וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינז מציג: הכנופיה של פרגוסון

מאמן וויגאן מאשים: פרגוסון מאגד סביבו חבורה של מאמנים נאמנים על מנת לתקוף את בניטז. וייה וסילבה בדרך ליונייטד

לרוברטו מרטינז, מאמן וויגאן, נמאס מאלכס פרגוסון, מרטינז הוא לא היחיד באנגליה שלא אוהב את דרכיו של המאמן הסקוטי האגדי, אבל כרגע הוא בין הבודדים שמעיזים לצאת נגדו. היום (רביעי) הוא טוען כי פרגוסון איגד סביבו חבורה של מאמנים בפרמיירליג במטרה לתקוף את רפא בניטז, ואף מצויין כי ההתאחדות האנגלית פוחדת ממנו.

"לפרגוסון יש מסביבו חבורה של אלה שנאמנים רק לו", אומר מרטינז, "ביניהם סטיב ברוס, שהיה שחקן שלו בעבר, וסם אלרדייס, שמקווה לרשת אותו במנצ'סטר. מהצד השני ניצב לבד רפא בניטז, והם זורקים עליו האשמות ותוקפים אותו מכל הכיוונים".

היריבות הגדולה בין בניטז לפרגוסון היא הרבה מעבר ליריבות המוכרת בין ליברפול ליונייטד, והיא כבר הפכה לאישית עם השנים. אשתקד בניטז תקף פומבית את פרגוסון וטען כי מאמן היונייטד נהנה מיותר מדי כוח בהתאחדות. "כן, זה בהחלט נכון", אמר מרטינז, "לא מזמן ההתאחדות האשימה אותו בכך שטען שהשופט לא בכושר מספק, אבל במציאות הם ממש התחננו בפניו שיסלח להם על ההאשמות הללו. כל מאמן אחר הם היו מענישים בחומרה".

וייה וסילבה ליונייטד בינואר

"דיילי מירור" מפרסם היום כי היונייטד קרובה לסיכום עם ולנסיה על רכישת שני כוכבי הקבוצה - דויד וייה ודויד סילבה - תמורת 40 מיליון ליש"ט. פרגוסון רצה לרכוש את השניים כבר במהלך הקיץ, אך העסקה לא התממשה. עכשיו, כשבקופת המועדון עדיין נמצא עשרות המיליונים ממכירתו של כריסטיאנו רונאלדו וקופתה של ולנסיה המסובכת רק ממשיכה להידלדל, פרגי שואף לממש את העסקה ולצרף את השניים כבר בינואר.

אתמול אמר אחד ממנהלי ולנסיה, פרננדו גומז, כי "בהתחשב במצבנו הכלכלי, מבחינתנו זה היה הישג ענקי שהצלחנו להשאיר את השניים במועדון במהלך הקיץ, אך לפעמים מגיעים לנקודה שבה כבר אי אפשר לסרב להצעות. יכול להיות שנהיה חייבים למכור את וייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully