת כל הקבוצות במפעל הזה הן חזקות וברמה גבוהה ונצטרך להתמודד עם זה. אני מאמין בקבוצה שלנו שיכולה להתמודד על עליה לשלב הבא. נלמד את הקבוצות, ומה שבטוח: לא צפויים לנו חיים קלים בבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully