וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נסטה גדול היה פה

הבלם הוותיק, שלא כבש במשך שנתיים, הבקיע צמד וסידר למילאן ניצחון 1:2 על קייבו. 0:1 ליובנטוס בסיינה, רומא הפסידה

אחרי הניצחונות בשבת של שתי המוליכות, אינטר וסמפדוריה, קיוו המזדנבות - יובנטוס, פיורנטינה וגנואה - לצמצם את ההפרש מהפסגה בחזרה לארבע נקודות. יובנטוס עשתה את העבודה בקושי עם 0:1 קטן של אמוארי בסיינה, אבל שתי האחרות נכשלו. פיורנטינה נכנעה לשער דרמטי של כריסטיאן מאג'יו והפסידה 1:0 לנאפולי, וגנואה הפסידה 3:2 בקליארי. הקבוצות של רומא שוב הובכו, כאשר רומא הפסידה לליבורנו האחרונה 1:0 ולאציו השאירה את הנקודות בבארי עם הפסד 2:0. מילאן נזקקה לצמד של אלסנדרו נסטה כדי לעשות מהפך בדרך ל-1:2 על קייבו, ואנטוניו קונטה המשיך ברצף ההצלחות, כשאטאלנטה שלו ניצחה 1:3 את פארמה.

קייבו - מילאן 2:1

אנדראה פירלו ביקש מחבריו לשמור על הרמה שהציגו בשבוע הקודם, בו השיגו ניצחון ליגה על רומא והגדילו לעשות עם 2:3 מפתיע בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד, אבל שחקני מילאן לא מילאו אחר הוראות הקשר והיו קרובים להיענש, עד שניצלו ממקור לא צפוי. קייבו של דומניקו די קרלו הפסידה במחזור הקודם לבארי, אבל היא שכחה מאותו משחק די מהר, כשכבר בדקה השביעית פרץ אנדראה מנוטבאני משמאל והוציא כדור רוחב אותו המשיך מ-12 מטרים אל הרשת הקשר ג'אמפיירו פינצי.

מילאן חיפשה את השיוויון עם המחליפים פיליפו אינזאגי ומרקו בוריילו, כשהאחרון עלה להגבהה של פירלו ונגח למשקוף בדקה ה-81 ואת הריבאונד המשיך פנימה עם הראש אלסנדרו נסטה. הבלם הוותיק ולמוד הפציעות חגג שער ראשון זה שנתיים, מאז כבש את השיוויון בתוספת הזמן ב-1:1 מול סיינה בספטמבר 2007, ומרוב התרגשות החליט שהתפקיד מתאים לו והשלים צמד נדיר עם שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן, שוב בנגיחה.

סיינה - יובנטוס 1:0

דויד טרזגה, שציין את משחקו ה-300 במדי יובנטוס בניצחון על מכבי חיפה, פתח בהרכב הגברת הזקנה במשחק החוץ מול סיינה הלפני אחרונה. יובה לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים וגם היום התקשתה מאוד, למרות נוכחותם על המגרש של אמאורי ופליפה מלו, שלמרות הבהלה לאחר התיקול עם טיאגו דוטרה לא נפצע קשה.

שחקניו של צ'ירו פרארה שלטו במגרש והיו מסוכנים יותר, אך לא מצאו את המסגרת של ג'אנלוקה קורצ'י עד לדקה ה-72. אז שלח דייגו הברזילאי כדור חופשי לרחבה, ובן ארצו אמאורי נגח לרשת את שער הניצחון. יובנטוס עם 18 נקודות, רק ארבע פחות מאינטר הראשונה.

פיורנטינה - נאפולי 1:0

הוויולה חזרו לארטמיו פרנקי אחרי הניצחון רב השערים בדברצן, ופגשו את וולטר מצארי, שהוביל במחזור הקודם את נאפולי לניצחון דרמטי במשחקו הראשון מאז החליף את רוברטו דונאדוני. הפעם השאיר צ'זארה פראנדלי את אלברטו ג'ילארדינו על הספסל במסגרת הרוטציה ופתח עם סטבן יובטיץ' ואדריאן מוטו, אך הרומני פינה את מקומו לג'ילא כבר במחצית. נאפולי הייתה טובה יותר, אבל נעצרה אצל סבסטיאן פריי המצוין, שאף הדף פנדל של פאביו קוואליארלה בדקה ה-80. השער הגיע לבסוף, כשכריסטיאן מאג'יו הבקיע שער ניצחון דרמטי שבוע שני ברציפות, הפעם מבישול של חרמן דניס בדקה ה-88. מצארי עדיין מושלם בנאפולי.

קליארי - גנואה 2:3

אחרי שבוע נוראי בו הובסו 5:0 בבית על ידי אינטר והושפלו גם בליגה האירופית על ידי ליל, קיוו שחקניו של ג'אמפיירו גאספריני להתאושש על חשבון קליארי מהתחתית. ג'אנדומניקו מסטו עשה את הסיפתח עם כדור חופשי מוצלח בדקה ה-20, אבל דוידה ביונדיני איזן בדקה ה-55. גנואה לא נבהלה ושלוש דקות לאחר מכן החזירה לעצמה את ההובלה מרגלי סרג'יו פלוקארי, אבל ננה השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-79, אחרי הרחקתו של אמיליאנו מורטי האורח. ההגנה הגרועה של גנואה לא עצרה כאן, ואיפשרה לקליארי לנצח משער של המחליף אנדראה לצארי בדקה ה-87.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רומא - ליבורנו 1:0

קלאודיו ראניירי הזהיר את שחקניו כי ליבורנו תפגע בהם אם לא יהיו מוכנים, למרות הימצאותה במקום האחרון וללא ניצחון, וכך אכן היה. האורחים הגיעו לאולימפיקו עם המאמן החדש סרסה קוסמי ומול רומא נטולת פרנצ'סקו טוטי הקסם פעל. פרנצ'סקו טבאנו, שלבש את מדי רומא לתקופה קצרה לפני שלוש שנים, קבע בשער נהדר בדקה ה-40 את תוצאת הסיום. אלפונסו דה לוצ'יה, שוער ליבורנו, הורחק בדקה ה-64, אבל מחליפו פרנצ'סקו בנוסי שמר על שער נקי בדרך להפתעת המחזור.

בארי - לאציו 0:2

לאציו קיוותה לסיים תקופה ארוכה של חודשיים ללא ניצחון בליגה האיטלקית, אבל בארי שהגיעה למשחק מהמקום התשיעי המשיכה להפתיע. סרחיו אלמירון, שהיה כישלון חרוץ ביובנטוס ובפיורנטינה, הוביל את בארי ובישל בדקה ה-11 לפאולו בארטו. הברזילאי פינה את מקומו לטובת ריקרדו מאג'יוריני בדקה ה-68, ודקה אחת הספיקה לו כדי לכבוש את השני. עוסמאן דאבו הצרפתי הורחק משורות לאציו בדקה ה-82.

אטאלנטה - פארמה 1:3

אנטוניו קונטה עדיין ללא הפסד מאז מונה למאמן אטאלנטה, והיום השיג ניצחון שני ברציפות. נגיעת יד של כריסטיאן פאנוצ'י ברחבה סידרה לאטאלנטה שער מפנדל של חיימה ואלדס בדקה ה-43, וסימונה טיריבוקי המצוין נגח פנימה את השני בדקה ה-52. אלברטו פאלוסקי המוכשר צימק בדקה ה-77, אבל המילה האחרונה הייתה של פדריקו פלוסו בדקה ה-84.

פאלרמו - אודינזה 0:1
לפאלרמו: צ'זארה בובו (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully