וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה את מכבי ת"א 1:3

הבעלים של הצהובים מיטש גולדהאר התלווה למשחק נגד האדומים מהכרמל, וראה את הקבוצה של אבי נמני מושפלת

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) אל קרית אליעזר אחרי שלושה משחקי ליגה ללא הפסד. הצהובים הגיעו מחוזקים בבעלים החדש מיטש גולדהאר שהצפין עד הכרמל, אבל הפועל חיפה לא התחשבה בציפיות וברצונות האורחים, וניצחה אותם בצורה מוצדקת ביותר 1:3. ירו בלו (28), אייל טרטצקי (56) ובריאן חרסיסיץ' (70) כבשו לאדומים, איליה יברואין צימק בפנדל (78). הקבוצה של שלומי דורה עם פתיחת עונה מצוינת ותשע נקודות מארבעה מחזורים, הצהובים מאבדים גובה והם נשארים עם שבע נקודות.

ירו בלו שחקן הפועל חיפה חוגג עם יוסי דורה. הראל אלימלך
חגיגה אדומה. בלו על הדשא, דורה מברך אותו/הראל אלימלך

המשחק בקרית אליעזר היווה צומת דרכים קריטי עבור מכבי תל אביב. אחרי שני הניצחונות במחזורי הפתיחה, הגיע תיקו ללא שערים עם בני יהודה, כך שהמשחק הערב נגד העולה החדשה הפועל חיפה אמור היה להיות המנבא הגדול לעונה הקרובה של הצהובים. האם הם יצליחו להמשיך את המומנטום מגביע הטוטו באמצע השבוע, או שמא ימשיכו את היכולת הלא טובה במשחק נגד הזהובים לפני כשבועיים?

התשובה לשאלה הגדולה כנראה ברורה: מכבי תל אביב לא שונה הרבה מהעונה שעברה. נראה שניצחונותיה על בני סכנין והפועל פתח תקוה נבעו יותר מחולשות היריבות וממזל של מתחילים מאשר משנה סדורה של נמני ושחקניו לגבי אחריות, מחוייבות, אחידות, סדר וארגון.

המשחק בקרית אליעזר הוכיח כי הבלגאן גבר על הסדר אצל הצהובים, וזאת בלשון המעטה. נמני ניסה הרכב חצי חדש וערך מספר חילופים (מלבד הצבתו הכפויה של סולומון בשער במקומו של שטראובר הפצוע), והוא קיבל חוסר ארגון משווע, מחסור באיש במרכז המגרש שיניע את ההתקפות קדימה בחוכמה. בקיצור, הצהובים נראו רע מאוד. גם ההכנסה של יברויאן וישראלביץ' במחצית הייתה אנמית ולא שינתה כלום במשחק המשמים והנרפה כל כך של מכבי. מיטש גולדהאר, שרווה הרבה נחת מקבוצת הנוער בניצחונה (0:1) בדרבי הבוקר, לא ממש יכול להיות מאושר מהפארסה בה צפה.

מנגד, ראינו את הפועל חיפה, שלא מתיימרת לכבוש פסגות שהיא עדיין לא יכולה להגיע אליהן. קבוצה קטנה וחכמה שיודעת מה כוחה ומשכילה להציב לעצמה שאיפות מציאותיות. המאמן שלומי דורה עושה עבודה טובה, והוא אוחז בשלישיית חוד נהדרת - ירו בלו, עדן בן בסט וערן לוי - שנראה שתעשה עוד הרבה צרות לקבוצות אחרות. בלו היה מצוין, לוי היה מסוכן ובן בסט (עד החילוף) הכניס הרבה אנרגיות. בחיפה יכולים להיות בהחלט מרוצים עד עתה, אבל כפי שהם עשו עד עכשיו הם צריכים להמשיך ולעשות - לשמור על ציפיות נמוכות, ולבוא קטנים ולצאת גדולים.

מהלך המשחק

דקה 7 - ערן לוי ניסה את מזלו בכדור מכ-25 מטרים, סולומון היה במקום וקלט.

דקה 16 - בן בסט נשלח בכדור ארוך, סולומון יצא והכשיל את בן בסט, אחרי שזה נגח לכיוון השער. טומאסיץ' הרחיק שני מטר מהקו, אבל שמואלביץ' שגה כשלא שרק לעבירה של השוער מחוץ לרחבה.

דקה 18 - הזדמנות ראשונה ממשית למכבי, אבידור עלה טוב, נגח אחורה, אבל בן שנן הציל מצוין מהפינה, ממש ברגע האחרון.

דקה 28 - גול! ערן לוי הכניס כדור טוב לירו בלו, ששבר את מלכודת הנבדל. בלו עקף בקלילות את סולומון וגלגל פנימה, 0:1 מוצדק להפועל חיפה.

דקה 43 - הגנת מכבי איבדה כדור ברשלנות באמצע המגרש, ערן לוי נשלח, אבל הכדור שלו לא היה מספיק חזק, סולומון ירד וקלט.

דקה 56 - גול! הקפטן אייל טרטצקי עשה דאבל פס יפה עם המחליף אבו ניל, וחדר לרחבה. המגן שלח שמאלית אימתנית לרשת העליונה של סולומון, שהיה חסר אונים אל מול הכדור, 0:2 להפועל חיפה.

דקה 61 - ערן לוי הכניס כדור מצוין לבלו, אבל האחרון ניסה לעבור את סולומון וכשל, הזדמנות טובה להפועל חיפה שהוחמצה.

דקה 70 - גול! בלו נפנף בקלות את ז'אן והרים לרחבה, חרסיסיץ' עלה מצוין ושלח לפינה הימנית העליונה של סולומון, ששוב נכנע. 0:3 מדהים להפועל חיפה, מכבי תל אביב אובדת עצות.

דקה 78 - גול! טרטצקי הכשיל בבירור את אבידור ברחבה, יברויאן לקח את הפנדל והכניע את בן שנן, מכבי צימקה ל-3:1.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, אושרי רואש, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט (גל אראל, 89), ערן לוי (הישאם כיוואן, 84), עדן בן בסט (אמיר אבו ניל, 48), ירו בלו.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ' (גיז'רמו ישראלביץ', 46), איביצ'ה אילייב (יוסי שבחון, 64), תמיר כחלון (איליה יברויאן, 46), יובל אבידור, עמנואל מאיוקה.

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה מונף על כתפיים. הראל אלימלך
ניצחון כזה באמת שווה הנפה. אושרי רואש חוגג/הראל אלימלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully