וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: חילופי מקומות ומאמנים

אסטודיאנטס (1:1 עם לאנוס) שבה לפסגה אחרי שוולז שהתה בה במשך יממה. אסטרדה מאמן ריבר, קארוסו התפטר מראסינג

בצל ההכנות הקדחתניות של נבחרת ארגנטינה ומאמנה הלחוץ דייגו מראדונה למשחקי המוקדמות המכריעים, המשיך להתנהל טורניר האפרטורה עם המחזור השמיני המתמשך, שיגיע לסיומו רק ביום שני עם הקלאסיקו בין ריבר פלייט לאינדפנדיינטה. המיז'ונריוס יציגו במשחק את מאמנם החדש-ישן, לאונרדו אסטרדה, השחקן המעוטר בתולדות המועדון והאיש שהוביל כמאמן את ריבר לאליפות בקלאוסורה 2004, שקיבל השבוע את התפקיד במקום נסטור גורוסיטו הכושל.

מי שחוותה שינוי על הקווים בעקבות תוצאות המחזור היא ראסינג קלוב, שהפסידה 2:1 לבוקה ג'וניורס וראתה את מאמנה ריקרדו קארוסו-לומבארדי לוקח אחריות על פתיחת עונה שכללה ארבעה הפסדים ואפס ניצחונות. במקום הראשון ניצבת אסטודיאנטס, שבעקבות 1:1 ביתי עם לאנוס מקדימה בהפרש שערים את ולז סרספילד (0:1 על ארחנטינוס) כשלשתיהן 17 נקודות. סן לורנצו (0:2 על צ'קאריטה) ובאנפילד (1:1 מול אתלטיקו טוקומן) עדיין בלתי מנוצחות ומפגרות בנקודה אחרי המוליכות.

אסטודיאנטס - לאנוס 1:1

המארחים הופיעו בתלבושת מיוחדת וחגיגית המציינת את תארי העבר, אך לא השיגו את מלוא הנקודות עקב היעדרותם של שחקני הנבחרת בראשות הקפטן חואן ורון. מרסלו קארוסקה ציין בדקה ה-22 שער ראשון מאז חזר מגלאטסראיי, אבל הבלם האורח קרלוס קינטאנה דאג לאזן בדקה ה-81 עבור לאנוס שנמצאת בעונת מעבר ונכשלה בסודאמריקנה.

ולז סרספילד - ארחנטינוס ג'וניורס 0:1

אלופת טורניר הקלאוסורה רוצה תואר נוסף, ועברה מכשול לא פשוט בדמות הקבוצה של קלאודיו בורגי. ג'ונתן כריסטלדו ולאנדרו קארוסו שמצויים בכושר טוב לאחרונה פתחו בצוותא בחוד והשאירו את הרנן לופז על הספסל, והראשון גם סידר את שלוש הנקודות. כריסטלדו ירה בדקה ה-40 כדור אדיר שפגש את המשקוף ונחת על קו השער, ומקסי מוראלס לא התקשה להרשית מקרוב.

ראסינג קלוב - בוקה ג'וניורס 2:1

ריקרדו קארוסו-לומבארדי הבטיח כי יתפטר מתפקידו כמאמן ראסינג במקרה של הפסד, ועמד במילתו. פאבלו קבאז'רו דווקא העלה את 'לה אקדמיה' ליתרון בדקה ה-32, אבל אז נכנסו לפעולה חואן רומן ריקלמה ולוקאס ויאטרי. בדקה ה-46 בעט הפליימייקר כדור שנעצר בקורה וטייל לאורך קו השער, משם ממלא המקום של מרטין פאלרמו דחק פנימה. 14 דקות לאחר מכן ביצעו השניים דאבל פס נאה, שהסתיים עם עקב של ריקלמה לוויאטרי שהשלים צמד. ניצחון שני רצוף לבוקה, ראסינג תרה אחר מאמן חדש.

צ'קאריטה - סן לורנצו 2:0

גם אחרי המפגש עם החבר פרננדו גמבואה, דייגו סימאונה והקדושים שלו עדיין ללא הפסד. צ'קאריטה הגיעה למספר מצבים מצוינים בדקות הפתיחה, אך אז ספגה בניגוד למהלך המשחק. הקשר האחורי דייגו ריברו הראה בדקה ה-19 שהוא גם יודע לכבוש, כששלח טיל מונחה מ-30 מטרים ישירות לחיבורים של ניקולס טאובר. שוער מכבי נתניה לשעבר ביצע טעות אומללה בדקה ה-50, כששמט כדור פשוט ואיפשר לפאפו גומז לגלגל לרשת את השני.

באנפילד - אתלטיקו טוקומן 1:1

המארחים פיספסו הזדמנות גדולה לתפוס את המקום הראשון, דווקא במשחק ביתי נוח מול העולה החדשה. סנטיאגו סילבה חזר להרכב והמשיך מהנקודה בה הפסיק עם שער ליגה שביעי, הפעם בפנדל בדקה ה-75. אלא שהפעם היה זה רק שער משווה, לאחר שלואיס 'לה פולגה' רודריגז הנהדר כבש לזכות האורחים בדקה ה-29.

משחקים נוספים:

רוסאריו סנטרל - חימנסיה לה פלטה 1:1
לסנטרל: ג'ונתן גומז (76). לחימנסיה: לוקאס קסטרו (10)

קולון - ארסנאל 1:4
לקולון: אלפרדו רמירז (22), חרמן ריברולה (46), פקונדו ברטוגליו (65), ג'ונתן באומן (67). לארסנאל: מתיאס פרז (48)

גודוי קרוז - ניואל'ס 1:1
לגודיו: לאנדרו טורס (46). לניואל'ס: מאורו פורמיקה (17)

טיגרה - הורקאן 2:2
לטיגרה: קרלוס לונה (72), רודולפו ארואבארנה (85). להורקאן: לוקאס טרקאריצ'י (13), רודריגו דיאז (22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully