וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מאוכזבים מהתיקו בסופרקלאסיקו

בריבר וגם בבוקה לא מרוצים מהנקודה. אסטרדה: "נשארנו עם טעם חמוץ". באסילה: "במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים"

יממה לאחר הסופרקלאסיקו המותח בין ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס, שנגמר בתיקו 1:1, ליקקו שתי הקבוצות את הפצעים מהמשחק, בו כל קבוצה איבדה שתי נקודות ושחקן שספג אדום (ויז'אגרה מריבר, קאסרס מבוקה).

ריבר עלתה שלב למקום ה-16 בליגה עם התיקו, אבל מזה היא לא יכולה לשאוב הרבה עידוד, כאשר לאחר 10 מחזורים יש למיז'ונריוס שבע נקודות בלבד.

"במחצית הראשונה היו רגעים שהצלחנו להחזיק טוב בכדור, ניסינו להתקיף, אבל היינו חסרי מחץ בהתקפה", אמר מאמן ריבר לאונרדו אסטרדה. "לפחות על פי מספר המצבים במשחק, הגיע לנו לנצח. בהזדמנות היחידה שהייתה לבוקה מרטין פאלרמו הבקיע עם הרבה מזל.

"אני מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה במחצית הראשונה", הוסיף אסטרדה. "לא אפשרנו לבוקה ליצור מצבים, לשלוט במשחק ולתקוף. במחצית השנייה, בוקה אמנם שלטה, אבל לא הגיעה למצבים ממשיים, כך שלבסוף אנחנו נשארים עם טעם חמוץ בפה".

אינסואה: "סיימנו עצבניים כי לא ניצחנו"

בבוקה, מן הסתם, חשבו בדיוק את אותו הדבר כמו בריבר - שלהם הגיע לנצח והם אלו שצריכים להתאכזב מהתיקו. הנקודה כואבת במיוחד לבוקה כי רצף שלושת הניצחונות שלה נקטע, והפער מהמוליכה החדשה קולון עומד על שש נקודות. בוקה יכולה עדיין לסגור את הפער מהצמרת, אבל היא תצטרך לעבוד קשה מאוד בשביל זה.

"סיימנו את המשחק עצבניים מאוד, כי הגיע לנו לנצח", אמר קשר הקבוצה פדריקו אינסואה. "ריבר הייתה טובה יותר במחצית הראשונה", הודה מאמן בוקה אלפיו באסילה, "אבל במחצית השנייה בוקה הייתה בהרבה יותר טובה והם רק הגנו".

בבוקה גם נטפלו לשופט המשחק, סול לברני, כאשר ניקולס גייטאן תקף במלים את השופט בפני התקשורת, כשאמר שהוא שגה לא מעט לטובת ריבר. גייטאן אף שיבח את השינוי שחל במשחק הבוסטרוס במחצית השנייה: "דיברנו בהפסקה על הטעויות שלנו, כך שבמחצית השנייה עלינו נחושים והיינו טובים מהם. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה כי הגיע לנו יותר. היינו קרובים לנצח, אבל לא הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully