וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה דילגה ל-1:4 על סנטאנדר

סנטאנדר הצטרפה לקבוצות שלא ממש רוצות להפריע לגדולות בספרד והובסה 4:1 ע"י ברצלונה שמדלגת עם מאזן מושלם

39 שערים הובקעו בסוף השבוע בליגה הספרדית, ועוד לפני שהספקנו להתאושש מהמבול, הערב (שלישי) כבר נפתח המחזור הרביעי ושוב עם כמות שערים מבטיחה.

אחרי שהביסה את אתלטיקו מדריד 2:5, עשתה זאת ברצלונה בצורה דומה גם בסנטאנדר נגד ראסינג המקומית. הפעם זה נגמר, אבל האלופה ממשיכה לדרוס את כל מי שעומדת מולה בזירה המקומית וכמובן מחזיקה במאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים.

במשחק הראשון של הערב, נפגשו שתיים שפתחו את העונה מצוין, אבל בסיום רק אחת המשיכה לחגוג כשסביליה גברה 0:2 על מאיורקה ודודו אוואט, שהוחלף במחצית בגלל פציעה.

ראסינג סנטאנדר - ברצלונה 4:1

ערב המשחק אמר המאמן המארח חואן קרלוס מנדיה ש"אני מקווה שהאוהדים ייצרו אווירה נהדרת באצטדיון כדי שהשחקנים ייתנו הכל ולא יפסיקו לרוץ", אבל בפועל הקבוצה שלו התבטלה מול האלופה, בדיוק כשם שנוהגות לעשות שאר הקבוצות בספרד בחודשים האחרונים.

ראסינג החזיקה 20 דקות לפני שזלאטן כבש בנגיחה מקרוב את הראשון ולאחר מכן לאו מסי הוסיף בדקה ה-24, ג'רארד פיקה כבש מקרוב בדקה ה-27 ושלושער של ברצלונה בתוך שמונה דקות סגר את הסיפור. במחצית השנייה כבר נערכה לפרוטוקול בלבד, כשהחשיבות כעת היא איזו תבוסה תספוג הקבוצה הביתית ואיך יראה מאזן השערים של הבלאוגרנה אחרי המשחק.

במחצית השנייה בארסה לא חיכתה 20 דקות אלא רק 16, אז מסי קיבל את הכדור בצד ימין, חתך לאמצע דרך השחקנים היריבים ובעט מהמרכז פנימה. 0:4 קליל. אוסקר סראנו הצליח לצמק בדקה ה-72 אחרי פעולה לא טובה של רפא מארקז וזה גם היה האקורד האחרון במשחק, בעוד יום של עבודה קלה עבור אלופת ספרד ואירופה.

סביליה - מאיורקה 0:2

המשחק באצטדיון רמון סאנצ'ז פיחואן הפגיש שתי קבוצות בכושר מצוין. מאיורקה פתחה נפלא את העונה עם שבע נקודות משלושת משחקיה הראשונים, כשהשוער הישראלי, דודו אוואט, הוציא רק כדור אחד מהרשת עד כה. הערב השתנתה התמונה עבור הקבוצה של גרגוריו מנזאנו, שספגה פעמיים והשאירה את הנקודות בסביליה.

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה לולנסיה, השיגה סביליה שני ניצחונות רצופים: 1:4 על סראגוסה ו-0:2 על אוסאסונה, ניצחה גם בליגת האלופות וחזרה להציג את היכולת המשכנעת והמוכרת מהשנים האחרונות. המאמן מנולו חימנז נהנה מחזרתו של המפציץ הברזילאי לואיס פביאנו, אבל השערים הובקעו דווקא משחקני ההגנה והקישור.

בדקה ה-17 הוציא אוואט כדור ראשון מהרשת, כשקרן ננגחה על ידי ז'וליאן אסקודה וחברו הצרפתי במרכז ההגנה, סבסטיאן סקילאצ'י המשיך בנגיחה נוספת לרשת. בדקה ה-25 חסוס נבאס הגביה מצד ימין, אוואט ניצב ליד הקורה הקרובה וראה איך דייגו פרוטי הארגנטינאי נוגח פנימה מחצי מטר. השוער הישראלי פינה את מקומו לחרמן לוקס בהפסקה בגלל פציעה, והתוצאה נותרה בעינה עד לסיום כשסביליה חולפת על פני יריבתה בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully