וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא להישאר נער פוסטר?

שוער יונייטד, בן פוסטר, מקבל עידוד מפיטר שמייכל, שמשוכנע שלואן דר סאר יש עוד מה לתת. מסצ'ראנו עשוי להיות מורחק

השוער האגדי של מנצ'סטר יונייטד, פטר שמייכל, ממליץ לשוער הנוכחי של השדים האדומים, בן פוסטר, להילחם על אפודת השוער ברצינות מכיוון שאין לו יותר מדי זמן לעשות זאת. אחרי ה-3:4 על מנצ'סטר סיטי ביום ראשון זכה פוסטר לביקורות רבות על יכולתו ושמייכל משוכנע שפרגוסון ינסה להקדים את שובו של אדווין ואן דר סאר לשער.

"בן פוסטר עושה עבודה טובה העונה והוא נראה כמו שוער טוב", סיפר שמייכל בראיון ל'יונייטד רביו'. "יש לו סדרה של משחקים עכשיו, אבל אני בטוח שאדווין יחזור כשהוא יהיה כשיר מכיוון שהמנג'ר יודע שהוא הבן אדם הנכון עבור הקבוצה רגע".

"אני חושב שאדווין יכול להמשיך לשחק עוד כמה שנים בינתיים", הוסיף שמייכל. "הוא כשיר, הוא חזק ויש לו מוטיבציה. אני חושב שהוא רוצה עוד תארים וכשאתה רוצה עוד, אתה יכול להמשיך. אני קיבלתי הצעה להמשיך שנה לפני שפרשתי בגיל 40 ומבחינה פיזית הייתי בטוח שאני יכול לעשות את זה, אבל לא פשוט לא רציתי. מבחינה פיזית זו לא אמורה להיות בעיה לאדווין להמשיך ואם הוא ירצה, אז אני בטוח שהוא ייקח את ההזדמנות הזו".

הזרוע תעלה למסצ'ראנו בשלושה משחקים?

שחקנה של ליברפול, חאבייר מסצ'ראנו, עשוי לספוג עונש מההתאחדות האנגלית על התנהגותו בניצחון על לידס (0:1) בגביע הליגה לאחר שפגע בג'רמיין בקפורד עם זרועו בראש השחקן. שופט המשחק, אלן ווילי לא הגיב למעשה של הארגנטינאי, למרות שהיה בזווית נוחה לראות את האירוע.

במידה והשופט יספר כי ראה את האירוע, שום צעדלא יינקט כנגד מסצ'ראנו, אך במידה והשופט ידווח שהאירוע נעלם מעיניו, ההתאחדות האנגלית עשויה להשתמש בצילומי הוידאו ותאשים את השחקן בהתהגות אלימה ותרחיק אותו לשלושה משחקים.

מסצ'ראנו זכה, כמה צפוי, להגנה מרפא בניטז, שמיד נזעק לטובת שחקנו: "אני חושב שזה כלום". מפתיע שסימון גרייסון, מאמנה של לידס, לא ממהר להרשיע את הארגנטינאי: "ההסתובבות של מסצ'ראנו והפגיעה בזרועו כוונה גבוה מדי. הסתכלתי בהילוכים החוזרים. אני לא אומר שזה בכוונה ואני לא אומר שלא, אתה לא יכול לקבוע. יש שחקנים שמורחקים על זה, חלק לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully