וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: השפלה ושמה אלקורקון

הקבוצה מאזור מדריד שמשחקת בליגה השלישית הדהימה את ריאל מדריד עם 0:4 במשחק הראשון של הסיבוב הרביעי

קבוצות קטנות שמפתיעות מועדונים גדולים במסגרת הגביע זו לא תופעה חדשה. גם ריאל מדריד עצמה כבר חוותה את התחושה של הפסד לקבוצות קיקיוניות, אבל לרוב זה קרה כשהיא עלתה בהרכבים משניים. אך איך אפשר להסביר את התבוסה 4:0 הערב (שלישי) בסיבוב הרביעי בגביע המלך לאלקורקון, מועדון קטנטן מאיזור מדריד, המשחק בליגה השלישית, כשהבלאנקוס עולים עם שמות כמו ראול, בנזמה, ואן דר וארט, גוטי, ודיארה? אז נכון, זהו רק המשחק הראשון, וסביר להניח שבברנבאו זה יהיה סיפור אחר, אבל אין ספק שהמבוכה רבה הערב במדריד (לפחות בחלק אחד של העיר).

ריאל הגיעה בתקופה רעה, לאחר הפסד למילאן בליגת האלופות ותיקו מול חיחון בליגה, אבל לתצוגה שכזו אין תירוץ. החגיגות באלקורקון החלו בדקה ה-15, כשבורחה עבר את דיארה והכניע את דודק. לא חלפו 6 דקות, והמארחים עלו ל-0:2, כשארבלואה כבש שער עצמי. ריאל ניסתה לתקוף בעצמה, אבל עוד לפני המחצית הגיע השער השלישי, כשכסקון שלח כדור רוחב וארנסטו כבש מקרוב. ריאל קיוותה להתאושש במחצית, אבל במקום זה ראתה טעות של דודק בדקה ה-52, שיצא לא טוב לכדור, ואיפשר לבורחה לכבוש את השער הרביעי. עד לסיום ניסו ראול, בנזמה ו-ואן ניסטלרוי להשיג שער של כבוד, שיעזור לקראת הגומלין, אבל אפילו את זה לא הצליחו בריאל, שייאלצו לכבוש לא מעט בבית, בכדי לשמור לעצם סיכוי לעלות.

קיקה סאנצ'ז פלורס ערך את הבכורה שלו על הקווים באתלטיקו מדריד, והקולצ'ונרוס סוף סוף ניצחו - 0:2 את מארבלה מהליגה השלישית. השוער סרחיו אסנחו חזר להרכב וכך גם מקסי רודריגז, אבל אתלטיקו נזקקה לשער עצמי של טרויאנו בדקה ה-18 כדי ליצור יתרון מול האנדלוסים החביבים. מקסי הכפיל את התוצאה בדקה ה-83 ולמעשה סגר עניין לקראת הגומלין בוויסנטה קלדרון ב-10 בנובמבר.

סביליה עלתה בהרכב חסר למשחקה מול אתלטיקו סיודאד מהליגה השנייה וגם נקלעה לפיגור, אבל ניצחה לבסוף 2:4. גיירמו רולדאן כבש בדקה העשירית עבור סיודאד, אבל לואיס פביאנו הברזילאי הגיב עם צמד (18 ו-20). רולדאן איזן אחרי דקה, אך הקיצוניים חסוס נבאס (28) ודייגו קאפל (36) קבעו את תוצאת המשחק עוד במחצית הראשונה.

במשחק נוסף נפרדו רקראטיבו וספורטינג חיחון ב-1:1. דניאל קנדיאס כבש בדקה הרביעית עבור המארחים מהליגה השנייה, אבל מאטה ביליץ קבע שיוויון בדקה ה-47.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully