וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "אני מתבייש ומתנצל בפני האוהדים"

ריאל מדריד נסערת מהתבוסה 4:0 בגביע לאלקורקון, בספרד טוענים שלפלגריני נותרו שני משחקים כדי להציל את משרתו

ריאל מדריד ספגה אמש (שלישי) את אחת התוצאות המביכות בתולדותיה, כשהובסה 4:0 על ידי אלקורקון מהליגה השלישית במסגרת המפגש הראשון בסיבוב הרביעי בגביע המלך הספרדי. "אס" כינה את המשחק כ"הבדיחה של המאה" ו"מבוכה היסטורית", "מארקה" טען ש"אלקורקון השפילה את ריאל חסרת עמוד השדרה, בפרק הכי עלוב אי פעם של קבוצת הפאר במסגרת הגביע", וכמו תמיד אצל ריאל - הכל מסעיר ודרמטי ונעשה בסנסציוניות ובשואו גדול. אומנם ריאל טרם הודחה מהמפעל כיוון שצפוי להיערך גומלין בסנטיאגו ברנבאו ב-10 בנובמבר, אבל הנזק כבר נעשה.

מי שכמובן אמור להיות הכי מודאג מהתוצאה הוא מנואל פלגריני, מאמן הקבוצה, שעדיין לא מצליח לנצל את הפוטנציאל מהסגל הנוצץ שהעמיד לרשותו המועדון. "אני מתבייש", אמר הצ'יליאני הלחוץ, "אין שום סיבה או תירוץ לצורה שבה הקבוצה נכנעה. נהיה חייבים להפיק את הלקחים, לקחת אחריות ולדעת להשתנות לקראת המשחקים הבאים".

התקשורת הספרדית מדווחת שבהנהלת ריאל כבר התקבלה החלטה, לפיה פלגריני יקבל שתי הזדמנויות נוספות בטרם יפוטר מתפקידו. אם ריאל לא תנצח את חטאפה בסוף השבוע ולאחר מכן את מילאן במסגרת ליגת האלופות, הצ'ילאיני ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה.

על פי התקשורת בספרד, נשיא הקבוצה פלורנטינו פרז כבר אמר למנהל המקצועי חורחה ולדאנו שהוא זה שצפוי להחליף את פלגריני בתפקיד. לולדאנו הייתה קריירת אימון קצרה ולא רעה בספרד, במהלכה אימן את ריאל במשך שנתיים, אך למעשה לא אימן קבוצה בלה ליגה מאז 1997. אם פלגריני יפוטר, המאמן הבא יהיה ה-11 של ריאל מאז תחילת המאה.

"אין לי מה להגיד", הוסיף אמש פלגריני, "הקבוצה עבדה קשה כל השבוע, התכוננו היטב, השחקנים היו ממוקדים במטרה, האימונים היו טובים, אבל אלקורקון שיחקו מצוין והראו הרבה מוטיבציה. אין לי הרבה מה להגיד. נפגוש יריבים ראויים בכל מגרש שנגיע אליו". פלגריני, אגב, מתעקש שהסיפור עוד לא גמור ומתכונן כבר לגומלין. "נצטרך לגייס את כל הגאווה כדי להחזיר את הכבוד לאוהדים".

"מתנצל על הבושה הזאת בפני כל המדרידיסטאס"

ולדאנו מתעקש כי אין זה הזמן לדבר על פיטורי פלגריני. "עכשיו זה לא הזמן", אמר ולדאנו, "המאמן יכול להשפיע רק על דברים לפני המשחק, אבל השחקנים הם אלה שהפסידו, והם אלה יהיו אלה שיוציאו אותנו מהמצב הזה. זה ערב עצוב למועדון, ואני מתנצל על הבושה הזאת בפני כל המדרידיסטאס".

גם ראול מתעקש שריאל עדיין לא הודחה מהמפעל. "ניאבק על הכבוד שלנו בגומלין", מבטיח הקפטן, "אם יש קבוצה שיכולה לחזור מפיגור שכזה, זאת ריאל מדריד. יותר גרוע מזה לא נוכל לשחק. נהיה חייבים להתנצל בפני האוהדים, כי זה לא מה שמגיע למועדון כזה מפואר".

באלקורקון, אגב, לא מעכלים את הסנסציה המדהימה שעשתה הקבוצה, ומבחינתם, גם אם יודחו בגומלין, הם את שלהם כבר עשו. חואן אנטוניו אנקלה, מאמן הקבוצה, חושב על דברים אחרים: "זה מוקש עבורנו, כי מבחינתנו המאבק האמיתי הוא בליגה. אבל אין ספק שזהו יום מדהים עבור המועדון, והיה לנו את המזל לנצל את כל ההזדמנויות שלנו. מה יהיה עם הגומלין? הם יוכלו לכבוש בקלות חמישייה בברנבאו. אני מאמין שאנחנו הולכים לסבול שם".

גיבור המשחק מבחינת המקומיים הוא בורחה גומז, שכבש צמד. "אני נותן לנו ציון מושלם, עשר מתוך עשר", אמר גומז, "מול ריאל תמיד יש מוטיבציה גבוהה, אבל התוצאה הזאת היא הרבה מעבר לחלומות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully