וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר בכורה

סהר כבש שער ראשון באספניול, ב-1:2 על מלאגה. ריאל ניצחה 0:2 את ויאריאל, רונאלדו וקאקה כבשו. לראשונה, בילבאו נוצחה

לאחר שאמש ברצלונה טיילה ודילגה באל סרדינרו של ראסינג סנטאנדר עם 1:4, הושלם הערב (רביעי) המחזור הרביעי בליגה הספרדית. מעל כולם בלטה חזרתו של מנואל פלגריני, ביחד עם ריאל מדריד, לאל מדריגל של ויאריאל, הקבוצה אותה אימן חמש שנים. הלבנים המשיכו את פתיחת העונה הטובה שלהם וניצחו 0:2 משערים של שני שחקני הרכש המופלאים, כריסטיאנו רונאלדו וקאקה. המטוטלת בפסגת הליגה נמשכת, כאשר ריאל נושרת למקום השני, בעוד בארסה כבשה את המקום הראשון.

אגב, עם שערו, רונאלדו, ששבר את שיא סכום ההעברות בעולם (94 מיליון יורו), הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של ריאל מדריד שכובש בארבעת משחקיו הראשונים מתחילתה של הליגה. אחרי שזלאטן איברהימוביץ' קבע את אותו הישג בבארסה, עשה זאת גם רונאלדו, ונראה כי התחרות בין שניהם ובין קבוצותיהם תמשיך להיות מרתקת.

ברכות לחלוץ הישראלי בן סהר, שכבש את שער הבכורה שלו באספניול. סהר פתח במשחק הבית בניצחון 1:2 על מלאגה. הוא כבש את שער השוויון בדקה ה-55 והוחלף לאחר שמונה דקות. מי שלא הצליחה לשמור על רצף הניצחונות היא אתלטיק בילבאו, שספגה הפסד ראשון העונה, 1:0 בטנריפה. אתלטיקו מדריד ממשיכה להיות עדיין ללא ניצחון העונה, כשסיימה את משחקה בוויסנטה קלדרון ב-2:2 דרמטי עם אלמריה.

ויאריאל - ריאל מדריד 2:0

המפגש הפיקנטי של המחזור הביא את מנואל פלגריני למקום בו אימן חמש שנים מוצלחות למדי. ביום ראשון כבש כריסטיאנו רונאלדו שער נגד חרז אחרי 45 שניות, אז הוא פעם קצת פיגר, כשעשה זאת "רק" אחרי דקה ו-45 שניות, בשידור כמעט חוזר של השער נגד חרז. רונאלדו לקח כדור, התקדם ושלח מכ-20 מטרים פצצה לשער, לדייגו לופז נותר רק ללקט את הכדור מהרשת. בכך עשה רונאלדו היסטוריה כשהיה לשחקן הראשון שכובש בארבעת משחקיו הראשונים מפתיחת העונה. זה היה שערו החמישי בליגה ושביעי בסך הכול במדי הלבנים. פתיחה מדהימה לסטאר הענק.

פלגריני המשיך הערב ברוטציה שלו, כאשר ראול וקארים בנזמה פתחו על הספסל, וכך אחרי ארבעה מחזורים רק שלושה שחקנים - קסיאס, אלביול וקאקה - פתחו בהרכב בכל אחד מהמשחקים. גוטי, לסאנה דיארה, קאקה, רונאלדו, גראנרו והיגואין פתחו בקישור ובהתקפה. צחוק הגורל הוא שהיגואין, דווקא ביום בו הוא היה אמור להיות מאושר מאוד אחרי הזימון שקיבל ממראדונה, נראה רע מאוד ולא הרשים.

בדקה ה-35 ויאריאל, שהתקשתה לצאת להתקפות, נשארה ב-10 שחקנים לאחר שוגנזאלו הורחק בצהוב שני. ריאל שלטה ביתר שאת במשחק, ובדקה ה-73 נפסק לזכותה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה. קאקה לקח את הפנדל, וכבש את הראשון שלו במדים הלבנים. בדקה ה-75 התרחשה הפתעה קטנה כאשר מי שהיה בהקפאה רפאל ואן וארט נכנס למשחק והחליף את קאקה. חרף הניצחון ריאל יורדת למקום השני. יחס השערים שלה ושל ברצלונה זהה (11+) אבל בארסה הבקיעה 14 לעומת ריאל שכבשה 13.

הצוללת הצהובה ממשיכה את פתיחת העונה הרעה מאוד שלה. אחרי חמש שנים מוצלחות תחת פלגריני, פותחת הקבוצה מוולנסיה את העונה עם שתי נקודות בלבד מ-12 אפשריות. לארנסטו וואלוורדה, שהחליף את פלגריני, יש הרבה עבודה - לחבר את הקבוצה שלו מחדש ולהתחיל לצבור ביטחון.

אתלטיקו מדריד - אלמריה 2:2

מה יהיה עם אתלטי? הקבוצה של אבל רסינו, בדומה לקבוצת צמרת אחרת שמפשלת מאוד - ויאריאל - פתחה רע את העונה וגם היא עדיין ללא ניצחון בליגה. הקולצ'ונרוס היו קרובים להשיג שלוש נקודות ראשונות העונה בוויסנטה קלדרון, אבל לרוע מזלם, ספגו שער שוויון מפאבלו פיאטי בדקה ה-90 כדי להסתפק בנקודה אחת בלבד. אחרי ארבעה מחזורים אתלטי מדורגת מתחת לקו האדום עם שתי נקודות בלבד מ-12.

בדקה ה-18 דייגו פורלאן החמיץ הזמנות להעלות את הביתיים ליתרון אחרי שהחטיא פנדל, והם שילמו על כך ביוקר כאשר אלמריה הייתה הראשונה שעלתה על הלוח משער של פיאטי בדקה ה-26. אחרי שתי דקות קלבר סנטנה איזן. פורלאן כיפר על הטעות, כשכבש את היתרון לרוחיבלנקוס, אבל כאמור היה זה פיאטי שאמר את המילה האחרונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אספניול - מלאגה 1:2

בסוף השבוע השיגה הקבוצה השנייה מברצלונה את ניצחון הליגה הראשון שלה, ואחרי ארבעה ימים החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו צוברת שלוש נקודות נוספות. מי שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה הקטלאנית הוא החלוץ הישראלי בן סהר.

הישראלי, שהגיע בקיץ לקטלוניה, השיג לעצמו אט-אט מקום בהרכב, לאחר שבמשחקי ההכנה של הקבוצה הבקיע שער אחד. במחזור שעבר פתח סהר בהרכב והוחלף אחרי 64 דקות. הערב, הוא היה אחראי לשער השוויון בדקה ה-55 לאחר שהתרומם לכדור גובה ונעץ אותו בפינה, כדי להשוות לאחר שער היתרון של פרננד בדקה ה-29. בדקה ה-63 הוחלף סהר כשבאמתחתו שער ראשון .

בדקה ה-80 איבן אלונסו כבש את שער הניצחון של אספניול מבישול של שנוסקה נקאמורה כדי לתת לאספניול שלוש נקודות חשובות. מלאגה הגיעה אחרי הפסד מאכזב לסנטאנדר בסוף השבוע, וכעת הקבוצה מאנדלוסיה חווה עוד אחד.

טנריפה - אתלטיק בילבאו 0:1

הקבוצה מחבל הבאסקים הפתיעה את כולם, כאשר פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים. הערב, במחזור הרביעי, החגיגה נגמרה כאשר הקבוצה של חואקין קאפרוס ספגה הפסד די אכזר בחוץ. מיקל אלונסו, אחיו של צ'אבי מריאל מדריד, כבש את שער הניצחון לקבוצה הביתית בדקה ה-87. הקבוצה מטנריפה משיגה ניצחון שני העונה והיא עם שש נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

משחקים נוספים:

חטאפה - ולנסיה 1:3
לחטאפה: מאנו (23, 38), פדרו לאון (69). לולנסיה: דויד וייה (22).

חרז - לה קורוניה 3:0
ג'וקה (26), ליאנדרו חיודה (71, עצמי), ריקי (78)

ויאדוליד - אוסאסונה 2:1
לוויאדוליד: דייגו קוסטה (48), לאוסאסונה: וולטר פנדיאני (25), חורחה גלאן (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully