וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "שום דבר פרט לניצחונות לא חשוב"

שאקיל אוניל לא צופה בעיות אגו בינו לבין לברון, גארנט מוכן לפתיחת אימוני הסלטיקס: "הרגל שלי בריאה כמעט ב-100%"

כחודש לפני שעונת ה-NBA החדשה יוצאת לדרך ערכו מרבית קבוצות הליגה הטובה בעולם הלילה (בין שני לשלישי) את ימי הראיונות הרשמיים שלהן לפני פתיחת מחנות האימונים. במוקד העניינים עמד הזיווג החדש בין לברון ג'יימס לשאקיל אוניל בקליבלנד, שמבטיח לשדרג את הקאבס אחרי עונה בה ניצחו 66 משחקים בעונה הרגילה אך כשלו בגמר המזרח מול אורלנדו.

אוניל בן ה-37 נאלץ לחזות אשתקד בקובי בריאנט משתווה אליו במספר האליפויות כשזכה בתואר הרביעי שלו, ולהגעתו לאוהיו אחרי הקדנציה הלא מוצלחת בפיניקס יש רק סיבה אחת - לשחזר עם לברון את שיתוף הפעולה שהציג עם דווין וויד ב-2006 אז קטף את הטבעת הרביעית שלו. "כבר יש לי ארבע טבעות ויהיה נחמד להשיג את החמישית", הצהיר הדיזל. "אבל כרגע אני רק רוצה להמשיך לשחק ולהשאיר חותם על ההיסטוריה, וזה יקרה בין אם נזכה ואם לא. אין אף אחד כמוני, ואתם יודעים את זה".

כשנשאל האם הוא לא חוזה בעיות אגו בינו לבין לברון בדומה לאלו שצצו בימיו בלייקרס, ענה שאק: "שום דבר פרט לניצחונות לא חשוב. אני שחקן אחר בשלב הזה של הקריירה שלי. לברון תמיד היה שחקן קבוצתי ועשה את השחקנים סביבו טובים יותר, אז אנחנו לא צריכים לערוך שום שיחת הבהרה בנושא. ברור שהכדור יהיה אצלו רוב הזמן, והתפקיד שלנו יהיה לעזור לו".

גם קינג ג'יימס עצמו נדרש לסוגייה ונשאל האם שוחח עם בריאנט, חברו לנבחרת ארצות הברית, על שיתוף הפעולה העתידי שלו עם אוניל: "לא, הוא בסך הכל חבר חדש לקבוצה", ענה לברון. "זה לא כאילו שאימצתי ילד או משהו. אני מצפה לשיתוף הפעולה איתו, זה יהיה נהדר".

גארנט: "אני וראשיד כבר מתואמים"

עוד אחת הקבוצות המסקרנות ביותר למעקב במחנה האימונים היא בוסטון, שאיבדה בשלבי הסיום של העונה שעברה את קווין גארנט ואת חלומות האליפות השנייה ברציפות שלה. העונה בונים הסלטיקס על שובו של הביג טיקט לכשירות מלאה אחרי ניתוח מסובך בברכו הימנית, ועל פי הדיווחים הראשונים מעיר השעועית תהליך ההחלמה של הפורוורד מתקדם כמתוכנן.

"לא היו הפתעות בניתוח פרט לגילוי שהפציעה חמורה מכפי שחשבנו תחילה", אמר גארנט. "אבל החלק הטוב הוא שהכל כבר מאחורי, והרגל שלי כבר בריאה כמעט במאת האחוזים. עכשיו אני משחק בלי כאבים לראשונה אחרי הרבה מאוד זמן".

על הגעתו של ראשיד וואלאס הוותיק והשנוי במחלוקת אמר גארנט רק דברים טובים: "כבר במשחקוני האימון הראשונים אפשר היה לראות שאנחנו מתואמים, ואנחנו אפילו לא צריכים להגיד יותר מדי אחד לשני על המגרש. זה מוזר, ולמען האמת זה קצת מוזר לראות אותו כאן לבוש ירוק ולהרגיש את הכימיה שכבר נוצרה בינינו".

* אורלנדו הודיעה רשמית כי האריכה בשנה את חוזהו של סטן ואן גנדי, שיסתיים כעת בקיץ 2011, וכן את חוזהו של הג'נרל מנג'ר אוטיס סמית', שחתום עד קיץ 2012.

* דטרויט צירפה את צ'אקי אטקינס ומייסיאו באסטון לסגל מחנה האימונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully