וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 1:3 את הפועל ר"ג

הצהובים ביכולת רעה, נקלעו לפיגור בדקה ה-14, אבל הפכו והשיגו ניצחון שני ברציפות בליגה, שבוע לפני הדרבי הגדול

שבוע לפני הדרבי התל אביב הגדול, וכשכבר ניתן להריח את האווירה המתלהטת, מכבי תל אביב חיפשה ומצאה ניצחון שני רצוף בליגה כשגברה 1:3 על הפועל רמת גן בבלומפילד במחזור השביעי של הליגה. שבוע אחרי שניצחה עולה אחרת, הפועל רעננה, נקלעו הצהובים לפיגור בדקה ה-14 למשחק משער של וויליאם סוארז. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה איזן גיז'רמו ישראלביץ'. במחצית השנייה שערים של איביצ'ה אילייב (63, פנדל) ועמנואל מאיוקה (88) הביאו את שלוש הנקודות לצהובים, שעולים למקום השני בליגה עם 14 נקודות.

גיז'רמו ישראלביץ' שחקן מכבי תל אביב חוגג שער עם יובל אבידור לצד ציון צמח. ברני ארדוב
מוקף באהבה. אבידור וצמח מחבקים את ישראלביץ'/ברני ארדוב

שבוע לפני הדרבי ביקשה מכבי תל אביב לנצח ולהגיע אליו בראש שקט. אז מבחינת התוצאה משיגים הצהובים את מה שהם ייחלו לו והם מחברים ניצחון שני רצוף, לאחר הניצחון בשבוע שעבר על עולה אחרת, הפועל רעננה, אבל היכולת, אוי היכולת. פשוט מחפירה.

לעתים קשה להבין מה אבי נמני עושה עם שחקניו ועל מה הוא עובד איתם באימוני הקבוצה. אולי הם משחקים בינגו, אולי עושים טורניר שש-בש סוער, אולי סתם משתזפים, כי נדמה שבכדורגל הם לא משתפרים. החבורה הצהובה נצפתה הערב משוטטת יותר על המגרש ומנסה לחבר מסירות והגבהות בצורה אקראית, הרבה יותר מאשר משחק מסודר, אחראי ורציני. תצוגה כזו, מעבר לכך שהיא מוציאה את החשק לראות כדורגל ומבזה את שם הקבוצה, כנראה שלא תספיק נגד הפועל תל אביב, אם זו אכן תביא את יכולתה מהמשחק בו הביסה את ראפיד וינה.

למזלם של התל אביבים, השכנים שלהם מרמת גן היו חסרי תכלית ומחץ. הקבוצה של יובל נעים רק יכולה לבכות את העובדה שהיא הפסידה, כיוון שהיא הייתה יכולה להוציא לפחות תיקו אם לא יותר מכך. לאחר שער היתרון הלא מפתיע של וויליאם סוארז, היו לאורדונים לא מעט חצאי הזדמנויות שהם היו יכולים לנצל הרבה יותר טוב. מול מכבי הכה אנמית ופושרת, לחץ רציף יותר היה גובה מחיר גדול יותר מהצהובים, אבל הם נסוגו והזמינו התקפות מבורדקות של היריבה, שבטעות ועם הרבה מזל הצליחה להפיק ניצחון. אולי הם פשוט לא רצו לקלקל להם לפני הדרבי.

השוער הוותיק של הפועל רמת גן רפי כהן אמנם ספג שלושה שערים, אבל הוא רשם ציון דרך מעורר כבוד, כאשר ערך את הופעתו ה-526, ובכך חלף על פני אלון חרזי ושב אל פסגת שיאני ההופעות בליגה הבכירה.

מהלך המשחק

דקה 7 - שבחון החדיר כדור גובה טוב לאבידור, שהגיע בריצה מאחור ונגח את הכדור נגד הכיוון אבל לא מדויק.

דקה 14 - גול! בני חדד העלה כדור חופשי מצוין לתוך הרחבה, סוארז התרומם מעל כולם כדי לנגוח בקלילות מחמישה מטרים פנימה. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 21 - אילייב הוביל כדור ושלח באגף את שבחון, שהוציא רוחב, רפי כהן בקושי הגיע, אילייב ניסה לשלוח את הריבאונד פנימה אך כשל, גם אבידור לא הצליח להרשית בניסיון השני.

דקה 42 - גול! ציון צמח הרים כדור קרן, רפי כהן יצא ושגה כשהדף לא מספיק רחוק, ישראלביץ' השתלט על הכדור ושלח מכ-18 מטרים, הכדור עבר את סבך הרגליים שהיו ברחבה ונחת ברשת, מכבי תל אביב השוותה ל-1:1.

דקה 59 - יובל אבידור חדר לרחבה, הכדור ברח לו קצת, ורפי כהן הצליח לחלץ את הכדור מרגליו, שלושה מטרים מהשער ובכך להציל גול.

דקה 63 - גול! אילייב עשה הטעייה טובה, והמחליף צ'קאנה שהגיח בריצה הכשיל אותה בפינת הרחבה ליד קו הבסיס. השופט הצביע בצדק על הנקודה הלבנה, אילייב שלח בקלילות פנימה, מהפך ו-1:2 למכבי תל אביב.

דקה 75 - ישראלביץ' שלח כדור מסובב יפהפה לפינה הגבוהה של רפי כהן, השוער הוותיק התעופף והדף מצוין לקרן.

דקה 88 - גול! רמת גן כבר נשברה, קומאץ' המחליף שלח כדור טוב למאיוקה, שעבר בקלות את רפי כהן וגלגל את השלישי פנימה, 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח (עמנואל מאיוקה, 46), יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב (אנדריי קומאץ', 76), יובל אבידור (איליה יברויאן, 67).

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב (עומר פרץ, 72), גולן חרמון, בני חדד, וויליאם סוארז, שי חדד, הרוויה קובאצ'ביץ' (קרלוס צ'קאנה, 50), קובי חסן (בן לוז, 46), מור גולן, ג'ורג' דאטורו.

מאור בוזגלו ביציע עם אשתו מירן. ברני ארדוב
צופה על החברים מהיציע. מאור בוזגלו ואשתו מירן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully