וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "אולי רצינו קצת יותר מדי"

טל בורשטיין התקשה להסביר את ההפסד למקדוניה וההדחה המוקדמת מהיורובאסקט. צביקה שרף: "אני מרגיש רע, אבל לא מאשים אף אחד"

AP

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: רן צימט

במשך כל הקיץ שמרה נבחרת ישראל על אופטימיות, וצביקה שרף ושחקניו העזו לדבר אפילו על העפלה לרבע גמר אליפות אירופה, אבל הערב (שלישי) התנפץ החלום אחרי הפסד כואב 82:79 למקדוניה, שבתום ניצחונה של יוון על קרואטיה הפך להדחה של ממש. מי שחלם על אליפות העולם, יתעורר בעוד כמה ימים בישראל.

במלון הנבחרת ביקשו בצוות המקצועי לא לשוחח על המשחק והמאמן צביקה שרף נראה כמסתובב במלון חסר מנוחה. "זו בהחלט אכזבה כואבת", אמר יושב ראש האיגוד, שי שני. "מבחינת איגוד הכדורסל, העמדנו לנבחרת את כל האמצעים ואפילו יותר מאשר בעבר. בקשר להחלטות שהתקבלו, נחזור לארץ ולא נשלוף מהמותן סתם. הוועדה המקצועית תתכנס לישיבה מיוחדת וכל המוחות שיש ברשותנו ייעצו ואני מניח שיהיו מסקנות. היינו צריכים לנצח את מקדוניה ולא טוב איך שנגמר המשחק. נתכונן בצורה הכי טובה בקיץ הקרוב".

כשנשאל שני על עתידו של צביקה שרף אמר: "אין לנו כוונה להתעסק בזה. אנחנו כל כולנו במשחק נגד יוון ולא מדברים על העתיד של מישהו".

במסיבת העיתונאים בסיום לא הסתיר שרף את אכזבתו ואמר: "יום קשה, לא הגיע לנו לנצח. למה? יש לי מיליון השערות. לא שיחקנו טוב ושילמנו בתוצאה, הרבה דברים עבדו רע, ולכן לא הסתדרנו. יכול להיות שהם רצו את זה יותר מאיתנו. יכול להיות שהייתי צריך להכניס מישהו שיעשה את הספסל הרבה קודם. הרבה דברים יכלו להיות במשחק הזה, לא הגיע לנו לנצח".

על היכולת של מקל ואליהו, אמר שרף: "ככה זה באליפות אירופה, יום אחד ככה ויום אחד אחרת, שני הטובים שלנו לא הצליחו לשחזר את היכולת שלהם, אבל אני לא מאשים אותם בכלום. בפועל צריך לעשות את הדברים הנכונים בזמן הנכון ואת זה לא עשינו".

טל בורשטיין, שכיכב עם 25 נקודות אבל נותר מאוכזב כמו כולם בסיום, אמר: "הפסד קשה, התכוננו הרבה למשחק הזה, ידענו שזה משחק המפתח שלנו כדי לעבור לשלב הבא, אולי רצינו קצת יותר מדי. היה עלינו לא מעט לחץ. כנראה שהם רצו את המשחק יותר מאיתנו באיזשהו מקום, ככה זה היה על המגרש, הם היו ראשונים לכל כדור, לכל ריבאונד התקפה ולכל לוז בול".

רביב לימונד: "לא היינו טובים במשחק, אני חושב שנתנו את הכל אבל זה לא הספיק. יש גם את מחר, אנחנו נשארים עם התקווה וחבל בשביל הכדורסל הישראלי, אנחנו עדיין בתוך האליפות". על איבוד הכדור שלו בסיום אמר: "זה קורה לשחקנים יותר גדולים, צריך להמשיך הלאה". גיא פניני הוסיף: "לא נתנו את כל מה שרצינו לתת, נקווה שעוד נותר לנו סיכוי".

עמית תמיר: "הם שיחקו יותר חזק מאיתנו, לא הצלחנו לעצור אותם. צריך לחשוב על ההתלהבות שלנו, אם היינו באים עם יותר אולי זה היה עוזר. אפשר לחשוב על האיבוד שלי ועל מה קרה, אבל בקיצור לא באנו עם האנרגיות הנכונות ואין תירוץ לאף אחד. מה היה אמור לקרות בסוף? לא מה שקרה, זאת טעות שאני אסחוב עליי לא מעט זמן".

ארסיץ': "היינו עם הגב אל הקיר"

בצד המקדוני צהלו אחרי הניצחון הראשון בתולדות הנבחרת ביורובאסקט, והשכיחו לחלוטין את הפרצופים העגומים אחרי התבוסה המהדהדת מול יוון במשחק הפתיחה. מאות האוהדים המקדונים שעשו את הדרך לפוזנאן חגגו ביציעים עם השחקנים.

המאמן יוביצה ארסיץ' אמר בסיום : "זה ניצחון מאוד חשוב עבורינו, היינו עם הגב אל הקיר. הבנו שאין לנו סיכוי להמשיך באליפות הזאת בלי להצליח. אני מסביר את ההבדלים מאתמול להיום, גם בנו אבל גם ביריב".

ג'רמייה מאסי, שעלה מהספסל וקלע 15 נקודות, אמר: "שיחקנו חזק, והגנה יותר טובה מאתמול. הראינו שאנחנו קבוצה טובה אבל יש לנו עוד לאן להשתפר. היינו בטוחים שאנחנו קבוצה טובה, וידעתי שאני הולך לנצח. ההבדל מהמשחקים הקודמים זה ההגנה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully