וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "מבינים את האתגר שבזכייה בעוד אליפות"

הלייקרס פתחו את האימונים לקראת העונה, קובי כבר דרוך: "נהיה מוכנים ברגע הנכון". ג'ו ג'ונסון לא יישאר באטלנטה

אחרי שאתמול משכו הפה של שאקיל אוניל והברך של קווין גארנט את מירב תשומת הלב בפתיחת מחנות האימונים של הקאבלירס והסלטיקס, הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) תורם של הלייקרס להתחיל רשמית את העונה החדשה, ועשרות הכתבים שהתייצבו בסטייפלס סנטר ניסו לברר האם האלופה המכהנת, ששמרה על כל הסגל שלה פרט להחלפתו של טרבור אריזה ברון ארטסט, שמרה על הרעב גם אחרי שהשיגה את הטבעת המיוחלת.

קובי בריאנט, שלראשונה מזה שנים לא בילה את הקיץ במדי נבחרת ארצות הברית, סיפר שלא נגע בכדורסל במשך חודשיים: "כל מה שעשיתי היה לתת לגוף שלי להבריא. הרגליים שלי מרגישות רעננות, אני בכושר פיזי מצוין ושום דבר לא מטריד אותי חוץ מהידיים והאצבעות שלי". על המשימה הבאה של הלייקרס ושלו אמר הממבה: "נהיה מוכנים ברגע הנכון. אנחנו מבינים את האתגר שבזכייה בעוד אליפות, ואני פשוט אעשה את מה שעשיתי בעונה שעברה".

על השותפות המדוברת בינו לבין ארטסט, אחרי העימות ביניהם בסדרת הפלייאוף מול הרוקטס אשתקד אמר קובי: "הטראש טוק בינינו כבר התחיל באימונים, ויהיה כיף להתאמן עם שחקן כל כך תחרותי ולהיות לצידו". ארטסט עצמו סיפר כי השתלב היטב והצהיר: "אף אחד כאן לא יודע עד כמה אני רעב. עכשיו הגיע הזמן להיכנס לעניינים".

אחד הדוברים המבוקשים היה למאר אודום, שנישא בשבוע שעבר במפתיע עם כוכבת הריאלטי קלואי קרדשיאן, אותה הכיר לראשונה רק לפני מספר שבועות. אך אודום סירב להתייחס להמולה סביבו, בין היתר בגלל הסכם חשאיות עליו חתומה אשתו הטרייה עם חברת ההפקה שלה בנוגע לנסיבות החתונה, ואמר בקצרה: "יש אנשים שנשואים 25 שנה ואז מתגרשים, ויש כאלה שמתחתנים במהירות ונשארים נשואים 25 שנה".

פאו גאסול, שבניגוד לחבריו בילה קיץ מתיש במדי נבחרת ספרד עימה חגג זכייה ביורובאסקט, הבטיח שיגיע מוכן גם הוא לפתיחת העונה: "אני מלא מוטיבציה לקראת העונה, ואני לא עייף מדי. ברור ששיחקתי הרבה כדורסל לאחרונה אבל התשוקה שלי למשחק והעבודה הקשה שלי על הגוף יעזרו לי לשמור על כושר".

חברו לקו הקדמי, אנדרו ביינום, הפתיע כשהתייצב עם שני מגיני ברכיים גדולים ואמר: "אני חייב ללבוש אותם מעכשיו עד סוף הקריירה שלי. אלה החדשות הרעות. החדשות הטובות הן שאני מרגיש בסדר לחלוטין, ללא כאבים, וזה רק אמצעי בטיחות".

ג'ו ג'ונסון לא יאריך את חוזהו באטלנטה

התקשורת באטלנטה דיווחה אמש כי כוכב ההוקס, ג'ו ג'ונסון, לא יאריך את חוזהו במועדון אל מעבר לקיץ הבא, אז נגמרת עסקתו עם הקבוצה. ההוקס הציעו לקפטן הקבוצה 60 מיליון דולר ל-4 העונות הקרובות, אלא שהשוטינג גארד המצוין החליט לסרב, והוא יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא, קיץ שצפוי להיות אחד המרתקים אי פעם, כששחקנים חופשיים נוספים שצפויים לפאר את הקיץ הם דווין וויד, כריס בוש, וכמובן, לברון ג'יימס.

"המטרה היחידה שלי כרגע היא להשלים את המטרות שלנו כקבוצה", אמר ג'ונסון, שסרב להתייחס לספקולציות בנוגע לעתידו. "אני מרגיש כאילו הקבוצה שלנו מוכנה לעלות לרמה הבאה, וגם שאני בעצמי מסוגל להיות אחד השחקנים הטובים בליגה. זו הולכת להיות שנה מרגשת", הוסיף ג'ו-ג'ו, שנכנס כעת לשנתו החמישית והאחרונה בחוזה ה-70 מיליון דולר שחתם עם ההוקס אי שם בקיץ 2005.

* דלונטה ווסט לא הופיע לפתיחת האימונים של קליבלנד אמש, ולאנשי הקבוצה אין ממש מושג מדוע. כזכור, ווסט נעצר לפני כשבועיים כשנושא שלושה כלי נשק טעונים, ובקיץ שעבר הוא אף אובחן כסובל מדכאונות תקופתיים. "אנחנו מקווים שהוא בסדר", אמר מאמן הקאבלירס, מייק בראון, "אבל בין אם זה דלונטה או מישהו אחר, אם הוא מחמיץ אימון זה בלתי נסלח, ויטופל בתוך המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully