וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני: "מאה אחוז שבקהאם יבוא למילאן"

הקשר בן ה-34 יחזור לאיטליה בינואר בתקווה להשתחל לסגל אנגליה למונדיאל, מנכ"ל מילאן: "החוזה לא חתום, אבל גמור"

דייויד בקהאם יצטרף בוודאות למילאן בחודש ינואר, כך טוען מנכ"ל הקבוצה האיטלקית אדריאנו גליאני. בקהאם בן ה-34 יושאל למילאן מלוס אנג'לס גלאקסי בתקווה לשפר את סיכוייו להצטרף לסגל נבחרת אנגליה למונדיאל שייערך בקיץ בדרום אפריקה.

"מאה אחוז שזה יקרה", אמר גליאני לטלוויזיה האיטלקית, "הדבר היחיד שחסר זה חתימה, אבל החוזה גמור ומושלם".

כזכור, בקהאם שיחק במילאן בחצי העונה שעברה, שם רשם הצלחה די מפתיעה וחזר לכושרו. "תמיד אמרתי שאני רוצה לחזור לאיטליה", סיפר האנגלי.

מילאן מתאוששת?

פתיחת העונה הגרועה, שכללה הפסד ביתי מביש ומביך לפ.צ ציריך בליגת האלופות, פינתה את מקומה לשבועיים מוצלחים, שהחזירו את הצבע האדום-שחור ללחייה של מילאן. זו בוודאי לא גראנדה מילאן, אבל למרות הקושי, הרוסונרי מנצחים, ודי בזה כדי להחזיר את הביטחון למועדון הגאה. אחרי הניצחונות על רומא וריאל מדריד, שחקניו של לאונרדו לא כשלו בוורונה נגד קייבו, חזרו מפיגור וניצחו 1:2 בזכות צמד נדיר של הבלם הוותיק אלסנדרו נסטה. היו אלה שעריו הראשונים של הבלם המצוין מאז ספטמבר 2007.

לאונרדו, שעד לאחרונה מצבו היה מעורער, מרוצה מרצף הניצחונות ולא הסתיר זאת בראיון ל"קוריירה דלו ספורט". "הקבוצה נלחמה כדי לנצח וזה הגיע לנו. זה היה ניצחון יפה וחשוב", אמר הברזילאי, ששוב ראה את שחקניו מוחקים פיגור ואוספים שלוש נקודות. "כולנו מאמינים. יש לנו קבוצה חזקה ואנחנו מראים את זה. השחקנים מחויבים לשם ולמועדון, ורוצים להוכיח שהם טובים. אני רק עוזר להם להאמין בעצמם ותומך בהם".

המאמן לא שכח להחמיא לנסטה, שמפגין כושר מצוין ובא על שכרו בצמד שכבש. "היה ספק אם יפתח את העונה", אמר לאונרדו על הבלם שסבל בשנים האחרונות מפציעות קשות, "אני שמח בשביל נסטה, הוא שחקן ענק". למרות השבחים, המאמן הברזילאי יודע שיש עוד הרבה עבודה לפניו, ואמנם קבוצתו השיגה המשכיות, אך לא יציבות ברמת משחקה. "עדיין יש לנו בעיות, אנחנו לא מושלמים, אבל הניצחונות האלה חשובים".

גיבור הניצחון, נסטה, לא הסתיר את התרגשותו מהצמד שכבש. "זה דבר חדש בשבילי להבקיע שני גולים, אני שמח". הבלם הגיב לידיעות לפיהן הוא מעוניין לחזור לסגל אלופת העולם איטליה, והשיב: "הנבחרת? אני רוצה לחזור, אבל לא בכל מחיר, כי אני לא רוצה להעמיס על הגוף שלי אחרי כל הפציעות שעברתי. ליפי יודע מה אני חושב, ואני יודע מה הוא חושב. אני אעודד את איטליה בדרום אפריקה". האם כשחקן או מהטלוויזיה, רק הזמן יגיד.

בנוסף לנסטה, לאונרדו שיבח את שוערו הברזילאי דידה, על יכולתו בניצחון. "לדידה היו כמה הצלות גדולות נגד קייבו, והוא הראה שהוא מסוגל להתגבר על טעויות גדולות כמו אלה שעשה נגד ריאל מדריד. הטעות שלו בברנבאו, שבה שמט את הכדור, הייתה בגללי, אני דרשתי ממנו להוציא את הכדור להתקפה כמה שיותר מהר, הוא מיהר ובטעות הכדור פגע לו בברך".

הניצחונות האחרונים גרמו לסגן הנשיא אדריאנו גליאני לפתח תיאבון. "השחקנים אולי איבדו קצת ביטחון אחרי שמכרנו את קאקה, שהיה, אחרי הכל, רק שחקן אחד בקבוצה, וגם הפרשיות סביב נשיא המועדון סילביו ברלוסקוני קצת פגעו, אבל הניצחונות האחרונים הוכיחו שאנחנו יכולים להשיג כל תוצאה. המפתח הוא הביטחון העצמי".

עדכון ראשון: 9:26
עדכון אחרון: 16:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully