וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "לא רואה שום סרט שלא מנצחים"

7.10.2009 / 16:44

בלם הנבחרת התייחס לסיכויים להעפיל: "צריך לנצח ולקוות להפתעות טובות". בן שושן זומן, משומר שוחרר מהסגל בגלל מתיחה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בעקבות פציעתו של ברק יצחקי, ששוחרר אתמול (שלישי) מסגל הנבחרת, החליט המאמן דרור קשטן לזמן את חברו לבית"ר ירושלים, עמית בן שושן, לסגל. החלוץ בן ה-24 רשם 12 הופעות בנבחרת ולא שיחק מאז משחק הידידות נגד צ'ילה לפני למעלה משנה וחצי.

הזימון של בן שושן, שכבש העונה שער ליגה אחד ובישל שער נוסף, מגיע בהפתעה שכן קשטן שוב העדיף לוותר על מלך שערי הליגה, שלומי ארבייטמן וחלוץ בני יהודה, אלירן עטר, שנמצאים בכושר מצוין. בן שושן יצטרף לחלוצים הנמצאים בסגל: בן סהר, רוברטו קולאוטי, אליניב ברדה ואיתי שכטר. שחקן מכבי חיפה נוסף ששוחרר מאימוני הנבחרת, אחרי יניב קטן, הוא אייל משומר. בהתאחדות מסרו כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. מי שזומן במקומו הוא יובל שפונגין.

קינן: "תמיד יש יריב חזק שגם רוצה לנצח"

הרבה אופטימיות אין בנבחרת ישראל לקראת המפגש מול מולדובה בשבת, אך העובדה שעדיין נותר סיכוי תיאורטי מחזיק בעצם את השחקנים. "אנחנו מצידנו צריכים לנצח ונקווה להפתעות טובות", אמר בלם הנבחרת, דקל קינן. "עם זאת, כבר נוכחנו לדעת כספורטאים שכשאתה לא מרוכז במשחק שלך, התוצאות הן פחות טובות".

על העובדה שאוהדי הנבחרת עדיין מאוכזבים מהתוצאה נגד לטביה, אמר: "הכדורגל זה משחק כל כך פופולארי שבו אי אפשר לדעת שום דבר מראש. אנחנו משחקים נגד יריבות ולא נגד עצמינו. תמיד יש יריב חזק, שגם הוא רוצה לנצח. במקרה של המשחק נגד לטביה לא הצלחנו לנצח ואני מקווה שהפעם נעשה את זה". על הקהל שעשוי להצביע ברגליים, אמר: "אנחנו זקוקים לקהל הזה, לכמה שיותר אנשים שיבואו ויתמכו. אמנם זה לא המצב שפיללנו אליו שני משחקים לסיום הקמפיין, אבל כולנו מאמינים וזקוקים לקהל שיהיה מאחורינו".

על המשחק הקרוב נגד מולדובה, נשמע קינן בטוח: "זו לא שאלה של אופי, אנחנו מחוייבים לנצח את המשחק הזה ואין יותר צ'אנסים. בגלל זה חייבים לנצח ואין אפשרות אחרת. אני לא רואה שום סרט שאנחנו לא מנצחים את מולדובה".

גיל ורמוט השתתף במסיבת העיתונאים גם הוא ואמר: "אני מרגיש טוב, כיף לי להיות פה ואני מקווה לתרום במה שייתנו לי, אם זה לפתוח בהרכב או אם לעלות מהספסל. אני באופן אישי לא מרגיש לחץ, אולי בגלל המצב שנוצר בבית. ברגע שאתה מגיע לנבחרת ואתה לובש את המדים של הנבחרת, אתה מחוייב ואתה עולה עם נחישות ומוטיבציה. אותו דבר יהיה ביום שבת. אנחנו נבחרת יותר טובה ממולדובה, כך שאין סיבה שלא ננצח". על הקהל המאוכזב, הוסיף: "בחו"ל גם במשחקי אימון מגיע הרבה קהל כדי לתמוך בנבחרת. כשנבחרת משחקת, הקהל צריך לעמוד מאחוריה ולתת את העזרה".

עדכון ראשון: 14:42

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully