וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: התאוששו ורבע

מנצ'סטר יונייטד שכחה מליברפול וניצחה 0:2 את בארנסלי, בדרך לרבע גמר גביע הליגה. גם פורטסמות' וטוטנהאם בשלב הבא

לאחר שנחלה הפסד צורב במחזור האחרון בליגה, ניתנה למנצ'סטר יונייטד הזדמנות לנוח קצת ולחזור לעצמה בגביע הליגה. המפגש בשמינית הגמר עמד בסימן ההתמודדות בין מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, לבין מנג'ר בארנסלי, מארק רובינס, ששיחק בעבר עבור פרגוסון, וכבש שער שלדעת רבים הציל את ראשו של פרגוסון מפיטורין. הערב (רביעי) פרגוסון לא החזיר את הטובה, כשניצח עם ההרכב המשני שלו 0:2 בלי קושי רב, ועלה עם קבוצתו לשלב הבא. טוטנהאם נראתה טוב, וגברה על אברטון 0:2, בעוד אברהם גרנט ופורטסמות' מחצו את סטוק 0:4, ועלו גם הם.

בארנסלי - מנצ'סטר יונייטד 2:0

הקבוצה מליגת המשנה עוברת פתיחת עונה חלשה במיוחד, כשהיא ממוקמת רק במקום ה-20, אבל כשהיונייטד מגיעים אל האיצטדיון הביתי, מותר לאוהדים לחלום. אלא שחלומה של בארנסלי להפתיע את השדים האדומים נמשך בדיוק 6 דקות, אז הרים אנדרסון כדור קרן פשוט, ודני וולבק נגח בקלילות מ-5 מטרים פנימה. יונייטד הורידה הילוך, אבל בארנסלי לא ממש הצליחה לסכן את השער. בדקה ה-59 הכפילה קבוצתו של פרגוסון את היתרון, כשמייקל אואן קיבל כדור מחוץ לרחבה, גלגל בין רגליו של המגן, ושלח כדור שטוח נהדר אל הרשת.

בדקה ה-62 ירדה יונייטד ל-10 שחקנים, לאחר שגארי נוויל גלש אל הכדור, הוריד את הרגל של אדם האמיל וראה את האדום. האירוע של המשחק היה בדקה ה-90, כששוער מנצ'סטר יונייטד, בן פוסטר עמד לבעוט כדור שוער, ואחד מהאוהדים של בארנסלי פרץ אל המגרש, והכניע את השוער של האורחים, לתשואות הקהל המקומי.

טוטנהאם - אברטון 0:2

התרנגולים אוהבים מאוד את גביע הליגה, כשהם רושמים שתי הופעות בגמר בשנתיים האחרונות (זכו ב-2008 אחרי ניצחון על צ'לסי, הפסידו בעונה שעברה ליונייטד), והם לא התכוונו לוותר כבר בשלב כה מוקדם. טוטנהאם ניסתה במשך מרבית המחצית הראשונה לתקוף את שערה של אברטון, אבל רק בדקה ה-31 היא מצאה את הרשת. דייויד בנטלי שלח כדור אל טום האדלסטון, וזה הכניע את טים הווארד כדי להעלות את התרנגולים ליתרון. אברטון, שנמצאת בתקופה נוראית שוב לא מצאה את עצמה, ואיפשרה בדקה ה-57 לרובי קין לכבוש את השני, ולסגור לה את חלומות הזכייה בגביע הליגה.

פורטסמות - סטוק 0:4

פורטסמות' ואברהם גרנט אמנם סובלים בליגה, אבל עושה רושם שבכל מה שנוגע לגביע, הכל מצויין אצל הקבוצה הדרומית. טל בן חיים הישראלי פתח על הספסל, אבל גם בלעדיו לא התקשו האורחים לנצח. פרדריק פיקיון כבש כבר בדקה ה-17, ואז הוסיף בישול לדני וובר בדקה ה-55. 4 דקות חלפו, ופיקיון כבש את השני שלו. פורטסמות' לא ריחמה על סטוק האומללה, ובדקה ה-81 השלימה את הרביעי, כשנווקאנו קאנו מקבל את הכבוד.

סנדרלנד - אסטון וילה 3:1 (בפנדלים)

בלקבורן - פיטרבורו 2:5
לבלקבורן: פדרסן (4), ריד (פנדל, 45), סלגאדו (57), מקארתי (72), קליניץ' (פנדל, 74)
לפיטרבורו: וולפדייל (17), בויד (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully