וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "להפסיד זה תמיד רע"

מאמן ליברפול לא התרגש מההפסד לארסנל בגביע הליגה: "כשמשחקים טוב ומפסידים, זה שונה מלשחק רע ולהפסיד"

הניצחון על מנצ'סטר יונייטד סתם הרבה פיות שביקרו את מאמן ליברפול רפא בניטז, אבל אמש (רביעי) חזרו האדומים לסורם. ליברפול הודחה מביע הליגה אחרי שהפסידה בלונדון לארסנל 2:1. ליברפול הגיעה עם זיכרון כואב לאיצטדיון האמירויות אחרי שהודחה מגביע הליגה בכל חמש השנים האחרונות על ידי יריבות לונדוניות. למרות שלא הפסידה לארסנל בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן, המאזן מהעבר הרחוק גבר על המאזן השני האורחים.

"כשמשחקים נגד קבוצה איכותית כמו ארסנל, תמיד קשה", אמר בניטז ל-BBC. "היו לנו כמה הזדמנויות, להם היו כמה הזדמנויות, זה היה משחק טוב לחובבי הכדורגל. כשאתה משחק טוב ומפסיד, זה שונה מלשחק רע ולהפסיד. היו כמה דברים חיובים שהיו במשחק, אבל אנחנו צריכים להשתפר במסירה האחרונה, אנחנו צריכים להיות יותר רגועים. לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. להפסיד זה תמיד רע, זה לא קל, אבל היום ראינו כמה שחקנים טובים שהוכיחו את עצמם". כשנשאל על יכולתו של הקשר אלברטו אקווילאני, אמר בניטז: "ייקח לו זמן לחזור לכושר, הוא חייב להתאמן חזק ואני מקווה שניתן לו יותר דקות משחק כדי שיראה את הכישרון שלו".

מנגד, מאמן ארסנל ארסן ונגר היה מרוצה מהניצחון. "זה היה משחק איכותי, עם קצב מהיר, טכניקה מצד שתי הקבוצות, זאת התוצאה שרצינו, ואני חושב שהאוהדים קיבלו תמורה לכספם". פראן מרידה היה מצוין במשחק והעלה את ארסנל ל-0:1 אחרי פצצה ששלח לרשת ליברפול, ויכולתו לא נעלמה מעיני המנג'ר הצרפתי. "הוא שחקן איכותי, אני לא נתתי לו הרבה דקות, אבל כמובן שאני מאמין בו. הוא שיחק מצוין. אני רוצה אותו גם לעונה הבאה".

פול הארט לרדינג?

התקשורת האנגלית ממשיכה לעסוק במעמדו של פול הארט בפורטסמות'. "מירור" פרסם אמש (רביעי) כי מאמן פומפי מועמד לעבור לרדינג מהליגה השנייה. רדינג הודיעה כי היא מגבה את מאמנה ברנדון רודג'רס, למרות שהרויאלס בתחתית הצ'מפיונשיפ והפסידו בארבעת משחקיהם האחרונים. ב-14 משחקי הליגה האחרונים שלה ניצחה רדינג רק פעמיים.

פורטסמות' עברה שלב בגביע הליגה אחרי שהביסה 0:4 את סטוק סיטי, וזאת למרות הבעיות מהן סובל המועדון. לקבוצה חובות כבדים, לא ברור אם הבעלים הסעודי החדש ימשיך בתפקידו, והוטל על הקבוצה האיסור לרכוש שחקנים בחלון ההעברות הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully