וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את היריבות של הפועל ירושלים

אריס הרכיבה סגל חדש לחלוטין, זאדאר נחלשה ובשאולאי בונים על כשרונות צעירים. מול מי תשחק הפועל ירושלים?

יכול להיות שהפועל ירושלים הייתה יכולה ליפול על בית נוח יותר ביורוקאפ, אבל ממבט על כמה מהבתים האחרים בשלב הראשון של המפעל, נראה שבמלחה יכולים להיות מרוצים מהמשחקים שצפויים לקבוצה בחורף הקרוב. אריס סלוניקי היוונית, זאדאר הקרואטית ושאולאי הליטאית הן הקבוצות שחולקות עם ירושלים את בית ג', כששתי הראשונות יעלו ממנו לשלב שמינית הגמר.

אריס סלוניקי

המאמן פוטיס קאציקאריס גיבש השנה סגל חדש כמעט לחלוטין, ונראה שלשחקנים החדשים שלו לוקח זמן להתאקלם. בהפועל ירושלים יקוו שזה לא יהיה על חשבונם. אריס סיימה את העונה הקודמת במקום השלישי בליגה היוונית, והודחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי פנאתינייקוס. את העונה הנוכחית היא פתחה בהפסד 85:78 לאולימפיאקוס, ולמרות התוצאה הצמודה, התקשורת היוונית דיווחה על קבוצה חלשה שצריכה לעבור שינויים. בשלב מוקדמות היורוליג פגשה אריס את מארוסי, וכשלה בניסיון לעבור אותה בדרך לטורניר הכדורסל הבכיר ביבשת.

השחקנים היוניים הבולטים בקבוצה הם הגארד הגבוה ניקוס חאג'יוורטאס (1.97 מ'), שזכה עם פנאתינייקוס בעונה שעברה ביורוליג ועבר לסלוניקי. כמו כן, אפשר למצוא שם את הסנטר דימוס דיקודיס, גם הוא אקס צסק"א מוסקבה ופנאתינייקוס, שהגיע בקיץ האחרון לקבוצה מפניוניוס. גבוה יווני נוסף ועתיר נסיון הוא מיכאליס קקיוזיס, שחזר השנה ליוון אחרי לא מעט שנים באירופה, בהן עבר בסיינה וברצלונה.

מבין הזרים, אפשר למצוא בקבוצה המחודשת של המאמן קאציקאריס את ג'רמי ריצ'ארדסון (2.01 מ') , שעושה השנה את טבילת האש שלו באירופה אחרי שבילה בעיקר על הספסל של חמש קבוצות אנ.בי.איי. את העונה שעברה הוא סיים באורלנדו מג'יק. קורי בלסר, שהיה ב-2006 שחקן ההגנה המצטיין במכללות, מצא את עצמו בשלוש השנים האחרונות בלאריסה וגם הוא הגיע בקיץ לאריס. במשחק הפנים יתקלו הגבוהים של ירושלים באנדרו בטס הבריטי (2.17 מ') שעבר בלא מעט קבוצות ביבשת, אבל מעולם לא שיכנע. ההחתמה האחרונה באריס הייתה של הגארד ארון מיילס, שהגיע גם הוא מפניוניוס. מי שמסייע לכולם בתהליך ההתקדמות הוא הגארד האמריקאי בעל האזרחות קיידרן קלארק.

זאדאר

הקרואטים לא ביצעו יותר מדי שינויים בסגל שהפסיד בעונה שעברה את האליפות בקרואטיה. שלושה שחקנים משמעותיים חדשים הצטרפו לקבוצה. מדובר במיכה דאונס וטרנט פלייסטד (2.11 מ') האמריקאים שהגיעו מהמכללות ובודראן מורוביץ'. בסגל הקיים נותר הענק הגאורגי ולדימיר בויסה (2.08 מ'), כאשר שאר השחקנים פחות מוכרים בזירה האירופית, אם כי ירושלים זוכרת לרעה קבוצות יוגוסלביות לשעבר עם שחקנים לא מוכרים.

שאולאי

אם ז'לגיריס קובנה וריטאס וילנה הן הקבוצות השולטות בכדורסל הליטאי, הרי ששאולאי הצליחה להפוך לקבוצה השלישית במדינת הכדורסל של אירופה. זה אומר שהיא עדיין רחוקה שנות אור משתי הגדולות מבחינה תקציבית, אך מקדימה את שאר הקבוצות בליגה המקומית, מה ששולח אותה באופן קבוע למפעלים המשניים באירופה.

הסגל של שאולאי מבוסס על שחקנים ליטאים, בתוספת שני אמריקאים. מדובר בברנדון בראון שהגיע השנה ממכללה קטנה, ובקלעי דרק לואו, שהגיע מסידני ספיריט האוסטרלית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully