וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 0:5 את הפועל ראשל"צ במשחק אימון

נמני ישב בעמדת הטלוויזיה והניח לבלבול לנהל את המשחק בו צמד של אילייב, ושערים של ישראלביץ', לוטטי וצמח הובילו לניצחון

במשחק אימון שנערך הבוקר (חמישי) בראשון לציון גברה מכבי תל אביב על הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית בתוצאה 0:5. הצהובים הציגו יכולת גבוהה ליד שער היריבה, כשמעל כולם בלט הזר איביצ'ה אילייב שכבש צמד. מאמן הקבוצה אבי נמני נתן לעוזריו איציק עובדיה ומרקו בלבול להעביר את המשחק, בעוד הוא ישב בעמדת הטלוויזיה וחזה במשחק מלמעלה.

היה זה משחק האימון השלישי של מכבי תל אביב השבוע, אחרי המשחקים נגד בני יהודה ועירוני בת ים. הקבוצה חסרה היום את שחקני הנבחרות השונות: השוער לירן שטראובר והמגן יובל שפונגין נמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת, הבלם רונאלד ראלדס שוהה במחנה האימון של בוליביה לקראת המשחק נגד ברזיל, עמנואל מאיוקה נמצא עם נבחרת זמביה, אנדריי קומאץ' בנבחרת סלובניה ואיליה יברויאן זומן לסגל ארמניה לקראת המשחקים נגד ספרד וטורקיה. גם הקשר תמיר כחלון, שסובל מפציעה במפשעה וקיבל השבוע זריקה לזירוז ההחלמה, לא שותף היום במשחק האימון, ובקבוצה מקווים להכשירו לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל רעננה בשבת הבאה.

בדקה ה-26 הרים הקשר גיז'רמו ישראלביץ' כדור מאגף שמאל, ואילייב המשיך את הכדור מהאוויר כדי לקבוע 0:1 למכבי תל אביב. 3 דקות מאוחר יותר בעט יובל אבידור כדור חלש לעבר השער, וישראלביץ' השתלט על הכדור בתוך תיבת החמש וקבע 0:2. במחצית השנייה העלה מאמן ראשון לציון יעקב הלל את שחקני הספסל, והצהובים הגבירו את שליטתם במגרש. בדקה ה-65 פרץ דור מלול מימין, העביר כדור רוחב ואילייב כבש ללא הפרעה את השלישי. 9 דקות מאוחר יותר ניצל מתן לוטטי טעות של הגנת ראשל"צ וכבש מול השוער דניאל מכלוף, 0:4 למכבי תל אביב. בדקה ה-81 נכבש השער שחתם את תוצאת המשחק, כשציון צמח בעט לקורה, עט על הכדור החוזר והמשיך אותו פנימה כדי לקבוע 0:5 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully