וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "נעבוד עד שהקבוצה תשחק כמו מכונה"

24.10.2009 / 21:36

מאמן מכבי ת"א יודע שלקבוצתו נכונה עוד עבודה רבה, והוסיף: "לא ניתן לאף גורם חיצוני להשפיע עלינו". ישראלביץ': "אנחנו משחקים בסדר ומוכנים לדרבי". יובל נעים רטן על שחקניו: "לא קל כששחקן בלי שכל עושה פאול"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב, למרות יכולת עלובה, חיברה ניצחון שני רצוף בליגה, לאחר שגברה 1:3 על הפועל רמת גן בבלומפילד, במסגרת המחזור השביעי של הליגה. הצהובים נקלעו לפיגור, אבל הפכו את התוצאה וניצחו, והם יגיעו לדרבי התל אביבי הגדול בעוד כשבוע כשהם מעל האדומים של אלי גוטמן בליגה.

הצהובים ייערכו ביום ראשון (12:00) משחק אימון נגד בני יהודה בקרית שלום.

ביום ראשון תחל מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי. הפועל, שתארח את המשחק, הקצתה את שערים 8 ו-11 לאוהדי מכבי, כשכל השאר יהיו שייכים לאוהדים האדומים.

ישראלביץ': "אולי אני צריך לקבל כל משחק מכה בראש"

מאמן מכבי תל אביב אבי נמני דווקא היה שבע רצון, חרף היכולת הלא טובה של קבוצתו. "אני מאוד מרוצה", אמר, "במיוחד כשנקלענו לפיגור והשחקנים קצת נכנסו ללחץ, אבל אחרי זה הם חזרו מהר מאוד למשחק. הצלחנו להבקיע מספר שערים שהספיק לנו כדי להגיע למקום השני, כך שאני מרוצה. היו לנו מספר טעויות שאנחנו חוזרים עליהם שצריך לשים עליהן את הדעת, אבל יש לנו סבלנות. נעבוד בצורה מסודרת ושיטתית כדי שהקבוצה הזאת תעבוד כמו מכונה.

"צריך להגיד גם דברים טובים על הפועל רמת גן", הוסיף. "הם סגרו אותנו מצוין בחצי הראשון ולא היה לנו פיתרון לזה, כמעט ולא הצלחנו לפרוץ, למעט פעם או פעמיים את המערך שלהם. התוצאה חשובה כי הגענו להרבה מצבים במחצית השניה שאותה פתחנו טוב".

נמני נשאל לגבי הסבלנות בקבוצה להשתלבות הזרים שהשתלמה עם השער של אילייב והבישול של קומאץ': "זה משהו שאף פעם לא היה במכבי ובגלל זה זה גם נראה כך. אנחנו עובדים עכשיו בצורה אחרת, בשונה לגמרי ממה שהיה, ולא ניתן לאף גורם חיצוני להשפיע עלינו, לא משנה מה יגידו או יכתבו או מה הקהל יגיד. אנחנו הולכים לפי דרך מסוימת ולא נסטה ממנה. הבאנו זרים שלא התאמנו תקופה ארוכה ונחזיר אותם לכושר, גם ראלדס ישחק. הוא בלם מצוין ואנחנו מחכים שהוא יחזור לכושר מלא, הוא ישחק ויהיה בורג משמעותי, ככה גם קומאץ' ואילייב.יש לנו הרבה סבלנות אליהם, גם אם הם לא יהיו טובים עוד שבוע או שבועיים כמו שכולם מצפים, לנו יש סבלנות".

כובש שער השוויון, הקשר גיז'רמו ישראלביץ', אמר: "לא רק לי מגיעות המחמאות, כל הקבוצה שיחקה טובה. אני מקווה שנמשיך ככה. צריך להיות שמחים, והדרבי היחיד שאני אראה מחר זה בוקה נגד ריבר, אני כמובן בעד בוקה.

"אנחנו מוכנים לקראת שבוע הבא, וזה לא חשוב נגד מי משחקים אנחנו מוכנים כל הזמן", הוסיף. "מתחילת העונה אנחנו משחקים בסדר, אני מקווה שנמשיך ככה". ישראלביץ', שנפגע במצחו במהלך המשחק, הוסיף בבדיחות: "היה משחק קל וזה היה בסדר, אבל אולי בגלל המכה בראש זה עזר לי לבעוט לשער, אולי אני צריך לקבל מכה בראש כל משחק".

הקשר הארגנטינאי אף התייחס למשחק ההתקפה של קבוצתו, שהבקיעה ששה שערים בשני המשחקים האחרונים: "אני חושב שיש לנו התקפה טובה מאוד, אבל הכל מתחיל מההגנה, בגלל שהיא חזקה זה יותר קל להתקפה".

יובל נעים: "הפסד מאכזב מאוד"

בהפועל רמת גן היו מאוכזבים מן הסתם מההפסד, כי למרות שלושת השערים שספגה הקבוצה, הרי שלאחר שער היתרון שכבשה בדקה ה-14 היא הייתה יכולה לעשות הרבה יותר ולא להחזיר את מכבי תל אביב למשחק.

במחצית, שאל המאמן יובל נעים בחדר ההלבשה את הקשר קובי חסן 'למה הוא לא יצא לשמור על קו ה-16 בזמן בעיטת הקרן שהובילה לשער של גיז'רמו ישראלביץ''. חסן ענה למאמנו 'שהשוער רפי כהן אמר לו לעמוד במקום אחר'. נעים הנרגז ענה לו: "אם אתה מקשיב לרפי כהן ולא לי, אז תצא החוצה", וחסן אכן הוחלף במחצית.

"ברור שאני כועס", אמר בסיום כשהוא זועם נעים, "כי אחרי שאתה מוביל 0:1 בבלומפילד והשד לא כל כך נורא, אין טעם להיכנס לפאניקה. קיבלנו גולים שלא קשורים לכדורגל, וששחקן בלי שכל עושה פאול בלי שום טעם או שכל. לרדוף אחרי מכבי בבלומפילד זה לא קל.

"אנחנו צריכים להשתפר", קבע המאמן נחרצות. "ברור שאת הנקודות שלנו נצטרך להשיג במשחקים אחרים, אבל בגדול זה הפסד מאכזב מאוד. יש לנו הרבה בעיות שצריך לתקן, ננסה לקחת כמה שיותר נקודות ובינואר לעשות חושבים. אם יהיו שחקנים שיוכלו לעזור לנו, בטוח שנחליף שחקנים ונביא חדשים".

השוער הוותיק של רמת גן רפי כהן שבר את שיא ההופעות בליגת העל כשרשם הופעה מספר 526. בסיום הוא אמר: "זה מאכזב מאוד, במיוחד כשאתה מוביל. אני לוקח אחריות על כל שער שאני סופג, אז מה אם הדפתי לא טוב, הדפתי לאיזור ה-16 ושחקנים היו צריכים לצאת אליו. אני לוקח אחריות כמו בכל משחק והאחריות היא של כולם גם כשמנצחים וגם כשמפסידים".

כהן נשאל לגבי מצב בריאותו והכתף הפגועה, לאחר שנפצע במחצית הראשונה: "היה לי קשה לקלוט את הכדור בבעיטת הקרן בגלל שקודם מתחתי את רצועת הכתף. במחצית טיפלו בי והרגשתי קצת יותר טוב. אמרתי ליובל ש'אם הוא רוצה, שיחליף אותי', אבל בשביל להוציא אותי ממשחק צריכים לקרות הרבה דברים".

כהן נשאל האם עלה למחצית השנייה כשהוא לא כשיר במאת האחוזים, וענה: "לפי אבחנת הרופא, יש לי מתיחה ברצועות הכתף מהתיקול במחצית הראשונה. כרגע אנחנו מסתכלים על המשחק נגד בני סכנין במחזור הבא. כל משחק נגד קבוצות ברמה שלנו זה משחק על שש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully