וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו רוצה להרוויח קצת כסף מהיר?

הגעתו המתוקשרת של אברהם גרנט לפורטסמות הקפיצה את יחס ההימורים על פיטוריו של פול הארט, מ-2 ל-5, עד 4 ל-5

מאז מונה לתפקיד המנהל המקצועי בפורטסמות לפני שבוע, התקשורת האנגלית עסקה לא רק בעתידו של אברהם גרנט במועדון, כי אם גם בזה של מאמן הקבוצה - פול הארט. "הארט נשאר בתפקידו כמנג'ר וגרנט יעבוד לצידו וייתן לו מניסיונו. התפקיד של אברהם הוא לעזור ולייעץ לפול", אמר אחרי החתימה יו"ר פומפי, פיטר סטורי. "לפול אין עוזר מאמן, אבל כעת יש לו מנהל מקצועי שעובד לצידו. שניהם יהיו חלק מהצוות שיחליט על קניית ומכירת שחקנים".

לא רק הציטוטים הללו גרמו לתקשורת בממלכה לחשב לאחור את שעותיו וימיו של פול הארט במועדון. במהרה החלו לצוץ שמועות לפיהן כל מה שמפריד בין גרנט ותפקיד מאמן הקבוצה זה שני הפסדים. הבוקר (שלישי), עדכן אתר ההימורים הגדול "לדברוקס" את ליין ההימורים שלו באשר למאמן הקרוב שיפוטר מקבוצת פרמיירליג, ומה אתם יודעים - פול הארט מוליך את הרשימה, עם יחס של 4 ל-5. בפעם שעברה שהתפרסם יחס ההימורים להימור המיוחד הזה (שיש בעיקר באנגליה), הוביל דווקא פיל בראון מהאל עם יחס של 1 ל-2, כשהארט היה שני עם 2 ל-5. כעת, כאמור, מאזני הכוחות השתנו - תרתי משמע.

"חשבנו שיש אור בקצה המנהרה כשפומפי ניצחה את וולבס, אבל אם הארט לא יחבר כמה תוצאות טובות יחדיו, האור עשוי להתחלף לרכבת", אמר הדובר של אתר לדברוקס, רובין האצ'יסון. בראון, כאמור, שני ברשימה, כשאת המקום השלישי גורף אלכס מקליש של בירמינגהאם, עם 1 ל-7. ג'יאנפרנקו זולה רביעי עם 1 ל-10, כשרפא בניטז נמצא במקום השביעי והמדאיג, עם 1 ל-16. ארסן ונגר סוגר את הרשימה, ואם מישהו רוצה להרוויח קצת כסף, על כל דולר שתשימו על פיטוריו של ונגר תראו חזרה 100. אלכס פרגוסון מקום אחד מעליו, עם 1 ל-66, ממש כמו קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי, ואואן קויל, מאמנה של ברנלי הסימפטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully