וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אנחנו מאוד מרוצים מאיברהימוביץ'"

צ'אבי שיבח את ההשתלבות של החלוץ השבדי. זלאטן: "תענוג לשחק עם שחקנים כאלה". לאפורטה עונה לטענותיו של אטו

ברצלונה שמרה אמש (שלישי) על מאזן מושלם בליגה הספרדית אחרי ארבעה מחזורים, עם 1:4 קליל בחוץ על סנטאנדר, והאידיליאה באלופת אירופה נראית מושלמת. למרות שגם ריאל מדריד, שתתארח הערב אצל ויאריאל (21:00, 5+), טרם שמטה נקודות עד כה, הביטחון של הקטלאנים גבוה מאוד, בעיקר בזכות הכושר של זלאטן איברהימוביץ'.

החלוץ השבדי, שהתקשה להסתגל לסגנון המשחק של בארסה במשחקי ההכנה, כבר נראה כמו חלק מהמכונה המשומנת של פפ גווארדיולה עם שערים בכל ארבעת משחקי הליגה עד כה. אתמול הוא התכבד בשער הראשון בדקה ה-20, ולמרות שנפצע בהמשך כשנחת לא טוב על רגלו ועיקם את הקרסול הוא התעקש להישאר על הדשא עד שהוחלף לבסוף בדקה ה-53.

"אני מאוד שמח כאן", אמר איברהימוביץ' בסיום. "זה תענוג לשחק לצד שחקנים כל כך איכותיים. רציתי להישאר על המגרש למרות הכאבים. מחר נראה אם המצב של הקרסול חמור או לא". גם חבריו לקבוצה נשמעו מרוצים מהבאנקר החדש שלהם בחוד, וצ'אבי הסביר: "המפתח לכמות השערים שלנו הוא הרעב של כל השחקנים להמשיך ולנצח. אנחנו מצליחים לשלוט במרכז המגרש וכמובן שאנחנו מאוד מרוצים מההשתלבות של איברהימוביץ' ומהיכולת של מסי".

גווארדיולה: "לא רצינו להשתגע"

גווארדיולה, שלא התלהב מהיכולת של שחקניו דווקא אחרי ה-2:5 על אתלטיקו מדריד בשבת, אמר: "אני מרוצה מהמשחק שלנו, היינו רציניים לכל אורך 90 הדקות. לא רצינו להשתגע ולהתאמץ יותר מדי בניסיון להגיע להרבה מצבים, והנעת הכדור הטובה שלנו הספיקה לנו כדי לנצח בקלות".

על הצמד של מסי, שחזר לעצמו אחרי האכזבה במדי נבחרת ארגנטינה, אמר המאמן: "מסי משתפר בכל יום זה פשוט כיף לראות אותו משחק, והוא תמיד נותן את המקסימום ומעבר לכך". על חזרתו של רפא מרקז, שנכנס כמחליף במחצית השנייה במקומו של ג'רארד פיקה, אמר גווארדיולה: "זה חשוב, כי אנחנו זקוקים לשחקן כמו רפא לאורך העונה שצפויה לנו".

חואן קרלוס מנדיה, מאמן סנטאנדר, הודה בסיום שקבוצתו הצנועה לא נמצאת באותה הליגה של הקבוצה שדרסה אותה על הדשא של הסרדינרו: "כשברצלונה מתחילה לשחק כמו שהיא יודעת, אין לך יותר מדי מה לעשות. מבחינתנו אנחנו קבוצה בבנייה, יש לנו עוד הרבה מה לשפר אבל אני בטוח שנהיה קבוצה תחרותית.

ובינתיים נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה, סיפר שהמועדון הקטלאני יציית לחוק בכל מה שקשור להעברת סמואל אטו לאינטר, אך הדגיש שהוא מאמין שקבוצתו אינה חייבת 15 אחוז על סכום ההעברה לקמרוני. "בהעברות בינלאומיות אנו מאמינים ש-15 אחוז זה לא סכום נכון", אמר לאפורטה. "אנחנו נשמע את היועץ המשפטי ונחליט ואם נצטרך לשלם, נציית לחוק".

כזכור, אטו טען שהוא זכאי לשלושה מיליון יורו על העסקה ששלחה את איברהימוביץ' לבארסה, כשהוא עצמו עבר לאינטר, אך בארסה טענה שהעסקה התבצעה בין שני המועדונים בלבד.

אוואט הפצוע: "מקווה לשחק ביום ראשון"

במשחק שפתח את המחזור הרביעי גברה סביליה 0:2 על מאיורקה, וטיפסה זמנית למקום השלישי בטבלה, שעבור קבוצות הלה ליגה שלא נקראות ברצלונה או ריאל מדריד נחשב למעשה למקום הראשון.

ההפסד ברמון סנצ'ז פיחואן היה הראשון של מאיורקה העונה, ובמהלכו היא אף איבדה את דודו אוואט, אחרי שהשוער הישראלי התנגש בלואיס פביאנו ונחת לא טוב על הקרסול.

אוואט, שהמשיך לשחק אך הוחלף במחצית, ייבדק במהלך היום אך על פי ההערכות הוא לא ייעדר לתקופה ממושכת מהמגרשים. "עכשיו זה כואב לי", הוא אמר לאחר המשחק. "אבל רק מחר נדע בדיוק ממה אני סובל. אעשה הכל כדי להיות כשיר למשחק מול ויאדוליד ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully