וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים של כץ ואגייאר?

25.10.2009 / 8:45

על פי התוכנית השניים יחזיקו כחצי מהבעלות על הקבוצה, כשעדיין לא הוחלט מי מביניהם יחזיק 51 אחוז מהשליטה

יותם רונן

צילום ועירכת וידאו: יותם רונן

בהפועל ירושלים היו מרוצים אמש (שבת) מהניצחון על מכבי ראשון לציון 75:82, במחזור הראשון של ליגת העל, אך את עיקר תשומת הלב במועדון תופסים בימים הללו מאמצים מאחורי הקלעים לצרף את רענן כץ להנהלת הקבוצה. היו"ר דני קליין שוחח עם כץ מספר פעמים בתקופה האחרונה, וקיבל מבעלי מכבי תל אביב לשעבר מסר לפיו ישקול לקחת חלק מהבעלות על הקבוצה רק בעונה הבאה. על פי ההערכות כץ יגיע לישראל לקראת הקיץ ואז יחליט על הצטרפותו.

על פי התוכנית כץ וגומא אגייאר יחזיקו כחצי מהבעלות על הקבוצה, כשעדיין לא הוחלט מי מבין השניים יחזיק 51 אחוז מהבעלות. במידה שכץ יקח את הבעלות על הקבוצה, הוא ימנה את דני קליין כנציגו. בקבוצה אף עושים מאמצים על מנת להשאיר את חברת "מגדל" שמסיימת חוזה בן שלוש עונות עם ירושלים העונה. גורמים בקבוצה אישרו את הידיעה.

הראש של גיא גודס והצוות המקצועי נמצא כולו במשחק מול רואן ביום רביעי, שניצחון בו מעל 2 נקודות ישלח את ירושלים להגרלת היורוקאפ, והפסד משמעותו עונה נוספת ביורוצ'לאנג', "כל משחק כדורסל שאנחנו משחקים נותן לנו ביטחון, התחלנו את העונה טוב אבל הדרך עוד ארוכה", אמר אחרי הניצחון על ראשון לציון הפורוורד קווין פינקני שקלע 12 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, "אנשים יגידו שאנחנו פייבוריטים, אבל זה לא מעניין אותי, אני בא כדי לנצח מעל 3 נקודות". על ההתנסות הראשונה עם החוק הרוסי הוסיף פינקני: "זה קצת משונה, אתה רוצה להיות עם החברים שלך על הפרקט, אבל יש חוקים שצריך לעמוד בהם. זה כדורסל, בכל פעם שהמאמן יקרא בשמי ויגיד לי לעלות, אני אתן את הכל".

וולס: "לא אוהב להפסיד, ובעיקר לא לירושלים"

בצד המפסיד היה ניתן לראות הרבה פחות פרצופים מחייכים, כשהמאמן אפי בירנבוים ועוזרו רועי חגאי שהו באולם כשעה אחרי סיום המשחק. מי שבלט בראשון לציון היה ג'ייסון וולס, אקס ירושלים בין היתר, שנחת בארץ רק ביום חמישי ותרם 18 נקודות, "אתם כבר מכירים אותי, אני לא אוהב להפסיד, ובעיקר לא לירושלים. הדבר הקל להגיד זה שהיו לנו שחקנים פצועים ושהגעתי מאוחר לכאן, אבל אני לא אוהב תירוצים, ירושלים פשוט שיחקו טוב. לא שיחקתי בחודש האחרון, אבל אני אכנס לעניינים. יש לי שבוע שלם של אימונים לקראת המשחק הבא, ואני אהיה טוב".

על הציפיות מראשון לציון הוסיף הפורוורד שכבר הספיק לטעום צמרת ותחתית בליגת העל, "אפי אמר לנו בתדריך של שישי ואני מסכים איתו, אנחנו קבוצה שצריכה להיות בפיינל פור. נמשיך להתקדם, אבל אסור לשכוח שקבוצות אחרות גם התחזקו הקיץ. אשקלון, חיפה, ירושלים ובני השרון הן יריבות ראויות. אנחנו ברמה שלהן לפחות, אם נמשיך לעבוד חזק. אם נשחק באותו רמה כל העונה, לא צריך להיות מדהימים, רק לשמור על רמה טובה לאורך כל הדרך, אז אנחנו נהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully