וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לא כל יום ליברפול

ליון חזרה לקרקע אחרי הניצחון באנפילד, כשהובסה 4:1 בניס. בורדו ראשונה אחרי 0:3 על לה מאן, מונפלייה הובסה ע"י ראן

אחרי ההופעות המרשימות של הצרפתיות בליגת האלופות, כשבסך הכל בפעם הרביעית בהיסטוריה ניצחו כל שלוש הנציגות, חזרה הליגה הצרפתית לעניינים עם המשחקים המשמשים מתאבן לקלאסיקו בין מארסיי לפריס סן ז'רמן שיתקיים כמתוכנן, למרות שפעת החזירים שפקדה את לודוביק ז'ולי וממאדו סאקו מפ.ס.ז'.

הערב (שבת) הבינה ליון שבליגה הסיפור אחר לגמרי. הקבוצה של קלוד פואל יצאה במסגרת המחזור העשירי לניס והובסה 4:1, בהפסדה השני ברציפות בליגה. בורדו התאוששה משני הפסדי ליגה עם 0:3 קליל על לה מאן ועלתה לפסגה, כשאחריה מונאקו שניצחה 1:3 את בולון. מי שיכלה לתפוס את המקום הראשון היא מונפלייה המפתיעה, אך היא נוצחה 3:0 בראן. בתחתית, גרנובל ממשיכה לשבור את שיאי השפל עם הפסד עשירי רצוף, 2:1 בבית מול נאנסי.

ניס - ליון 1:4

הקבוצה של קלוד פואל - עדיין מושלמת בליגת האלופות בזכות הניצחון הדרמטי בליברפול - התארחה בהרכב חסר אצל ניס והאקס לוק רמי. לרשימת הפצועים המתארכת של ליון הצטרף השוער הוגו לוריס, וכמה שהיעדרותו הייתה מכרעת מול ההגנה החלשה בליגה, שהערב הציגה בעיקר את ההתקפה.

בדקה ה-17 נגח ממאדו בגאיוקו לרשת של רמי ורקוטר מבישול של לוק רמי. ליון חיפשה את השיוויון, אבל המגן השמאלי עלי סיסוקו היה חסר מזל והבקיע שער עצמי בדקה ה-40 שהבהיר לאן נושבת הרוח במשחק. אנתוני מונייה, עוד אקס ליון, בישל בדקה ה-69 לדויד הלבויק (גם הוא גדל בליון) את השלישי של ניס, ורמי הפך את התוצאה למשפילה עבור חבריו לשעבר אחרי מסירה ארוכה של השוער דויד אוספינה. אדרסון, שעשה את הכיוון ההפוך מניס לליון, צימק בדקה ה-84. הפסד שני רצוף לליון בליגה.

בורדו - לה מאן 0:2

אחרי שני הפסדי הליגה ומנגד ההתאוששות בניצחון על באיירן מינכן בליגת האלופות, לורן בלאן ביצע הפעם רוטציה מצומצת בהרכב בורדו מול קבוצת התחתית של פאולו דוארטה, והראה שלמד את הלקח. ארבע דקות מהפתיחה עלהת בורדו ליתרון, כשהשוער האורח דידייה אובונו כבש שער עצמי. במחצית השנייה הגיעו השערים הנוספים, כשמרואן שמאק כבש לראשונה מאז אוגוסט בנגיחה (67) ודויד בליון המחליף שם את השלישי (83).

בולון - מונאקו 3:1

משחק מול העולה החדשה אמור היה להיות טיול של שבת עבור מונאקו. גי לקומב פגש את לורן גויו, מאמן בולון ומי ששיחק אצלו בעבר בטולוז, והצליח לגרוף את כל הקופה רק בדקות הסיום. צ'ו יאנג פארק העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-36 ומיד לאחר מכן הורחק קווין דה נבס מבולון, אבל ז'רמי בליאק השווה בנגיחה בדקה ה-66. את הניצחון למונאקו העניק מי אם לא ננה, ששלח בשמאל כדור חופשי נהדר לרשת בדקה ה-86, ורץ לחגוג את השמיני שלו העונה. הברזילאי הנפלא, מלך שערי הליגה, לא עצר ובתוספת הזמן שלח עוד כדור חופשי לרשת.

ראן - מונפלייה 0:3

הפתעת העונה הגיעה לביקור בחבל בריטני אצל ראן שספגה רק שני שערים בבית ולא רק שלא כבשה, אלא גם ספגה שלישייה מכריעה. האחים לבית מרבו, סילבן מראן ויוריס ממונפלייה, נפגשו לראשונה העונה והראשון כבש אחרי 34 דקות את הראשון של קבוצתו. מוסא סו הכפיל בדקה ה-50 ואסמואה גיאן חתם בדקה ה-90 וראן השיגה ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים עקרים.

משחקים נוספים:

סושו - לוריין 0:1
לסושו: דמיאן פרקיס (8)

סנט אטיין - ואלנסיין 2:0
לוואלנסיין: יוהאן אודל (17), דויד דוקורטיו (90)

גרנובל - נאנסי 2:1
לגרנובל: דניאל ליובויה (53). לנאנסי: דויד ז'מאלי (74, עצמי), יוסוף חאג'י (89 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully