וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו כבר מפרגן לחבריו החדשים בראשל"צ

בהופעת הבכורה שלו הרכז הוותיק קלע 11 ומסר 6 אסיסטים ב-80:83 על אשקלון. בני השרון גברה על נתניה 76:92

במשחק אימון שנערך הערב (רביעי) גברה מכבי ראשון לציון על עירוני אשקלון 80:83. ראשון לציון הגיעה למשחק כשלראשונה במדיה משחק קפטן נבחרת ישראל לשעבר מאיר טפירו, לעומתה הגיעה אשקלון ללא אבי סוכר שהחל להתאמן אמש בקבוצה וסיכם רק היום על הצטרפותו. המשחק הבא של הקבוצה של אריאל בית הלחמי יהיה במסגרת גביע ווינר ביום שני, אז יפגשו את האלופה מכבי תל אביב. ראשון לציון לא משתתפת בגביע ווינר, והיא תשחק במשחק ראווה ביום שני נגד עירוני רמת גן.

אשקלון פתחה את המשחק טוב מאוד ועלתה ליתרון 6:14 באמצע הרבע הראשון ול-17:21 בסיומו. הרבע השני היה כולו בשליטת החבורה של בית הלחמי, שנעזרה ביכולת טובה של מורן רוט בדרך ליתרון מרשים, 30:47 במחצית. ראשון לציון עלתה אחרת למחצית השנייה, כשארז מרקוביץ' משחק טוב בשני הצדדים של המגרש, ובסוף הרבע השלישי 56:65 לאשקלון. הקבוצה מעיר היין המשיכה במומנטום ושלשה של מאיר טפירו השוותה ל-76:76, כשנותרו שתי דקות לסיום. לארי אובאנון השתלט על המשחק, קלע חמש נקודות משלו, ובסיום 80:83 לראשון לציון.

קלעו לראשון לציון: לארי אובאנון 27, דלרון ג'ונסון 17, ארז מרקוביץ 16, מאיר טפירו 11 ו-6 אסיסטים, אבי בן שימול 10, אייזיאה ויקטור 2. כן שותף: יהוא אורלנד. קלעו לעירוני אשקלון: מורן רוט 18, ג'ימי בקסטר 16, כריס ווטסון 13, עומאר סניד וברוקס סיילס 12 כל אחד, דרור דוידי 5, בריאן טולברט 4. כן שותפו: אלעד הופמן וטל דן.

בני השרון גברה על נתניה

במשחק אימון נוסף שנערך הערב בין העולה החדשה לליגת העל, אליצור נתניה, לבין בני השרון, ניצחה בני השרון בקלילות יחסית 76:92.

המשחק היווה הזדמנות ראשונה עבור מאמנה של נתניה, אריק אלפסי, לבדוק את הנבחן החדש בקבוצתו, אנטוני ג'ורדן. השחקן שנחת רק אתמול קלע 10 נקודות והיה סביר בלבד.

את המשחק עצמו פתחה בני השרון טוב בעיקר בזכות קוקי בלצ'ר, שקלע שלוש שלשות בחמש הדקות הראשונות של המשחק. היכולת הטובה של בלצ'ר בפתיחה הובילה את נתניה ליתרון 14:36 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני טוני ווישהאם הנתנייתי נכנס לעניינים, החזיר את נתניה במעט למשחק, אבל השליטה של בני השרון המשיכה והיא הובילה 44:53 בסיום המחצית.

המחצית השנייה לא הייתה שונה מהראשונה, כשאורי יצחקי המשיך לספק משחק מצוין ובני השרון המשיכה לשלוט ולהוביל. עם סיום הרבע השלישי הייתה התוצאה 56:80, כשבסיום המשחק, כאמור, ניצחה בני השרון בקלילות 76:92.

קלעו לנתניה: טוני ווישהאם 24, דנילו פינוק 12, ליאור חכמון 10, אנטוני ג'ורדן 10, רוברט רות'בארט 8, אלירן גואטה 5, אוריה גור 5, טוני יאנגר 2.

לבני השרון: אורי יצחקי 25, אוגונה אוניקווה, 16, קוקי בלצ'ר 15, דורי אסף 8, מאז האריז 7, שון ג'יימס 6, בן רייס 5, רון סטיל 5, ארז כץ 5.

נהריה ניצחה במותחן את עפולה

עירוני נהריה ניצחה הערב 69:71 את הפועל עפולה במשחק חוץ, במשחק שהוקדש לזכר הבנים הנופלים ששיחקו במדי הפועל עפולה. הניצחון של נהריה היה השני של הקבוצה, כשגם הניצחון הראשון הושג על הקבוצה של אלי רבי. מי ששותף היום במשחק היה מארק אגרסון, שנפצע במשחק הראשון בין הקבוצות ושבר את שתי שיניו הקדמיות. נהריה תפגוש ביום שישי את הפועל ירושלים למשחק אימון נוסף.

המשחק נפתח בצורה צמודה, כששתי הקבוצות לא מצליחות לברוח, אך הראשונה לעשות זאת הייתה נהריה שברחה ליתרון 48:57 בסוף הרבע השלישי. עפולה החלה לשחק הגנה חזקה יותר, צמצמה את ההפרש, ובמצב של 69:71 לנהריה, החטיא אשאנטה ג'ונסון שלשה שיכלה לתת לעפולה את הניצחון, ושלח את הגביע לעירוני נהריה.

הרבו לעירוני נהריה: דימארקו ג'ונסון 18, מארק אגרסון 13, טאשיד קאר 10. הרבו להפועל עפולה: ג'סטין דנטמון ובמבה פול 15 כל אחד, ניב ברקוביץ 13 ו-8 אסיסטים, אשאנטה ג'ונסון 9.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully