וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: במילאנו אין כל חדש

אינטר טיילה עם 1:3 על נאפולי ועלתה לפסגה, בעוד מילאן הפסידה 1:0 לאודינזה. פיורנטינה - סמפדוריה 0:2. תיקו לרומא

כמו בספרד, גם הליגה האיטלקית מציגה מחזור אמצע שבוע שמעניק תנופה לליגה כבר בראשית דרכה. יובנטוס המושלמת תשחק רק ביום חמישי בהתמודדות המסקרנת מול גנואה, ובינתיים עמד מחזור המשחקים מחר (רביעי) בסימן המילאנזיות. ובמילאנו אין כל חדש. אינטר לא התקשתה לדרוס את נאפולי 1:3 והגבירה את הלחץ על רוברטו דונאדוני. קבוצתו לשעבר של דונאדוני, מילאן, המשיכה בשלה עם הפסד 1:0 לאודינזה. הנראזורי חזרו למקום הראשון בעקבות הפסדה הראשון העונה של סמפדוריה 2:0 לפיורנטינה. הקבוצות של רומא ממשיכות לאכזב. רומא נחלצה מהפסד לפאלרמו כששער של טוטי קבע 3:3 דרמטי ואילו לאציו הפסידה בביתה 2:1 לפארמה.

אינטר - נאפולי 1:3

לפני המשחק בנאפולי עוד האמינו. החלוץ פאביו קוואליארלה הבטיח: "יש לנו איכויות רבות, ונפגין את כוחנו מול אינטר. הם יריב קשה, אבל אנחנו נראה לכולם מי זו נאפולי". אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. גם ללא ז'וזה מוריניו, שצפה במשחק מהיציע זכר להרחקתו בקליארי, אינטר לא התקשתה ואחרי חמש דקות כבר הובילה 0:2.

כבר בדקה השלישית דחק סמואל אטו מקרוב את הראשון של הנראזורי. הבליץ נמשך. שתי דקות עברו ומייקון הכניס כדור נפלא לדייגו מיליטו שהשלים שער שלישי תוך שלושה ימים וקבע 0:2. נאפולי התפרקה וספגה את השלישי בדקה ה-32, כשלוסיו נגח לרשת לאחר קרן של ווסלי סניידר. אזקיאל לאבצי צימק בדקה ה-37 וקבע את תוצאת הסיום.

אודינזה - מילאן 0:1

אחרי הניצחון הדחוק על בולוניה וכיבוש השער השלישי בסך הכל העונה בליגה, מילאן רצתה להראות שכדאי לספור אותה ככוח בצמרת למרות הכל, אבל חזרה לעצמה עם הפסד בפריולי. רונאלדיניו, שהכחיש מכל וכל שמועות על פרישה, נכנס כמחליף בדקה ה-59, אבל לא הושיע את מילאן, שהציגה עוד משחק רע והתרחקה מהצמרת.

אנטוניו די נטאלה הרשית את שערו השביעי העונה בדקה ה-22 בדחיקה מקרוב, לאחר הכנה של מאוריציו איסלה הצ'יליאני. מילאן ניסתה לעשות קולות של חזרה במחצית השניה, אך נראתה אנמית וחסרת חדות ליד השער. הניצחון העלה את אודינזה למקום השביעי בעוד מילאן ירדה ל-11.

פיורנטינה - סמפדוריה 0:2

מוליכת הטבלה הגאה והמפתיעה, סמפדוריה, ניצחה עד כה את כל ארבעת משחקיה וניצבה בפסגה עם מאזן מושלם, אבל במבחן הראשון שלה העונה, סמפ נכשלה. החבורה של ג'יג'י דל נרי חזרה מפירנצה עם הפסד ראשון העונה. פיורנטינה הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים מאכזבים - 1:0 לליון בליגת האלופות ו-3:1 לרומא בליגה, אבל נהנתה מערב מצוין של הצמד החם - אלברטו ג'ילארדינו את סטבאן יובטיץ. המונטנגרי הנפלא הוא זה שהעלה את הויולה ליתרון בנגיחה בדקה ה-25. ג'ילארדינו נגח מקרוב את השני בדקה ה-66.

פאלרמו - רומא 3:3

מאז החליף קלאודיו ראניירי על הקווים את לוצ'יאנו ספאלטי, ניצחה רומא פעמיים בליגה. גם בפאלרמו לא שקט, מאורציו זמפאריני, הנשיא השערורייתי אמנם הודיע כי מעמדו של וולטר זנגה אינו בסכנה, אבל הצהרות כאלה מפי זמפאריני צריכות רק להדאיג את המאמן. שתי הקבוצות הלחוצות סיפקו כדורגל נפלא ודרמטי וחילקו ביניהן את הנקודות.

פרנצ'סקו טוטי המשיך בכושר הנפלא כשבישל את הראשון למתיאו בריגי בדקה ה-20, אבל הרוסאנרו השיגו שוויון מרגלו של איגור בודאן הקרואטי חמש דקות להפסקה. הקצב המטורף נמשך. בדקה ה-45 דויד פיזארו הגביה קרן והבלם ניקולס בורדיסו נגח את רומא ליתרון. לא עברה דקה ושוב פאלרמו השוותה כשבודאן בישל בנגיחה לפבריציו מיקולי. המהפך הושלם בדקה ה-56 כשאנטוניו נוצ'רינו כבש בבעיטה מתוך הרחבה, אבל טוטי שוב השתיק את ראניירי עם שער שוויון בפנדל בדקה ה-88.

לאציו - פארמה 2:1

משהו רע מאוד עובר על מחזיקת הגביע מאז פתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים. הערב, לאציו שוב נראתה רע והפסידה בפעם השלישית ברציפות בבית הפעם לעולה החדשה, שנראית נפלא. ולרי בוז'ינוב הבולגרי עלה ראשון על הלוח בדקה ה-21 כשירה לרשת הגבוהה לאחר בישול של דמיאנו זנוני והעלה את פארמה ליתרון. בדקה ה-42 הוכשל חוליו קרוז ברחבה ומאורו זראטה דייק מהנקודה וקבע שוויון. שלוש דקות חלפו ופארמה קיבלה פנדל משלה לאחר הכשלה של אלכסנדר קולרוב על בוז'ינוב. הסרבי ספג צהוב, המשיך להתווכח והורחק. ניקולה אמורוסו לא נכשל מול מוסלרה וקבע 1:2.

משחקים נוספים:

בארי - קליארי 1:0
לקליארי: ננה (77)

אטאלנטה - קטאניה 0:0

בולוניה - ליבורנו 0:2
לבולוניה: דניאלה פורטנובה (35), מרקו די ואיו (53)

סיינה - קייבו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully