וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "זה מועדון עם הרבה פוטנציאל"

29.9.2009 / 16:48

מאיר טפירו נשמע מרוצה לאחר החתימה בראשל"צ: "אני נהנה מכל דקה". בירנבוים: "אני מאוד מקווה שביחד נגיע להישגים"

יח"צ - חד פעמי

צילום: אבי כהן
עריכה: עידן גוראל

אחרי שחתם הבוקר (שלישי) לעונה אחת במכבי ראשון לציון, ערך מאיר טפירו מסיבת עיתונאים ראשונה בקבוצתו החדשה. לאחר קיץ של אי ודאות לאחר שסיים את חוזהו בבני השרון, פרש מנבחרת ישראל, הוזכר כמועמד למכבי תל אביב וקיים משא ומתן עם מספר קבוצות בארץ ובאירופה, בחר הרכז בן ה-34 לחזור ולשתף פעולה עם אפי בירנבוים, ואחרי שהצדדים התגברו על פערים כספיים משמעותיים נסללה הדרך לחתימה.

טפירו פתח את דבריו ואמר: "אני רוצה להגיד תודה לכל חברי ההנלת ראשון לציון שעשו מעל ומעבר כדי שאנחת בקבוצה, גם אפי ורועי חגאי. אני מתאמן בראשון בשבועיים האחרונים ונהנה מכל דקה. יש פה חבר'ה טובים שרוצים להצליח, מועדון שרוצה להצליח עם הרבה פוטנציאל. אני שמח להיות חלק מזה. אני מקווה שיהיה לנו עונה טובה, ולעשות נחת לקהל של ראשון שלא הייתה לו נחתבשנתיים האחרונות".

"באתי לבני השרון, עשיתי אותם קבוצת טובה וביחד עם אפי הבאנו אותם להישגים", המשיך טפירו. "אם אפי לא היה פה, יש סיכוי טוב שלא הייתי פה. בראשון לציון יש פוטנציאל גדול, לא ידעתי את זה עד שהתחלתי להתאמן פה. אני מקווה שנהיה גורם משמעותי בכדורסל הישראלי השנה. אני שמח שאני פה. אני אף פעם לא אומר פיינל פור או לא, המטרה היא ליהנות. יש פה שחקנים שאני מתאמן איתם שבועיים, אני מקווה שהקהל יבוא וידחוף אותנו".

כשנשאל על מועמדותו למכבי תל אביב אמר טפירו: "זה ביזנס, ואני לא כועס על מכבי תל אביב, אין לי מסר אליהם. אני שמח להיות פה, ולא חושב על מה שיכול להיות. יכולתי להרוויח חצי מיליון דולר באירופה, אבל מפה מסתכלים רק קדימה. אני מקווה שראשון עשו מהלך טוב".

אפי בירנבוים הוסיף: "כולכם מכירים את מאיר, ולא צריך להציג אותו. מאיר הוא שחקן שעושה את כל הסובבים אותו יותר טובים, והוא שחקן ברמת תחרותית כזאת שיוצר לחץ לניצחונות, וזה מסוג הלחצים שמועדון כדורסל ועיר גדולה כמו ראשון צריכה. אני מאוד מקווה שביחד נגיע להישגים".

"מאיר הוא השחקן הכי תחרותי שפגשתי", המשיך בירנבוים. "כבר באימונים אתה שם אותו אחד על אחד, עם הזר הכי טוב שפגשתי, הוא עושה מאמץ גם עם הכוחות האחרונים. לעולם הוא לא היה הכי מהיר או שקופץ הכי גבוה, אבל ברגע שמאיר יהיה שמח, אנחנו ננצח. חלק מהמשחק הוא ציפיות, ואנחנו ננסה לעמוד בהם. בספורט הישראלי הפתיל כל כך קצר, שישר מצפים לתוצאות. אתה לא בונה מועדון כזה ביום אחד. אני כמאמן ומאיר כשחקן, הם חוליות שיבנה מועדון מצליח לאורך שנים. מאיר מאוד חשוב למערכת, וניצחון אחרי ניצחון יתחילו לדבר עלינו בצורה יותר משמעותית. אם נעשה מספיק ניצחונות נגיע לפיינל פור".

היו"ר משה קליסקי אמר: "אם מישהו עיכב אותנו בהחתמה של מאיר, זה לא בספק אם הוא מתאים או לא, זה היה ברור לנו. מה שעיכב אותנו זה מסיבות של משאבים, סיבות כלכליות, לא רצינו להתייחב לפני שהיינו בטוחים שיש לנו את היכולת הכלכלית לממש ולעמוד בחוזה שעליו נחתום. מאיר הוא אחד השחקנים הגדולים של הכדורסל הישראלי, ומצטרף לרשימה של שחקני ענק שהגיעו לקראת סוף הקריירה לראשון לציון כמו מיקי ברקוביץ', מוטי ארוסאטי ודורון ג'מצי".

מאז החתמתו של טפירו החלה התעניינות מוגברת בעיר במכירת מנויים לעונה הקרובה, ו-900 מנויים כבר נמכרו. טפירו יערוך את הבכורה שלו בקבוצתו החדשה מול עירוני אשקלון מחר בבית מכבי ב-17:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully