וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארט: "גרנט יעזור לי. לאמן זה לא התפקיד שלו"

מנג'ר פורטסמות מבטל את השמועות לפיהן המנהל המקצועי בדרך להחליפו בתפקיד. רדנאפ מוכן למפגש עם האקסית

לא קל להיות פול הארט בשבוע האחרון. מאז מונה אברהם גרנט לתפקיד המנהל המקצועי בפורטסמות, מאמן פומפי שומע מכל עבר דיבורים על כך שימיו במועדון ספורים, ושגרנט למעשה הגיע כדי להחליפו בתפקיד המנג'ר. עם זאת, הארט משתדל שלא להתייחס לשלל השמועות, ולספקולציות לגבי עתידו. "אני המנג'ר", אמר היום (חמישי) הארט לתקשורת האנגלית.

"אני קובע את ההרכב, את הצוות המקצועי ודברים מהסוג הזה. הוא המנהל, ובדרך כלל התפקיד של מנהל הוא לקשר בין המנג'ר ובין ההנהלה. אברהם יהיה מעורב בהבאת שחקנים, והוא יעזור לי באופן כללי. אולי הוא יהיה במתקן האימונים שלנו, אבל לאמן זה לא התפקיד שלו", אמר הארט.

גרנט, כידוע, עדיין מחכה לאישור העבודה שלו, ובמשחק הקרוב של פומפי נגד טוטנהאם הוא לא יעמוד על הקווים, כך או כך. לפי דבריו של הארט, נדמה כי לפחות לעת עתה, היחסים בין השניים טובים. "ניהלנו כמה שיחות, נפגשתי איתו בלונדון בשבוע שעבר", אמר המאמן. "כרגע, יש לי בעיות גדולות יותר להתמודד איתן, והשאלה האם אפוטר או לא היא לא אחת מהן. זה כבר לא מפריע לי יותר", אמר מנג'ר פורטסמות.

רדנאפ: "אני לא זקוק לאבטחה"

מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ דחה את השמועות לפיהן הוא יגיע למשחק החוץ בפורטסמות כשהוא מלווה במאבטחים. הרקע לחשש - מעברו המפתיע של רדנאפ מפורטסמות לטוטנהאם לפני כמעט שנה, מהלך שהכעיס מאוד את אוהדי פומפי, שראו בדרך שבה זה נעשה בגידה.

"אני לא זקוק לאבטחה ואני לא רוצה אף אחד לידי", אמר רדנאפ לקראת המשחק בפורטסמות והוסיף: "כמה אידיוטים לא מטרידים אותי. יש מספיק אנשים טובים במועדון הזה שמכירים אותי טוב ומעריכים את מה שעשיתי עבורם. האם אני חושש שאיזה משוגע ירוץ לעברי? לא".

רדנאפ, שאימן בעבר גם את ווסטהאם וסאות'המפטון, החל את הקדנציה השניה שלו בפורטסמות בשנת 2005, והגיע איתה לשיא עם הזכייה בגביע האנגלי ב-2008. בנוסף, הוא השביח בתקופתו שחקנים כמו לסאנה דיארה, גלן ג'ונסון וג'רמיין דפו, שנמכרו והכניסו למועדון רווחים נאים.

עדכון ראשון: 14:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully