וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "מולדובה יכולה לעשות לנו צרות"

מאמן הנבחרת לא מזלזל ביריבתו בשבת, אך הבהיר לשחקנים: "חייבים לנצח". שכטר או סהר עשויים לפתוח בקישור

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן
עריכת וידאו: עידן גוראל

שבוע ההכנות של נבחרת ישראל לקראת המשחק מול נבחרת מולדובה ביום שבת נמשך גם הערב (חמישי), כשמאמן הכחול-לבן, דרור קשטן, ערך מסיבת עיתונאים והתייחס לסיכויים הקלושים של נבחרתו לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. "תמיד חשוב, בכל משחק, לנצח. אני חושב על המשחק הזה ולאחר מכן על המשחק בשוויץ. תמיד הייתי מקצוען וזו התחושה שמלווה אותי לכל אורך הקריירה שלי. מאמן כדורגל מתחיל ומסיים תפקיד, ועדיין יש לי עד יוני 2010 - אני לא יכול לנחש מה יהיה אחרי המשחק הזה, אחרי המשחק הבא או אחרי יוני 2010", אמר מאמן הנבחרת.

"מאמן כדורגל זה מקצוע לא פשוט. נפגשתי לאחרונה עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שאמר לי שיש שתי משרות קשות בישראל: ראש ממשלה ומאמן נבחרת הכדורגל. אתה צריך לחיות עם הרבה דברים, ולהיות ממוקד בעשייה שלך. זה התפקיד שלי. אני לא חושב שכרגע צריך לעשות סיכומים. יש לנו משחק בשבת, וצריך להיות מרוכזים לקראתו. נצטרך לעשות את מה שמוטל עלינו, וזה לנצח".

המאמן התייחס לשחקנים הפצועים הרבים שרצו וקיבלו שחרור מצמד המשחקים הקרוב, ואמר: "אני חש את הנבחרת ומרגיש את השחקנים כשהם מגיעים לנבחרת. מהשיחות האישיות שלי עם השחקנים אני מרגיש שהם מחכים להגיע לנבחרת - גם השחקנים שמשחקים בליגה הישראלית, וגם הלגיונרים. יכול להיות שבמקרים מסוימים תכנית האימונים ששחקנים כאלה או אחרים עוברים היא לא מספיקה, ולא ערוכה בכדי להתמודד ברמות אירופאיות גבוהות וגם בליגה עם כל המעברים האלה".

באשר ליניב קטן הפצוע, שלא זומן לקראת צמד המשחקים, אמר קשטן: "יניב קטן שוחח איתי, יש לו בעיה רפואית אמיתית. הוא נבדק ע"י רופא הנבחרת, ואני מאוד מקווה בשבילו ובשביל מכבי חיפה שהוא לא יצטרך לעבור ניתוח". לגבי השחקנים שכן זומנו לסגל, אמר המאמן הלאומי: "תמיד יהיו ביקורות. אם לא הזמנתי את x, תשאלו למה לא הזמנתי את y. מי שצריך לקבל את ההחלטות זה אני, וההחלטות מתקבלות ממכלול גדול של שיקולים, שזה תלוי ביריבה, בפציעות ובכושר".

ורמוט, שכטר או סהר יפתחו בקישור

לפני אימון ערב נערך טקס קצר בו הוענק גביע ליוסי בניון על 75 הופעות בנבחרת. את הגביע העניקו לו יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, ומאמן הנבחרת, דרור קשטן. במהלך האימון היום תירגל קשטן מספר הרכבים לקראת המשחק, כשנראה שיואב זיו ובן דיין יהיו המגינים. תחילה שקל קשטן לפתוח עם אייל משומר כמגן ימני ועם זיו כמגן שמאלי, אולם לאחר שהתברר שמשומר פצוע, זיו אמור לעבור לאגף הימני, ובן דיין יעבור לשמאלי. מה שבטוח הוא שבן חיים יהיה הבלם. היום תרגל המאמן את דין מורי בחלק מהאימון, אך ברור שהוא לא יפתח, וקשטן עדיין מתלבט בין סטרול לדקל קינן.

בקישור מקומם של שני שחקנים מובטח, בדמותם של תמיר כהן ויוסי בניון. באימון היום תורגל כיאל לצידו של תמיר כהן, אך גם אביחי ידין נלקח בחשבון. שחקנים נוספים שקשטן לוקח בחשבון לקישור הם גילי ורמוט, בן סהר ושכטר. בחוד מובטח מקומו של אליניב ברדה, ונראה שרוברטו קולאוטי יפתח לצידו, אך גם בעניין זה בחר קשטן לתרגל את כל החלוצים לאורך האימון.

לפני האימון צפו השחקנים בקלטת המשחק שבין מולדובה ליוון שהסתיים בתוצאה 1:1, ופתח חלון הזדמנויות קטן לנבחרת להעפיל למונדיאל. "מולדובה היא נבחרת שעשתה צרות ליוון והוציאה תיקו", אמר המאמן הלאומי. "זה אומר שהיא יכולה לעשות צרות גם לנו. למרות זאת אני אומר לכם שצריך לנצח את המשחק הזה". בסיום האימון התבשר בירם כיאל כי הוא הורחק לשני המשחקים של מכבי חיפה מול יובנטוס בגלל הכרטיס האדום מול בורדו, וקיבל את הידיעה בהלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully