וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: לונדון לא מחכה להם

אחרי שהודחה מגביע הליגה בידי לונדוניות בחמש העונות האחרונות, עשתה זאת ליברפול שוב עם הפסד 2:1 לארסנל

אחרי שביום שלישי לא נרשמו הפתעות מרעישות, משחקי שמינית גמר גביע הליגה האנגלי נמשכו גם היום (רביעי), כשהעיניים מופנות בעיקר לעבר העימות בו ניצחה ארסנל את ליברפול 1:2.

צ'לסי, שזכתה בתואר פעמיים בחמש השנים האחרונות אירחה במשחק מקביל את בולטון ולא התקשתה לנצח 0:3, בעוד סקאנת'ורפ לא הצליחה להפתיע את מנצ'סטר סיטי והובסה 5:1.

ארסנל - ליברפול 1:2

ליברפול הגיעה עם הזיכרון הכואב כי היא הודחה מגביע הליגה בכל חמש השנים האחרונות על ידי יריבות לונדוניות ולמרות שלא הפסידה לארסנל בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן, המאזן הראשון גבר על זה השני. שני המאמנים עלו עם לא מעט שחקני ספסל, אבל המשחק בכל זאת התעלה לרמה גבוהה. אצל ארסנל סמיר נאסרי ערך הופעת בכורה העונה אחרי תקופת היעדרות ממושכת ואילו בצד השני החדשות היותר טובות עבור ליברפול מהמשחק הערב הייתה בכורה של אלברטו אקווילני, שנכנס בדקה ה-76 ולבש את מדי הקבוצה במשחק רשמי לראשונה מאז נרכש מרומא אחרי שהוא בעצמו התאושש מפציעה. יוסי בניון נכנס בדקה ה-74 במקומו של דויד נ'גוג.

בדקה ה-19 ארסנל עלתה ליתרון אחרי שאנדריי ורונין איבד כדור באזור הרחבה של קבוצתו, פראן מרידה השתלט ושלח פצצה ברגל שמאל לקורה ופנימה. 7 דקות בלבד עברו וזה כבר 1:1, עם שער לא פחות יפה. הפעם היה זה אמיליאנו אינסואה שקיבל כדור כ-25 מטרים מהשער של לוקאש פביאנסקי, בעט מהאוויר כדור קשתי וחזק והפולני, שהתמקם לא טוב, לא הצליח למנוע את השוויון. המשחק הקצבי המשיך לכל אורך ורוחב המגרש, שתי הקבוצות ניסו לכבוש שוב והגיעו להזדמנויות, אבל רק ניקלאס בנדטנר עשה זאת בדקה ה-50. ההיסטוריה ממשיכה, ליברפול שוב מודחת על ידי קבוצה לונדונית.

צ'לסי - בולטון 0:4

מספר ימים לפני שהן נפגשות בליגה, לא התקשתה צ'לסי לנצח את יריבתה גם ללא מספר גדול של שחקני הרכב. הילאריו פתח בשער הכחול, פאולו פריירה וג'וליאנו בלטי עלו כמגינים ובחוד הציב קרלו אנצ'לוטי על דניאל סטארידג' לצידו של סלומון קאלו והאחרון עלה ראשון על הלוח עם שער בדקה ה-15. כעבור 11 דקות הפך פלורן מאלודה ל-0:2 וכאן האורחים כבר איבדו סיכוי. דקו הוסיף בדקה ה-67, דיידיה דרוגבה שנכנס כמחליף חתם את התוצאה בדקה ה-90 וצ'לסי מדלגת לשלב הבא.

מנצ'סטר סיטי - סקאנת'ורפ 1:5

הקבוצה מליגת המשנה החזיקה מעט מאוד זמן מול המיליארדים מאיסטלנדס ובמחצית השנייה התפרקה. סטיבן איירלנד (3) רוקה סנטה קרוז (38), ג'ולאון לסקוט (59), קרלוס טבז (71) ומייקל ג'ונסון (76) כבשו עבור סיטי, ג'ונתן פורטה השווה זמנית (26).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully