וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס נפרדו ב-1:1 בסופרקלאסיקו

מרטין פאלרמו החל את הסופרקלאסיקו בין ריבר ובוקה עם מסכה, אבל במחצית הורידה, והשווה במשחק שנגמר ב-1:1

למשך 90 דקות רחובות ארגנטינה ובואנוס איירס התרוקנו מאנשים, המכוניות דממו, אזרחי המדינה היו יישובים מול מרקעי הטלוויזיה והרדיו, עת נערך הסופרקלאסיקו, שהפגיש את ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס במסגרת המחזור העשירי של ליגת האפרטורה במונומנטאל, במשחק שנגמר לבסוף בתיקו 1:1.

הקבוצה של אלפיו באסילה הגיעה למשחק לאחר רצף של שלושה ניצחונות רצופים, כך שהרצף המשכנע שלה נקטע ותואר האפרטורה ממשיך להתרחק ממנה. אבל למרות התיקו, היא לחמה, ולמרות פתיחת משחק שהייתה כולה שייכת לריבר היא ידעה לחזור מצוין, לאזן ולהיות קרובה גם לנצח את המשחק בבית של ריבר. בשורה התחתונה היא יכולה להיות יותר מאוכזבת מאשר מרוצה.

הקבוצה של לאונרדו אסטרדה הגיעה למשחק מהמקום ה-17 הלא מחמיא ועם ניצחון אחד בלבד בתשעת משחקי הליגה. המיז'ונריוס פתחון מצוין את המשחק, לעיני הקהל שלהם שסיפק להם דחיפה יפה, אבל ריבר לא הפיקה את מירב התועלת, כשהבקיעה רק שער אחד בלבד, חרף הפתיחה הטובה, שער אחד שלא הספיק לה לנצח אלא לעוד נקודה בליגה.

מן הצד השני, בריבר רצו לתקוע מקל בגלגלי היריבה העירונית השנואה, כדי לא לראות אותם מתקרבים לצמרת, כך שמבחינה זאת הם יכולים להיות מאושרים. ריבר, לעומת בוקה, בשורה התחתונה יכולה להיות יותר מרוצה מאשר מאוכזבת.

כ-60,000 אוהדים, רובם המכריע של ריבר כמובן, שוב שיוו לדרבי הגדול של דרום אמריקה וארגנטינה חוויה מרתקת ומעוררת חושים. אחרי הנבחרת והסופרקלאסיקו, כולם יוכלו לחזור להתרכז במאבק האליפות המסקרן בליגה, שכנראה כבר לא יכלול את בוקה.

מהלך המשחק

ריבר פתחה טוב את המשחק והגיע למספר הזדמנויות טובות כבר בפתיחה, אבל דומינגו ואבליירס לא היו מדויקים מספיק. בוקה השתחררה לאט כשמונסון שלח כדור טוב ליד הקורה. אבל ריבר חזרה לתקוף ובדקה ה-26 קיבלה פנדל, אחרי שמונסון הכשיל ברחבה את בואננוטה. אורטגה בעט רע מאוד, אבונדנסיירי הדף. שלוש דקות אחר כך כיפר גז'ארדו עם בעיטה חופשית מצוינת, אליה שוער בוקה כבר לא הגיע.

דקה בלבד לאחר פתיחת המחצית השנייה הורחק ויז'אגרה בצהוב שני. בדקה ה-50 גם בוקה נשארה ב-10 שחקנים, כשחוליו קאסרס ראה אדום. בדקה ה-53 מדל פרץ יפה, עבר מספר שחקנים, אבל הבעיטה שלו נעצרה על ידי וגה.

בוקה המשיכה לתקוף ויצאה קדימה, ובדקה ה-63 זה השתלם לה, ריקלמה קיבל כדור מצוין ברחבה והשאיר נפלא אחורה עם העקב, פאלרמו, שעלה לשחק עם מסכה והוריד אותה בהפסקה, הגיע ושלח בעיטת דרדל'ה, אבל שהייתה מספיק מדויקת כדי לחדור פנימה, ולאזן את התוצאה ל-1:1. ריקלמה שלח כדור חופשי בדקה ה-70 קצת מעל המשקוף. נראה שעד סיום המשחק הסתפקו שתי הקבוצות בתיקו ובנקודה.

הרכב ריבר פלייט: דניאל וגה, פאולו פרארי, גוסטבו קאברל, כריסטיאן ויז'אגרה (הורחק, 46), ניקולס סאנצ'ז, מרסלו גז'ארדו (מקסמיליאנו קורונל, 59), ניקולס דומינגו, דייגו בואננוטה, מתיאס אבליירס, מתיאס אלמיידה, אריאל אורטגה (כריסטיאן פביאני, 77).

הרכב בוקה ג'וניורס: רוברטו אבונדנסיירי, חוליו קאסרס (הורחק, 50), גבריאל פלאטה, הוגו איברה (גארי מדל, 45), לוסיאנו מונסון (חואן קרופובייסה, 77), חואן ריקלמה, סבסטיאן בטאגליה, אריאל רוסאדה, פדריקו אינסואה (כריסטיאן צ'אווס, 64), ניקולס גייטאן, מרטין פאלרמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully