וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר יחזור לאימונים ביום שלישי

27.9.2009 / 10:27

מכבי ת”א מתאוששת מההפסד להפועל חיפה, ומתנחמת מחזרתו המוקדמת מהצפוי של השוער. ביקורת בקבוצה על השחקנים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"להם הכל התחבר, אצלנו כלום לא עבד"

במכבי תל אביב ניסו הבוקר (ראשון) להתאושש מהתבוסה 3:1 אמש להפועל חיפה בקרית אליעזר. התחושה בקרב אנשי הקבוצה הייתה קשה, ובחדר ההלבשה כמעט ולא נשמע ציוץ בסיום המשחק. הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח באיצטדיון, ירד לחדרה ההלבשה והחליף מספר מילים עם חברי ההנהלה והצוות המקצועי. גולדהאר לחץ את ידי השחקנים ועודד אותם.

"הפועל חיפה הפתיעה אותנו, זו קבוצה עם איכויות, והאמת היא שלא ציפינו לזה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "לא פתחנו טוב את המשחק ועד שהתעוררנו התוצאה כבר היתה 2:0 לזכותם. זה מסוג המשחקים שליריב הכל מתחבר ואצלנו שום דבר לא דופק. העונה עוד ארוכה וצריך ללמוד ממשחקים כאלה לקראת העתיד", הוסיף השחקן.

שטראובר סובל מנקע בלבד

במועדון נשמו הבוקר לרווחה לאחר שהתברר כי השוער לירן שטראובר שנפצע באימון המסכם ביום שישי, סובל מנקע בלבד והוא צפוי לחזור לאימונים כבר ביום שלישי. סדרת בדיקות שעבר שטראובר הבוקר בבית החולים מאיר בכפר סבא שללה את החשש לקרע ברצועת הקרסול, והשוער צפוי להיות כשיר לקראת משחק הבית מול הפועל עכו בשבת הקרובה.

בקבוצה ניסו היום לשדר עסקים כרגיל והעדיפו שלא לצאת בהצהרות או במילים קשות כלפי השחקנים שהציגו אמש משחק חלש ונרפה. גורמים בקבוצה יצאו להגנתו של שוער המשנה גיא סולומון, שפתח בהרכב והיה חלש. "נכון שהוא לא נכנס טוב למשחק וקורה שתופסים יום חלש, אבל לא בגלל גיא הפסדנו", אמרו במכבי, "בסך הכל גיא בחור טוב והוא מוכיח את עצמו באימונים".

על השחקנים בקבוצה נאסר להתראיין, אולם חלק מהתגובות מתארות את ההרגשה בקרבם. שחקן בקבוצה אמר לוואלה! ספורט כי "אני במקום אבי מעיף ליציע שלושה-ארבעה שחקנים על חוסר אכפתיות. על דבר כזה כמו אתמול לא עוברים בשקט".

שחקן נוסף הביע פליאה על כך שגיז'רמו ישראלביץ' ואיליה יבוריאן לא פתחו בהרכב. "גיז'ה היה השחקן הכי טוב שלנו מתחילת העונה, הוא טוב במשחקים, מתאמן מצוין, מתנהג למופת ואז מגיעים אימוני סוף השבוע והוא מתורגל מחוץ להרכב, זה היה קצת מוזר", אומר השחקן, "מצד שני אפשר להבין את אבי, כי אם הוא רוצה לשלב את קומאץ' בהרכב אז ברור שישראלביץ' או ייני היו צריכים לפנות את מקומם. אם ייני היה מסופסל היו שואלים את אותן שאלות לגביו. זה טוב שיש תחרות ומי שיהיה טוב ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully