וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: השופטים של יונייטד

אנגליה עדיין סוערת מהדרבי של מנצ'סטר: שופטים מספרים על הלחץ של פרגוסון, טבז יוצא נגד האוהדים, נוויל יועמד לדין

באנגליה עדיין סוערות הרוחות מהדרבי הדרמטי של מנצ'סטר, שהוכרע בזמן פציעות (3:4 ליונייטד). סר אלכס פרגוסון מתגאה ביכולת של מנצ'סטר יונייטד לכבוש בדקות האחרונות, אחרים טוענים כי השדים האדומים מקבלים עזרה מהשופטים, אבל בדיקת "גארדיאן" הבריטי מאשר את הטענה הרווחת: כשהיונייטד לא מוליכים (או תיקו או פיגור), הם זוכים לקבל תוספת זמן ארוכה יותר בדקה אחת מאשר כשהם בפיגור.

הסיטי, כידוע, זועמים על תוספת הזמן הארוכה מדי, והיום "סאן" מדווח כי הסיטיזנס מתכוונים להתלונן להתאחדות על ההתנהגות של השופט הרביעי במשחק, אלן וויילי. בסיטי טוענים כי וויילי, שעמד לצד פרגוסון וניהל עמו שיחה מחויכת, צחק וגיחך לעבר המאמן מארק יוז כשזה שאל אותו לפשר תוספת הזמן.

גם השופט האנגלי לשעבר, גרהאם פול, מספר על הלחץ שיש על השופטים באולד טראפורד. היום הוא כתב בטור שלו ב"דיילי מייל" כי "לא פעם אני מספר על ה'מייבש שיער' שקיבלתי מאלכס פרגוסון באחד הביקורים שלי באיצטדיון. הבעיה הייתה שלא ידעתי את אחד החוקים הראשונים בכדורגל: בבית של מנצ'סטר יונייטד המשחק נגמר רק כשהם מנצחים".

טבז: "מאוכזב מהאוהדים"

קרלוס טבז, שחזר לאולד טראפורד לראשונה מאז עזב היונייטד לטובת הסיטי, ספג שריקות בוז מאוהדי היונייטד בכל פעם שנגע בכדור לאורך כל המשחק. היום מספר הארגטינאי כי הוא מאוכזב מהתנהלות האוהדים. כמו כן, חפץ שנזרק מהיציע ופגע בשחקן הסיטי חאבייר גארידו כנראה כוון לעבר טבז עצמו.

"אני חייב להודות שהאמנתי שאקבל קבלת פנים אחרת מאוהדי היונייטד", אמר טבז, "בהתחלה הכל היה חיובי, וקיבלתי ברכות משחקני הקבוצה ומהצוות. אבל ברגע שעליתי על הדשא, האווירה הייתה אחרת לחלוטין. היה לי קשה לקבל את זה, כי בעבר אלה היו האנשים שעודדו אותי".

עוד ספיחים מהמשחק

* גארי נוויל יועמד לדין על ידי ההתאחדות על חגיגות הניצחון המוגזמות שלו. אחרי שער הניצחון נוויל רץ על קו המגרש, ואז השתטח מול יציע אוהדי הסיטי.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה כי לא תעניש את קרייג בלאמי לאחר שהתעמת עם אוהד בסיום המשחק והכה אותו באגרופו. עוזר המאמן מארק בואן הודיע כי "אין צורך להעניש אותו, הוא רק דחף את הבחור אחורה". זו הפעם השנייה שבסיטי מגינים בפומבי על שחקן שמעורב בתקרית פרובוקטיבית, אחרי שמארק יוז הגן על שחקנו עמנואל אדבאיור בעקבות התנהגותו במשחק מול ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully