וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס כבר לא מושלמת

הביאנקונרי נותרו במקום השני לאחר שנפרדו ב-2:2 עם גנואה, כשטרזגה השווה לקראת הסיום וביטל שער יתרון של קרספו

אחרי שראתה את אינטר חולפת על פניה וכובשת את הפסגה, קיוותה יובנטוס לשמור על מאזנה המושלם עם מעבר של משוכה לא פשוטה בדמותה של גנואה העיקשת. הגריפוני, שהפסידו בתחילת השבוע לראשונה העונה (3:1 לקייבו) חזרו הביתה ללואיג'י פראריס בו נוצחו רק פעמיים בשנה שעברה, והצליחו לשים סוף לריצה של יובה, למרות שאיבדו יתרון לקראת הסיום ונפרדו ממנה ב-2:2.

צ'ירו פרארה שוב הגיע ללא אלסנדרו דל פיירו ודייגו, שצפויים לשוב לסגל במחזור הבא מול בולוניה, כשגם פאביו קנבארו וטיאגו הפצועים נעדרו. וינצ'נזו יאקווינטה פתח בהתקפה לצד אמאורי, והעלה את הביאנקונרי ליתרון כבר בדקה השישית עם בעיטה מדויקת לרשת של מרקו אמליה. גנואה לא נתנה לשער המוקדם לשבור את רוחה, ובדקה ה-31 הגביה ג'וזפה סקולי לרחבה וג'אנדומניקו מסטו נגח חזק פנימה.

יובה בעטה יותר לעבר השער, אבל המארחים החלו ליזום יותר כשהם מעודדים מהשער ובסופו של דבר השיגו את ההכרעה. דווקא לאחר שנפסל שער שני ליאקווינטה, העביר מסטו המצוין כדור לרחבה אליו הגיע הרנן קרספו הוותיק, שעלה כמחליף והקדים את ניקולה לגרוטלייה כדי לנגוח לרשת. החלוץ הארגנטינאי הכניע את ג'אנלואיג'י בופון, חברו מימי פארמה העליזים בסוף שנות ה-90, וחשב שהוא מנחיל ליובנטוס הפסד ראשון, אבל גם בצד השני יש סקורר ותיק שלא שכח לכבוש. דויד טרזגה החליף את אמאורי בדקה ה-82, וארבע דקות אחר כך נגח לרשת מקרוב אחרי נגיחה ראשונה של קייליני וקבע את תוצאת הסיום.

המשטרה אוסרת על אוהדי נאפולי לנסוע לרומא

אוהדי נאפולי, שימו לב: אם ברצונכם לראות את משחק הקבוצה מול רומא בתחילת החודש הבא (ה-4 באוקטובר), כנראה שתיאלצו לצפות בו אך ורק בטלוויזיה. היום (חמישי) הודיעה הוועדה המיוחדת שעוסקת בביטחון באירועי ספורט באיטליה כי ייאסר על האוהדים להגיע לנאפולי, וזאת אחרי שהמשחק הוגדר כבעל "סיכון גבוה".

ההחלטה באה בעקבות ההיתקלויות בשנה שעברה במשחק בין שתי הקבוצות, והמשטרה תקפיד כי אך ורק אוהדים ממחוז לאציו (שבירתו היא רומא) יוכלו להגיע למשחק. אשתקד אוהדי רומא שנסעו לנאפולי גרמו נזק גדול לאוטובוסים ולרכבות, ובמשטרה חוששים מנקמה של אוהדי הפארטנופיי.

חלק מהכוננות של המשטרה היא בעקבות תקרית אלימה שהתחוללה ביום רביעי. המשטרה עצרה 57 אוהדים מהאולטראס של קטאניה, שארבו לאוהדים של אטאלנטה על מנת להתקוטט עמם לפני המשחק בין הקבוצות. "לא נאפשר להפוך את אזור האיצטדיונים למערב הפרוע", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully