וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפעת החזירים גרמה לדחיית הקלאסיקו הצרפתי

ז'ולי וסאקו מפריס סן ז'רמן חלו והדביקו אחרים, ובמנהלת הליגה החליטו לא לקיים את המשחק במארסיי. ניצחונות לאוקזר וטולוז

למרות ההודעה אתמול (שבת) כי הקלאסיקו בין מארסיי לפריס סן ז'רמן יתקיים כמתוכנן, החליטה מנהלת הליגה הצרפתית, כמה שעות לפני שריקת הפתיחה של ההתמודדות, לדחות את המשחק למועד אחר בעקבות מחלת שפעת החזירים שפקדה את שני שחקניה של פ.ס.ז', לודוביק ז'ולי וממאדו סאקו.

צמד השחקנים היו הראשונים שזוהו כחולים, ולאחר בדיקות נוספות התגלה כי גם ז'רמי קלמון ולוריס ארנו הצעיר חלו, ואליהם התווסף איש צוות. בעקבות ההתפתחויות והסכנה של הידבקות אנשים נוספים, הוחלט מטעמי בטיחות ובריאות שלא לקיים את המשחק הערב. בנוסף, אנשי פ.ס.ז' נכנסו לבידוד של 72 שעות, על מנת שלא להפיץ את המחלה.

זו הפעם הראשונה בה משחק של ליגה בכירה באירופה נדחה בשל שפעת החזירים. בצרפת כבר דחו משחקים בליגת ההוקי ובליגות החובבים, אך זיוהיים קודמים של המחלה במונפלייה ובמונאקו לא הביאו לשינוי מועדי המשחקים.

במארסיי לא אהבו את ההחלטה. הנשיא ז'און קלוד דסייה אמר: "מה שמרגיז זה שבשבת בערב אמרו לנו שהכל בסדר והמשחק יתקיים כרגיל. אין לנו תאריכים פנויים ולא נסכים לשחק ב-2 בדצמבר כמו שרוצה המנהלת. אז יהיו לנו 10 משחקים בחודש וזה מוגזם". המאמן דידייה דשאן הודבה כי הוא מופתע מהדחייה, וביקר את החלטת פ.ס.ז' לצרף לטיסה למארסיי את ז'רמי קלמון, שנחשד עוד קודם לכן כי נדבק במחלה.

אוהדי שתי הקבוצות לא נתנו לדחיית המשחק להפריע להם וניהלו מאבקים בתחנות הרכבת וברחובות מארסיי, כשהמטרה המקומית מנסה להפריד בין הניצים בכל דרך.

ניצחונות לאוקזר וטולוז

בצל דחייתו של הקלאסיקו נערכו שני משחקים, בהם ניצחו אוקזר וטולוז. ליל קיוותה להמשיך את המומנטום מהליגה האירופית, אבל נוצחה 3:2 באוקזר. פייר אלן פראו בישל לז'רביניו בדקה ה-26 וכבש בעצמו בדקה ה-40, כשבתווך אירניוש ילן השווה זמנית עבור אוקזר (36). החלוץ הפולני השווה שוב בדקה ה-78, והרומני דניאל ניקולאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-82. אוקזר כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים.

טולוז עשתה את העבודה מחוץ לביתה, עם 0:2 על לאנס המאכזבת. מוסא סיסוקו, שחקן נבחרת צרפת, כבש בדקה ה-35 ושותפו לחדר במסעות הטריקולור, אנדרה פייר ג'יניאק, הכפיל בדקה ה-56. זהו ניצחון שני ברציפות לטולוז והפסד רביעי רצוף ללאנס, שם מעמדו של המאמן ז'אן-גי ואלם מעורער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully