וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "קשה נגד תשעה שחקנים שמתבצרים"

מאמן בארסה התאכזב מהסגנון של אינטר ב-0:0 בסן סירו. איברהימוביץ’ ספג בוז, הנרי כעס שהוחלף: "מייקון היה יותר עייף"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

מחזור ליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי) עם היום השני של המשחקים. במוקד יום המשחקים עמד, כמובן, המשחק המסקרן בין אינטר שאירחה את ברצלונה בסן סירו. המשחק המרתק גרר הייפ גדול סביבו, לאור תחלופת השחקנים בין שתי הקבוצות, סמואל אטו וזלאטן איברהימוביץ', אבל כגודל הציפייה - גודל האכזבה, כאשר השתיים נפרדו בתיקו 0:0 מאכזב.

במרכז העניינים עמד כמובן איברהימוביץ', גיבורם לשעבר של אוהדי אינטר שזכה למבול של שריקות בוז וקללות בכל פעם שנגע בכדור, ולמרות כמה מהלכים נאים לא הצליח להשתיק את הקהל עם שער ניצחון. "לא ציפיתי מהקהל למשהו אחר. זה נורמלי שהאוהדים ישרקו בוז לשחקן שעזב והם לא רצו שיעזוב", אמר זלאטן לאחר המשחק. על התוצאה שהשיגה קבוצתו החדשה אמר החלוץ השבדי: "אני מאוד שמח, לדעתי שיחקנו טוב יותר מאינטר, ועם קצת מזל הייתי יכול להבקיע".

לעומתו היה אטו מאופק הרבה יותר ולא הצליח לסכן את השער של קבוצתו לשעבר. "היה לו מאוד קשה", הסביר ז'וזה מוריניו בסיום. "אבל הוא עבד קשה למען הקבוצה, ובדיוק בגלל זה אני כל כך אוהב את סמואל". על התפתחות המשחק אמר מוריניו: "מהספסל ראיתי שתי קבוצות שנותנות הרבה כבוד אחת לשנייה. שתי קבוצות מאוד מאורגנות בהגנה, שנתנו מעט מאוד מרווח אחת לשנייה. במחצית השנייה בארסה הייתה טובה יותר מאיתנו. זו הקבוצה הטובה ביותר באירופה, לא רק האלופה. הקבוצה שלנו עדיין בבנייה והיא עשתה עבודה טובה מאוד. אם היינו מבקיעים, היינו מנצחים, אבל זה לא הגיע לנו".

"זה אף פעם לא קל לשחק נגד קבוצות איטלקיות", אמר מאמנה של ברצלונה פפ גווארדיולה בסיום המשחק. "נעדרנו מעט דיוק במשחק שלנו. זה תמיד קשה לשחק נגד תשעה שחקנים שמתבצרים ברחבת היריב. כולם ראו שניסינו לנצח את המשחק, ואנחנו צריכים להיות גאים בכך. התוצאה בסיום היא לא טובה ולא רעה".

מי שלא אהב את החלפתו הוא תיירי הנרי, שהוצא רבע שעה לסיום והוחלף על ידי אנדרס אינייסטה. הצרפתי חשב שהוא יכול היה לשנות את התפתחות המשחק וביקש להישאר. בסיום המשחק הוא אמר: "אני כועס על השינוי. לא רציתי לעזוב כי ראיתי בעיניים של מייקון שהוא עייף ולי היה מה לתת". למרות הדברים, הנרי הבהיר שהכעס שלו היה באותו הרגע והוא לא מפנה אותו לעבר גווארדיולה.

עוד בבית ו', דינמו קייב ביצעה מהפך גדול בביתה מול רובין קאזאן. לאחר שפיגרה 1:0, כבשה הקבוצה האוקראינית שלושה שערים בדרך לניצחון ראשון במפעל העונה ונקודות ראשונות שמזניקות אותה לראשות הבית, לאחר התיקו של אינטר ובארסה.

"היינו צריכים לשנות דברים, והכניסה של גוסב הייתה הכרטיס שלנו להצלחה", אמר מאמן הקבוצה ואלרי גאזייב, שהחמיא למחליף שלו ובעצם גם לעצמו. "לחילופים שלנו הייתה השפעה גדולה והם שדרגו את המשחק שלנו במהירות ובאיכות".

בדברצן מרוצים חרף ההפסד

בבית ה', ליברפול וליון כבשו את ראשות הבית עם ניצחונות ביתיים 0:1 על דברצן ופיורנטינה, בהתאמה. האדומים של רפא בניטז התקשו נגד הקבוצה ההונגרית, אבל הצליחו להשיג את שלוש הנקודות למזלם. "היו לנו מספר הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן", אמר בניטז לאחר המשחק. "שמנו את עצמנו במצב של לחץ לקראת הסוף מאחר שלא הצלחנו להבקיע את השני".

"אני מקווה שנצליח יותר במשחק הבא", אמר כשהוא די מאוכזב אלברט ריירה, הקשר הספרדי של הקבוצה. "הדבר החשוב ביותר זה להתחיל את הליגה עם שלוש נקודות".

מאמן דברצן אנדראס הרסצג דווקא נהנה למרות ההפסד: "עשינו כמיטב יכולתינו, וההופעה שלנו באנפילד נותנת לנו הרבה ביטחון לקראת המשחק הבא שלנו בבית נגד ליון".

גם ליון, כאמור, הצליחה לפתוח את המפעל עם ניצחון, אם כי דחוק על פיורנטינה בבית, לאחר שהאחרונה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-45 בעקבות הרחקתו של אלברטו ג'ילארדינו.

מאמן ליון קלוד פואל אהב את הניצחון של הקבוצה שלו, אבל לא ממש את השיפוט: "היינו חייבים ללכת על ניצחון, אבל זה לא היה קל. השופט לא עזר לנו בכך שהוא אפשר לפיורנטינה לבצע על השחקנים שלנו הרבה עבירות במרכז המגרש, דבר שעצר לנו את שטף המשחק. עם זאת, נשארנו רגועים והצלחנו להבקיע לקראת הסוף. יש לקבוצה כוח ורוח שאני אוהב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ונגר: "זה אומר משהו על הרוח של הקבוצה"

בבית ח' עמדה ארסנל על סף התהום בבלגיה מול סטנדרד ליאז' כשנקלעה לפיגור מדהים של 2:0 בדקה החמישית, אבל התותחנים יצאו מהקבר וחזרו כל הדרך לניצחון 2:3, כשאדוארדו המתקמבק מתכבד לחתום את הקאמבק.

"מה שקרה לנו בפתיחה יכול לקרות לכל קבוצה", הסביר ארסן ונגר בסיום. "היינו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לחזור למשחק מול קבוצה עם מוטיבציה כמו של סטנדרד. כשמסתכלים על רשימת הנעדרים שלנו (ואן פרסי, ארשבין, דנילסון, וולקוט), זה אומר משהו על הסגל שלנו ועל הרוח של הקבוצה".

בבית ז', שטוטגרט סיימה את משחקה הביתי בתיקו 1:1 עם גלזגו ריינג'רס. מאמן הקבוצה הגרמנית מרכוס באבל נשמע נרגז מאוד בסיום. "לא הוצאנו לפועל, אלא רק הגבנו", אמר. "נתנו לניצחון לחמוק לנו מבין הידיים, רק רדפנו אחריהם ולא הלכנו חזק על הכדור. בגלל טעויות כאלה נענשים".

בבית ח', אולימפיאקוס הסתפקה בשער אחד בדקה ה-79 של ואסיליס טורוסידיס כדי לנצח 0:1 את אלקמאר ביוון. הקבוצה היוונית לא ידעה הרבה שקט לאחרונה, כאשר יום קודם למשחק פוטר מאמן הקבוצה טימורי קצבאייה.

"זה לא מעניין אותי שהבקעתי, מה שיותר חשוב לי זה שהקבוצה ניצחה", אמר כובש שער הניצחון, ואסיליס טורוסידיס. "הניצחון הזה נותן לנו דחיפה אדירה למוראל. בחודשיים האחרונים היינו במומנטום שלילי, זו הייתה אשמתם של כולם, לא רק של המאמן. זה יעזור מאוד לביטחון שלנו, אבל יש עוד חמישה משחקים לשחק במפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully